Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з надання доступу та використання функціоналу медичної інформаційної системи
Очікувана вартість
199 939,00 UAH
UA-2020-11-25-003146-c 4d21bbd4289c4c9cb216d9964e4dd0b0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лимар Ірина

380968469897 berezne.crl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Березнівська центральна районна лікарня" Березнівської районної ради
Код ЄДРПОУ: 01999810
Місцезнаходження: 34600, Україна , Рівненська обл., Березне, Київська,19
Контактна особа: Лимар Ірина
380968469897
berezne.crl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 10:35
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 199 939,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з надання доступу та використання функціоналу медичної інформаційної системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34600, Україна, Рівненська область, Березне, вул. Київська, буд. 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 48814000-7 — Медичні інформаційні системи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 10:38
оголошення спрощеня закупівля МІС.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-25-003146-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Хелсі Юа, Код ЄДРПОУ:40436197
Дата подання: 25 листопада 2020 13:57
Вимога
Шановний Замовнику! У Вашій тендерній документації в додатку 2 пункті 2 додаткові вимоги до предмету закупівлі, зазначено:
• Наявність в інтерфейсі можливості керівнику закладу одним кліком експортувати дані усіх пацієнтів закладу та усіх працівників закладу.
• Гео локація на інтерактивній карті усіх пацієнтів закладу.
• Наявність кабінету для влади, де керівництво населеного пункту, має доступ до статистичних даних усіх закладів системи на даній території в одному місці.
Також, відповідно до п. 3 Вимоги до безпеки даних у предметі закупівлі:
• Лист гарантія та підтвердження незалежною профільною організацією, що система має впроваджено технологію Блокчейн.
• Лист гарантія та підтвердження незалежною профільною організацією, що система надсилає запити на проведення тестів на проникнення для підтвердження кібербезпеки системи.
Згідно статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:

«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;


недискримінація учасників;
...
запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Тобто під час здійснення закупівлі послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, змовники повинні дотримуватися принципів, які зазначені у статті 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників під час здійснення публічних закупівель.
Захист конкуренції в рамках публічних закупівель відбуватися саме через реалізацію принципів здійснення закупівель, встановлених у статті 5 Закону.
Європейський суд з прав людини надає наступне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання»
Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників.
Тобто замовник встановлює такі вимоги до предмета закупівлі, які є занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю.
Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Просимо привести у відповідність.Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2020 17:00
Доброго дня! Ми - як Замовник визначаємо для себе саме ті вимоги для функціоналу, котрі потрібні до використання. Ринок постачальників даних послуг, що передбачає такий функціонал та технічні характеристики можуть забезпечити декілька постачальників, тому дані вимоги не є дискримінаційними.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що згідно ч. 2 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», оголошення про проведення спрощеної закупівлі може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до нього включити. Отже, мета включення додаткових вимог до предмета закупівлі – це отримання Замовником якісних послуг та відносин між суб’єктами-учасниками, що передбачає закупівля.
Вимоги до оголошення спрощеної закупівлі та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та дотриманням законодавства в цілому.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСКЕП" 199 939,00
UAH з ПДВ
199 939,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 22:44
Електронний підпис
03 грудня 2020 22:43
Askep-tender.pdf
03 грудня 2020 22:43
КСЗІ.pdf
03 грудня 2020 22:43
Додатки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСКЕП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСКЕП"
#41571077
Переможець 199 939,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 13:14
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСКЕП" #41571077

№ рішення у справі

63/29-р/к

Дата рішення у справі

29.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 13:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСКЕП"
#41571077
199 939,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2022 19:24
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 08:59
Договір Аскепт.pdf укладений
18 грудня 2020 08:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 199 938,90
UAH