Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
34110000-1 Легкові автомобілі
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-11-25-004373-c f8036ee0eecb49e598b79c5fdaa0b499
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Закшевський Олексій Олексійович

380979277323 zadk@zt.ukrtel.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відокремлений структурний підрозділ Житомирський автомобільно-дорожній фаховий коледж Національного транспортного університету
Код ЄДРПОУ: 38650457
Місцезнаходження: 10001, Україна , Житомирська обл., Житомир, вулиця Велика Бердичівська, будинок 2
Контактна особа: Закшевський Олексій Олексійович
380979277323
zadk@zt.ukrtel.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 грудня 2020 14:45
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
34110000-1 Легкові автомобілі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 11:15
Електронний цифровий підпис
25 листопада 2020 11:13
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-28-000012 ● 52782acd52544c1a8fd55541372a8a50
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2020 15:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

28.12.2020
№ 78

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.12.2020 № 78.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2020-11-25-004373-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-05 09:45:58

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «34110000-1 Легкові автомобілі» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-25-004373-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до п.19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 9. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення (тендерного комітету) уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції переможця ПРАТ «ЖИТОМИР-АВТО» на відповідність тендерної документації Відокремленого структурного підрозділу Житомирського автомобільно-дорожнього фахового коледжу Національного транспортного університету, з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРАТ "ЖИТОМИР-АВТО" 299 000,00
UAH з ПДВ
299 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАФТ-АВТО" 300 000,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 12:42
Довідка2.pdf
18 грудня 2020 12:42
Довідка1.pdf
18 грудня 2020 12:42
Довідка.pdf
08 грудня 2020 09:33
Тендерна пропозиція.pdf
08 грудня 2020 09:33
Статут.pdf
08 грудня 2020 09:33
Сернтифікат типу.pdf
08 грудня 2020 09:33
Проект договору.pdf
08 грудня 2020 09:33
паспортні дані.pdf
08 грудня 2020 09:33
Лист-згода з договором.pdf
08 грудня 2020 09:33
Довідка статистики.pdf
08 грудня 2020 09:33
Дилерський договір.pdf
08 грудня 2020 09:33
Гарантійний лист.pdf
08 грудня 2020 09:33
Витяг з протоколу.pdf
08 грудня 2020 09:33
Аналогічний договір 3.pdf
08 грудня 2020 09:33
Аналогічний договір 2.pdf
08 грудня 2020 09:33
Аналогічний договір 1.pdf

Підстави для відмови в участі

ПРАТ "ЖИТОМИР-АВТО"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАФТ-АВТО"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРАТ "ЖИТОМИР-АВТО"
#03112857
Переможець 299 000,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 09:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 09:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРАТ "ЖИТОМИР-АВТО"
#03112857
299 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
29 грудня 2020 10:45
606.pdf укладений
29 грудня 2020 10:43
601.pdf укладений
29 грудня 2020 10:43
605.pdf укладений
29 грудня 2020 10:43
604.pdf укладений
29 грудня 2020 10:43
603.pdf укладений
29 грудня 2020 10:43
600.pdf укладений
29 грудня 2020 10:43
602.pdf укладений
29 грудня 2020 10:43
sign.p7s укладений
04 січня 2021 21:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 299 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 833,33 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку