Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лінолеум
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-11-25-002060-b 4c637399b95042289c7444a00c1f507c
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Татавцева Олена Вікторівна

+380612862601 mega-prozoro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Хортицького району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37611464
Місцезнаходження: 69076, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, вул. Василя Сергієнка, 48-А
Контактна особа: Татавцева Олена Вікторівна
+380612862601
mega-prozoro@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 13:47
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 13:52
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2020 13:52
Початок аукціону: 09 грудня 2020 11:32
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
125 м.кв
Лінолеум
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69123, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, бул. Будівельників, буд. 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки проводяться шляхом переказу Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника впродовж 30 календарних днів з моменту поставки товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 15:10
ОГОЛОШЕННЯ.docx
30 листопада 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 15:10
ОГОЛОШЕННЯ.docx
25 листопада 2020 13:48
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо проекту договора
Дата подання: 30 листопада 2020 14:21
Дата відповіді: 30 листопада 2020 14:46
Просимо уточнити п.2.1 ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ згідно Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: ...Товар повинен мати декларації про відповідність вимогам технічних регламентів («Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 №1067, «Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 №1077).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: відкорегуємо, дякуємо

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 грудня 2020 14:38
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Скорочення видатків на здійснення закупівлі товару
Документи:
04 грудня 2020 14:38
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:21
протокол