Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з програмування обладнання (контролерів) для використання та обробки автоматизованою системою обліку відвідування учнів закладів загальної середньої освіти Інгулецького району міста Кривий Ріг
Очікувана вартість
16 866,00 UAH
UA-2020-11-25-001603-b d7ca88fb16534401adbb985a2b48b451
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саковська Ніна Іванівна

+380564947375 ing_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Місцезнаходження: 50026, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1
Контактна особа: Саковська Ніна Іванівна
+380564947375
ing_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 од
Ціна за одиницю: 1405.5UAH з ПДВ
Послуги з програмування обладнання (контролерів) для використання та обробки автоматизованою системою обліку відвідування учнів закладів загальної середньої освіти Інгулецького району міста Кривий Ріг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за фактично надані послуги здійснюється , з урахуванням п.3,1 цього Договору , після предявлення Виконавцем рахунку на оплату наданих послуг та після підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг. Оплата за послуги здійснюється Замовником протягом 7-ми банківських днів з дати підписання сторонами акту приймання -передачі наданих послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

25 листопада 2020 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФО-П Лейбов Євген Володимирович
#2742015979
Переможець 16 866,00
UAH
25 листопада 2020 13:14

Документи

25 листопада 2020 13:13
Електронний підпис
25 листопада 2020 13:11
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 13:20
Договір 228 укладений
25 листопада 2020 13:18
Договір 228 укладений
25 листопада 2020 13:18
Договір 228 укладений
25 листопада 2020 13:18
Договір 228 укладений
25 листопада 2020 13:18

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з програмування обладнання (контролерів) для використання та обробки автоматизованою системою обліку відвідування учнів закладів загальної середньої освіти Інгулецького району міста Кривий Ріг 12 од 1 405,50
UAH з ПДВ