Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відокремлений структурний підрозділ Житомирський автомобільно-дорожній фаховий коледж Національного транспортного університету |
Код ЄДРПОУ: | 38650457 |
Місцезнаходження: | 10001, Україна , Житомирська обл., Житомир, вулиця Велика Бердичівська, будинок 2 |
Контактна особа: |
Закшевський Олексій Олексійович 380979277323 zadk@zt.ukrtel.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2020 11:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2020 14:45 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2020 11:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2020 11:13 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-28-000012 ● 52782acd52544c1a8fd55541372a8a50
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2020 15:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.12.2020
№ 78
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.12.2020 № 78.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2020-11-25-004373-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-05 09:45:58
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «34110000-1 Легкові автомобілі» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-25-004373-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до п.19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 9. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення (тендерного комітету) уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції переможця ПРАТ «ЖИТОМИР-АВТО» на відповідність тендерної документації Відокремленого структурного підрозділу Житомирського автомобільно-дорожнього фахового коледжу Національного транспортного університету, з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2021-03-01 08:24:07
договір було виконано та звіт про виконання оприлюденно
Рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ПАТ "Житомир-Авто" неможливо, так як тендерна закупівля відбулася; договір розірвати не можливо тому, що на моментр оприлюдення висновку договір було виконано та звіт про виконання оприлюденно; кошти за автомобіль перераховано у повному обсязі. В подальшому зобовязуємося не допускати порушень Закону №922 "Про публічні закупівлі"
Надання інформації про усунення порушення замовником
Рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ПАТ "Житомир-Авто" неможливо, так як тендерна закупівля відбулася; договір розірвати не можливо тому, що на моментр оприлюдення висновку договір було виконано та звіт про виконання оприлюденно; кошти за автомобіль перераховано у повному обсязі. В подальшому зобовязуємося не допускати порушень Закону №922 "Про публічні закупівлі"
2021-03-01 08:24:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРАТ "ЖИТОМИР-АВТО" #03112857 |
Переможець |
299 000,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2020 09:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 21:08
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 10:45
|
606.pdf | укладений |
29 грудня 2020 10:43
|
601.pdf | укладений |
29 грудня 2020 10:43
|
605.pdf | укладений |
29 грудня 2020 10:43
|
604.pdf | укладений |
29 грудня 2020 10:43
|
603.pdf | укладений |
29 грудня 2020 10:43
|
600.pdf | укладений |
29 грудня 2020 10:43
|
602.pdf | укладений |
29 грудня 2020 10:43
|