Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання проектних робіт по об’єкту: «Реконструкція каналізаційної насосної станції №2 по вул. Гагаріна 3-В в с. Велика Олександрівка, Бориспільського району Київської області»
Очікувана вартість
188 600,00 UAH
UA-2020-11-25-002612-a 1c4707fed5f543ca971cdfc06fff8e57
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артюх Світлана Володимирівна

+380632205048 remezsv76@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Комунальне унітарне підприємство Великоолександрівської сільської ради "ОЛЕКСАНДРІВКАЖИТЛОБУДСЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 34812778
Місцезнаходження: 08320, Україна , Київська обл., село Велика Олександрівка, вул.Гагаріна, 11
Контактна особа: Артюх Світлана Володимирівна
+380632205048
remezsv76@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2020 16:43
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 16:43
Очікувана вартість: 188 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 943,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виконання проектних робіт по об’єкту: «Реконструкція каналізаційної насосної станції №2 по вул. Гагаріна 3-В в с. Велика Олександрівка, Бориспільського району Київської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08320, Україна, Київська область, с. Велика Олександрівка, вул. Гагаріна,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

запитання
Дата подання: 01 грудня 2020 21:10
1. Згідно ДСТУ 8907:2019 та ПОСТАНОВИ КМУ№ 560 проходження експертизи для об'єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми (СС2) наслідками (відповідальності), строк проведення - 30 календарних, (СС1) -15 календарних днів. Відповідно термін виконання робіт до 31 грудня 2020 року без проходження експертизи? 2.Яким роком датовані інженерно- геодезичні і інженерно- геологічні вишукування, що надає замовник? 3. Які межі реконструкції каналізаційної насосної станції №2 (мається на увазі тільки внутрішня частина КНС чи зовнішні мережі площадки )?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо наявності матеріально-технічної бази
Дата подання: 02 грудня 2020 16:41
Доброго дня! Замовник вимагає ліцензію на широкоформатний принтер. Повідомляємо, що широкоформатний принтер, користування широкоформатним принтером, та володіння широкоформатним принтером не підлягає ліцензуванню Чи може Учасник надати документ, що підтверджує право власності на широкоформатний принтер, без надання ліцензії? Якщо ні - просимо Замовника вказати яку конкретно ліцензію на принтер потрібно надати, та згідно якого закону принтер підлягає ліцензуванню.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 16:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОЕКТВОДСЕРВІС 179 305,34
UAH з ПДВ
179 305,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 14:49
Електронний підпис
07 грудня 2020 14:48
5_Довідка про досвід.pdf
07 грудня 2020 14:45
Електронний підпис
07 грудня 2020 14:43
5_Довідка про досвід_.pdf
07 грудня 2020 14:29
Електронний підпис
07 грудня 2020 14:24
17_Договір 07-12 2020.pdf
07 грудня 2020 14:24
12_Технічне завдання.pdf
07 грудня 2020 14:24
9_Акт обстеження КНС.pdf
07 грудня 2020 14:24
8_Лист Довкілля.pdf
07 грудня 2020 14:24
7_Листи згоди.pdf
07 грудня 2020 14:24
5_Довідка про досвід.pdf
07 грудня 2020 14:24
5.3_Лист Відгук.pdf
07 грудня 2020 14:24
3_Гарантійні листи.pdf
07 грудня 2020 14:24
1_Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОЕКТВОДСЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОЕКТВОДСЕРВІС
#37415292
Переможець 179 305,34
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 10:07

Документи

09 грудня 2020 10:07
Електронний підпис
09 грудня 2020 10:03
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 10:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОЕКТВОДСЕРВІС
#37415292
179 305,34
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2020 10:07
Електронний підпис
09 грудня 2020 10:03
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2021 14:44
Звіт про виконання договору укладений
06 жовтня 2021 14:33
Електронний підпис укладений
27 серпня 2021 13:49
Додаткова угода 2 від 12.08.2021 року зміни до договору
27 серпня 2021 13:41
Електронний підпис укладений
16 серпня 2021 14:56
Додаток 5,6 до додаткової угоди 2 від 12.08.2021 року зміни до договору
16 серпня 2021 14:54
Додаток 2,3 до додаткової угоди 2 від 12.08.2021 року зміни до договору
16 серпня 2021 14:54
Додаток 1 до додаткової угоди 2 від 12.08.2021 року зміни до договору
16 серпня 2021 14:54
Додаткова угода 2 від 12.08.2021 року зміни до договору
16 серпня 2021 14:54
Електронний підпис укладений
16 серпня 2021 14:50
Додаткова угода 1/1 від 28.12.2020 року зміни до договору
16 серпня 2021 14:47
Електронний підпис укладений
15 липня 2021 09:07
Додаткова угода 6 до договору 07-12.2020.pdf зміни до договору
15 липня 2021 09:06
Електронний підпис укладений
15 липня 2021 08:49
Додаткова угода 5 до договору 07-12.2020.pdf зміни до договору
15 липня 2021 08:45
Електронний підпис укладений
29 червня 2021 09:34
Додаткова угода 4 до договору 07-12.2020.pdf зміни до договору
29 червня 2021 09:29
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 15:22
Додаткова угода 3 до договору 07-12.2020.pdf зміни до договору
13 квітня 2021 15:15
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 14:01
Додаткова угода 2 до договору _ 07-12.2020.pdf зміни до договору
20 січня 2021 14:17
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 14:06
Додаткова угода 1 від 23.12.20.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 14:00
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 11:09
Договір укладений
15 грудня 2020 11:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Підрядник дійшли згоди внести зміни до Договору № 07-12/20 від 15 грудня 2020 року про виконання проектних робіт, а саме номер договору про виконання проектних робіт від 15 грудня 2020 року змінити на № 07-12.2020 від 15 грудня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 07-12.2020
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з продовженням співпраці Замовник іпідрядник дійшли згоди внести зміни до Договору №07-12.2020 від 15.12.2020 р. Змінити п.2.1. Договору та викласти його унаступній редакції:" п.2.1. Термін виконання робіт: початок: з моменту укладання договору до31.12.2021 р." Змінити п. 10.1 Договору та викласти його в наступній редакції : "10.1. Цей Договір вступає в силу після підписання його Сторонами і діє до 31.12.2021 р, а в частині виконання зобов’язань до їх повного виконання сторонами"
Номер договору про закупівлю: 07-12.2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Рішення Пристоличної сільської ради №249-2-VII від 04 лютого 2021 року «Про зміну назви, засновника КП КУП «ОЛЕКСАНДРІВКАЖИТЛОБУДСЕРВІС», зменшення статутного капіталу та затвердження Статуту КП КУП «ОЛЕКСАНДРІВКАЖИТЛОБУДСЕРВІС» у новій редакції Замовник і Підрядник дійшли згоди внести зміни до Договору № 07-12.2020 від 15.12.2020 р. в реквізити Договору та викласти його в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 07-12.2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною назви та керівника КП "КУП "ОЛЕКСАНДРІВКАЖИТЛОБУДСЕРВІС" та продовженням співпраці Замовник і Підрядник дійшли згоди внести зміни до Договору №07-12.2020 від 15.12.2020р.
Номер договору про закупівлю: 07-12.2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Підрядник дійшли згоди внести зміни до п.10 Договору та викласти в наступній редакції: "10. Цей договір набуває чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2021 року, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань у тому числі в частині взаєморозрахунків"
Номер договору про закупівлю: 07-12.2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Підрядник дійшли згоди внести зміни до п.3 Договору та викласти в наступній редакції:сторони підтверджують зобов’язання 2020 року. Ціна Договору є динамічною та визначається згідно з Протоколом узгодження договірної ціни, що є додатком до цього договору (в подальшому- "Додаток 3") і становить: на 2020 рік - 0,00 грн (нуль гривень нуль копійок); на 2021 рік сккладає 179 305,34 грн. (сто сімдесят дев’ять тисяч триста п’ять гривень 34 коп.), у т.ч. ПДВ 20%- 29884,22 грн (двадцять дев’ять тисяч вісімсот вісімдесят чотири грн 22 коп.) при затвердженні відповідних бюджетних асигнувань на 2021 р., за рахунок коштів місцевих бюджетів.
Номер договору про закупівлю: 07-12.2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в преамбулу та в пункти 3.1. та 10.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 07-12.2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни в преамбулу та в пункті 3.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 07-12.2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Беручи до уваги п.1 п.2 п.3 даної Додаткової угоди сторони погодили вважати такими, втратили чинність наступні додаткові угоди: Додаткова угода №2 від 18.01.2021р., Додаткова угода №3 від 13.04.2021р., Додаткова угода №4 від 23.06.2021р., Додаткова угода №5 від 14.07.2021р., Додаткова угода №6 від 15.07.2021р. до Договору №07-12.2020 від 15.12.2020р.
Номер договору про закупівлю: 07-12.2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Договір розірваний у зв’язку з припиненням терміну виконання договору