Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Улаштування на базі фотоелектричних модулів освітлення на території створення сервісної зони та після режимної зони КПВВ «Новотроїцьке» в смт. Новотроїцьке, Донецької області
Очікувана вартість
481 585,68 UAH
UA-2020-11-25-004482-b 05155c975d084e748c44500bb778a668
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Анісімова

+380445947682 anisimova_k@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Нафтогаз - Енергосервіс"
Код ЄДРПОУ: 30167066
Місцезнаходження: 04112, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. І. Гонти, 3-а корп. 2
Контактна особа: Катерина Анісімова
+380445947682
anisimova_k@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 18:01
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 10:00
Очікувана вартість: 481 585,68 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 447,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2407.92 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Улаштування на базі фотоелектричних модулів освітлення на території створення сервісної зони та після режимної зони КПВВ «Новотроїцьке» в смт. Новотроїцьке, Донецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45316000-5 — Монтаж систем освітлення і сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок між Замовником і Підрядником провадиться в національній валюті України, у безготівковій формі, шляхом перерахування Замовником грошової суми, зазначеної в п. 6.1 даного Договору на поточний рахунок Підрядника, зазначений у Розділі «Реквізити сторін» цього Договору, протягом 365 календарних днів з моменту підписання акту приймання виконаних робіт (наданих послуг) (форма КБ№-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (наданих послуг) (форма № КБ-3). Пiсляоплата 365 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 21:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 18:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 21:01
ДСЗ Улаштування освітлення_Новотроїцьке_нова редакція 30.11.2020.doc
26 листопада 2020 16:00
ДСЗ Улаштування освітлення_Новотроїцьке_нова редакція 26.11.2020.doc
25 листопада 2020 18:01
ДСЗ Улаштування освітлення_Новотроїцьке_25.11.2020.doc
30 листопада 2020 21:01
Перелік змін до ДСЗ_Новотроїцьке_освітлення.docx
30 листопада 2020 21:01
Протокол УО 30.11.2020_Зміни освітлення_Новотроїцьке.pdf
26 листопада 2020 16:00
Перелік змін до ДСЗ_Освіт._Новотр_26.11.2020.docx
26 листопада 2020 16:00
Протокол УО 26.11.2020_Зміни освітлення_Новотр.pdf
25 листопада 2020 18:01
Опитувальник-юр.особи(Додаток 6Б).xls
25 листопада 2020 18:01
Структура власності(Додаток 7).xlsx
25 листопада 2020 18:01
Опитувальник-фіз.особи(Додаток 6А).xls
25 листопада 2020 18:01
Цінова(Додаток 4).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Контактна інформація
Дата подання: 30 листопада 2020 16:11
Дата відповіді: 30 листопада 2020 19:02
Просимо указати діючий контактній номер телефону для зв’язку з посадовою особою Замовника, уповноваженою здійснювати зв'язок з Учасниками. Протягом всього періоду уточнення за номером тел. (044) 594-76-82 трубку жодного разу не підняли. Зв’язок з замовником відсутній.
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до Документації спрощеної закупівлі номер телефону для зв'язку із Замовником визначено в п.1 р.1, а саме - (044) 594-76-82
Контактна інформація
Дата подання: 30 листопада 2020 16:11
Дата відповіді: 30 листопада 2020 19:03
Відповідно до р. VII. Оскарження спрощеної закупівлі, просимо надати діючий контактний номер телефону локальної конфліктної комісії ДП «Нафтогаз-Енергосервіс». Відповіді на звернення учасника за електронною поштою – ungk@naftogaz.com не поступають. Подати звернення до Локальної конфліктної комісії ДП «Нафтогаз-Енергосервіс» офіційним листом за адресом - 04112, м. Київ, вул. І. Гонти 3а, корп.2 не має можливості в зв’язку з карантинними обмеженнями, та відсутністю працівників компанії ДП «Нафтогаз-Енергосервіс» за вказаним адресом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, скарга може бути подана до Локальної конфліктної комісії ДП «Нафтогаз-Енергосервіс» офіційним листом за адресою - 04112, м. Київ, вул. І. Гонти 3а, корп.2, або електронною поштою – ungk@naftogaz.com.
Строк виконання робіт
Дата подання: 30 листопада 2020 16:38
Дата відповіді: 30 листопада 2020 19:09
Згідно відомостей оголошення, Інформація про предмет закупівлі - Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021. Згідно відомостей тендерної документації, Інформація про предмет закупівлі, та проекту договору - Строк виконання робіт: протягом 30 календарних днів з дати подання заявки на виконання робіт. Яким чином співвідносяться такі різні строки? Чи включено термін, необхідний на виконання проектних робіт, та проходження експертизи до загального строку у 30 днів? Який передбачається строк виготовлення Робочого проекту, початок, термін?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до р.І Документації спрощеної закупівлі - строк поставки товару/надання послуг/виконання робіт - протягом 30 календарних днів з дати надання заявки на виконання робіт. Послуги та роботи, що надаються/виконуються включають: розробку Проектно-кошторисної документації по Об’єкту будівництва в одну стадію «Робочий проект» (РП); забезпечення проходження експертизи та отримання позитивного експертного звіту ПКД, у тому числі проектних рішень і кошторисної частини та передача її у власність Замовника; поставку необхідних для будівництва матеріалів, устаткування, обладнання; монтаж вказаного обладнання; пусконалагоджувальні роботи; забезпечення отримання Замовником документів дозвільного характеру (у разі необхідності). 31.12.2021 року це граничний строк виконання робіт, згідно договору.
Зміст закупівлі
Дата подання: 30 листопада 2020 16:55
Дата відповіді: 30 листопада 2020 21:14
Просимо роз'яснити, виготовлення робочого проекту включене до складу закупівлі помилково? Оскільки в іншому випадку постають інші запитання: 1. Яким чином, на підставі чого, без проектно-кошторисної документації розраховано технічне завдання, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (якщо взагалі проект необхідний в даному випадку)? 2. Підрядник і проектант не можуть бути поеднані в одій особі, авторський нагляд у такому випадку виключений. 3. Виконання будівельно-монтажних робіт і виконання проектних робіт - два окремих правочини, з двома окремими предметами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Послуги та роботи, що надаються/виконуються включають: розробку Проектно-кошторисної документації по Об’єкту будівництва в одну стадію «Робочий проект» (РП); забезпечення проходження експертизи та отримання позитивного експертного звіту ПКД, у тому числі проектних рішень і кошторисної частини та передача її у власність Замовника; поставку необхідних для будівництва матеріалів, устаткування, обладнання; монтаж вказаного обладнання; пусконалагоджувальні роботи; забезпечення отримання Замовником документів дозвільного характеру (у разі необхідності). Технічне завдання спрощеної закупівлі розроблено на підстав Дефектного акту та Завдання на проектування. За договором про закупівлю робіт передбачено виконання обов'язків Підрядника "під ключ". Згідно вимог законодавства України - Договором будівельного підряду мають бути визначені склад і зміст проектно-кошторисної документації, а також має бути визначено, яка із сторін і в який строк зобов'язана надати відповідну документацію. Відповідно, Замовником встановлено в проекті договору - обов'язок розробки ПКД Підрядником на підставі Завдання на проектування, що надається Замовником.
Рейтинг банківських установ
Дата подання: 30 листопада 2020 17:01
Дата відповіді: 30 листопада 2020 19:14
Просимо повідомити, на якому ресурсі можна ознайомитися з рейтингом банків за Національною шкалою, про який йдеться у тендерній документації , розділ "Вимоги до банківських гарантій як забезпечення тендерних пропозицій"?
Відповідь: Шановний Учаснику, із всією необхідно інформаціє Ви можете ознайомитись на сайті www.naftogaz.com у розділі “Закупівлі” у підрозділі “Оформлення банківської гарантії”.
Гарантійний строк
Дата подання: 30 листопада 2020 17:20
Дата відповіді: 30 листопада 2020 20:28
Прохання надати роз'яснення стосовно подвійного зазначення гарантійних строків у додатку 3 до тендерної документації. Гарантійні строки експлуатації обладнання встановлюються відповідно до технічних паспортів та талонів, що надаються Підрядником, але не менше: - сонячна панель – 12 місяців; світильник – 5 років; акумулятор гелевий – 2 роки; опора – 12 місяців. Гарантійний термін служби Об'єкта будівництва починається від дати підписання Замовником Акту приймання виконаних Робіт. Для основних складових Об’єкту будівництва становить не менше: сонячна панель – 25 років; світильник – 15 років; акумулятор – 3 роки; опора – 3 роки. Як розуміти подвійні терміни? Яким нормативним документом передбачено втсановлення гарантійних строків з другого абзацу: сонячна панель – 25 років; світильник – 15 років; акумулятор – 3 роки; опора – 3 роки???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідні зміни будуть внесені в Документацію спрощеної закупівлі.
Строки виконання робіт
Дата подання: 01 грудня 2020 08:54
Дата відповіді: 01 грудня 2020 09:54
Строк виконання робіт: протягом 30 календарних днів з дати подання заявки на виконання робіт. Чи включено у зазначений термін виготовлення та проходження експертизи робочого проекту? Або для зазначених робіт має бути встановлено окремий термін?
Відповідь: Шановний Учаснику, до строку виконання - 30 календарний днів з дати подання заявки, включено весь перелік робіт та послуг, відповідно до предмету договору.
Робочий проект
Дата подання: 01 грудня 2020 08:56
Дата відповіді: 01 грудня 2020 09:55
Просимо пояснити, яким чином можливе виготовлення робочого проекту без ознайомлення із об'єктом робіт на місці, а також без плану об'єкту?
Відповідь: Шановний Учаснику, після укладення договору із переможцем закупівлі йому будуть надані всі необхідні матеріали та можливість виїзду на місце виконання робіт.
Договірна ціна
Дата подання: 01 грудня 2020 09:03
Дата відповіді: 01 грудня 2020 09:57
Прохання уточнити, чи передбачено подання договірної ціни (кошторисних розрахунків) у складі тендерної пропозиції?
Відповідь: Шановний Учаснику, подання договірної ціни та повного пакету кошторисних розрахунків здійснюється на етапі подачі документів переможцем закупівлі, оскільки наведені документи є додатками до договору.
Перелік документів
Дата подання: 01 грудня 2020 09:32
Дата відповіді: 01 грудня 2020 09:59
Просимо уточнити наступні невідповідності у тексті тендерної документації. Згідно положень п. 3 розд. 5 документації вимагається подати "заповнений опитувальник контрагента - юридичної особи або опитувальник контрагента - фізичної особи, які є Додатками 6А, 6Б до даної Документації" саме Переможцем закупівлі. При цьому надання відповідного документу не передбачене у додатку 2 до тендерної документації "Перелік документів, що надаються учасником у разі визнання його переможцем". І навпаки, надання опитувальника передбачене у додатку 1 до тендерної документації "Перелік документів, що надаються учасником до початку аукціону у складі пропозиції". Замовником встановлюється необхідність подання зазначеного документу і Учасником і Учасником-переможцем?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, перелік необхідних для подачі документів визначений Документацією спрощеної закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ КИЇВПРОЕКТБУД" 481 585,68
UAH з ПДВ
481 585,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 18:03
Електронний підпис
10 грудня 2020 18:01
Статут.pdf
10 грудня 2020 18:01
Опис до Статуту.pdf
10 грудня 2020 18:01
Довiренiсть Байцар О.С.pdf
10 грудня 2020 18:01
Додаток 6Б.pdf
10 грудня 2020 18:01
Додаток 7.pdf
10 грудня 2020 18:01
Витяг з ЄДР юр.осіб.pdf
10 грудня 2020 18:01
Garantiya_2 407,92.pdf.p7s
10 грудня 2020 18:01
Garantiya_2 407,92.pdf
10 грудня 2020 18:01
Банкiвська лiцензiя.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ КИЇВПРОЕКТБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ КИЇВПРОЕКТБУД"
#42868048
Переможець 481 585,68
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 15:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ КИЇВПРОЕКТБУД"
#42868048
481 585,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 13:49
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 14:02
23.12.2020_ТОВ БК Київпроектбуд_освітлення СЗ Новотроїцьке.pdf укладений
23 грудня 2020 14:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 481 585,68
UAH (в тому числі ПДВ 80 264,28 UAH)