Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з підтримки програмно-апаратного комплексу SIEM - система.
Очікувана вартість
4 957 200,00 UAH
UA-2020-11-25-001439-c c9c23416195542e688e11c66fd7e8111
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Роман

+380445941170 nroman@ukrgasbank.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Код ЄДРПОУ: 23697280
Вебсайт: http://ukrgasbank.com
Місцезнаходження: 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Єреванська, 1
Контактна особа: Наталія Роман
+380445941170
nroman@ukrgasbank.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань


відповідно Додатку №1 до Договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Послуги з підтримки програмно-апаратного комплексу SIEM – система, що включають технічну підтримку (оновлення) програмного забезпечення. власні кошти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, Київ, вул. Богдана Хмельницького, 16-22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 листопада 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72220000-3 — Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Авансовий платіж у розмірі 70% (сімдесяти відсотків) від Загальної вартості Послуг, що становить 3 470 040,00 грн. (три мільйони чотириста сімдесят тисяч сорок гривень 00 копійок) з ПДВ, здійснюється Замовником на підставі цього Договору шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами цього Договору. Аванс 10 Банківські 70
Надання послуг Решта суми 30% (тридцять відсотків) від Загальної вартості Послуг, яка визначається з урахуванням раніше сплаченої передоплати (авансового платежу) , що становить 1 487 160,00 (один мільйон чотириста вісімдесят сім тисяч сто шістдесят гривень 00 копійок) з ПДВ,підлягає оплаті Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін Акту та на його (Акту) підставі. Пiсляоплата 10 Банківські 30

Тендерна документація

25 листопада 2020 09:38
Звіт SIEM 2020-2021.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІССП СЕРВІС"
#35829688
Переможець 4 957 200,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2020 09:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір підтримка SIEM 2021_дата.pdf укладений
25 листопада 2020 09:42