Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з надання доступу та використання функціоналу медичної інформаційної системи
Очікувана вартість
199 939,00 UAH
UA-2020-11-25-003146-c ● 4d21bbd4289c4c9cb216d9964e4dd0b0
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Березнівська центральна районна лікарня" Березнівської районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01999810 |
Місцезнаходження: | 34600, Україна , Рівненська обл., Березне, Київська,19 |
Контактна особа: |
Лимар Ірина 380968469897 berezne.crl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2020 10:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 199 939,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 999,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з надання доступу та використання функціоналу медичної інформаційної системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34600, Україна, Рівненська область, Березне, вул. Київська, буд. 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 48814000-7 — Медичні інформаційні системи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2020 10:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2020 10:38 |
оголошення спрощеня закупівля МІС.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-25-003146-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Хелсі Юа, Код ЄДРПОУ:40436197
Дата подання: 25 листопада 2020 13:57
Вимога
Шановний Замовнику! У Вашій тендерній документації в додатку 2 пункті 2 додаткові вимоги до предмету закупівлі, зазначено:
• Наявність в інтерфейсі можливості керівнику закладу одним кліком експортувати дані усіх пацієнтів закладу та усіх працівників закладу.
• Гео локація на інтерактивній карті усіх пацієнтів закладу.
• Наявність кабінету для влади, де керівництво населеного пункту, має доступ до статистичних даних усіх закладів системи на даній території в одному місці.
Також, відповідно до п. 3 Вимоги до безпеки даних у предметі закупівлі:
• Лист гарантія та підтвердження незалежною профільною організацією, що система має впроваджено технологію Блокчейн.
• Лист гарантія та підтвердження незалежною профільною організацією, що система надсилає запити на проведення тестів на проникнення для підтвердження кібербезпеки системи.
Згідно статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
…
…
недискримінація учасників;
...
запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Тобто під час здійснення закупівлі послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, змовники повинні дотримуватися принципів, які зазначені у статті 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників під час здійснення публічних закупівель.
Захист конкуренції в рамках публічних закупівель відбуватися саме через реалізацію принципів здійснення закупівель, встановлених у статті 5 Закону.
Європейський суд з прав людини надає наступне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання»
Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників.
Тобто замовник встановлює такі вимоги до предмета закупівлі, які є занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю.
Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Просимо привести у відповідність.Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
• Наявність в інтерфейсі можливості керівнику закладу одним кліком експортувати дані усіх пацієнтів закладу та усіх працівників закладу.
• Гео локація на інтерактивній карті усіх пацієнтів закладу.
• Наявність кабінету для влади, де керівництво населеного пункту, має доступ до статистичних даних усіх закладів системи на даній території в одному місці.
Також, відповідно до п. 3 Вимоги до безпеки даних у предметі закупівлі:
• Лист гарантія та підтвердження незалежною профільною організацією, що система має впроваджено технологію Блокчейн.
• Лист гарантія та підтвердження незалежною профільною організацією, що система надсилає запити на проведення тестів на проникнення для підтвердження кібербезпеки системи.
Згідно статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
…
…
недискримінація учасників;
...
запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Тобто під час здійснення закупівлі послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, змовники повинні дотримуватися принципів, які зазначені у статті 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників під час здійснення публічних закупівель.
Захист конкуренції в рамках публічних закупівель відбуватися саме через реалізацію принципів здійснення закупівель, встановлених у статті 5 Закону.
Європейський суд з прав людини надає наступне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання»
Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників.
Тобто замовник встановлює такі вимоги до предмета закупівлі, які є занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю.
Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Просимо привести у відповідність.Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2020 17:00
Доброго дня! Ми - як Замовник визначаємо для себе саме ті вимоги для функціоналу, котрі потрібні до використання. Ринок постачальників даних послуг, що передбачає такий функціонал та технічні характеристики можуть забезпечити декілька постачальників, тому дані вимоги не є дискримінаційними.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що згідно ч. 2 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», оголошення про проведення спрощеної закупівлі може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до нього включити. Отже, мета включення додаткових вимог до предмета закупівлі – це отримання Замовником якісних послуг та відносин між суб’єктами-учасниками, що передбачає закупівля.
Вимоги до оголошення спрощеної закупівлі та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та дотриманням законодавства в цілому.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що згідно ч. 2 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», оголошення про проведення спрощеної закупівлі може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до нього включити. Отже, мета включення додаткових вимог до предмета закупівлі – це отримання Замовником якісних послуг та відносин між суб’єктами-учасниками, що передбачає закупівля.
Вимоги до оголошення спрощеної закупівлі та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та дотриманням законодавства в цілому.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСКЕП" #41571077 |
Переможець |
199 939,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2020 13:14
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2022 19:24
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2020 08:59
|
Договір Аскепт.pdf | укладений |
18 грудня 2020 08:58
|