Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 44210000-5: Конструкції та їх частини (Альтанка комбінована, не вмонтована)
Очікувана вартість
152 650,00 UAH
UA-2020-11-25-001434-c 74e3ac220a0d42dfa0d66f18825ef3e5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Володимирівна Петренко

+380502188048
+380536524107
2807petrenkoyana@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Глобинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40448087
Місцезнаходження: 39000, Україна , Полтавська обл., Глобинський район, місто Глобине, вул. Центральна, 285
Контактна особа: Яна Володимирівна Петренко
+380502188048,+380536524107
2807petrenkoyana@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 09:38
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 09:02
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2020 09:30
Початок аукціону: 09 грудня 2020 14:52
Очікувана вартість: 152 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 763,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Місцезнаходження замовника: 39000, Полтавська область, місто Глобине, вул. Центральна, буд. 285.
Категорія замовника: п. 3 ч.4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
ДК 021:2015: 44210000-5: Конструкції та їх частини (Альтанка комбінована, не вмонтована)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються Замовником у безготівковій формі протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після поставки товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 09:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 09:38
Оголошення з додатком 1, 2 та 3,4 (1).doc
25 листопада 2020 09:38
Проєкт договору (дод 5).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СТЕЦУН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ 152 000,00
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Черевань Сергій Олександрович 151 500,00
UAH з ПДВ
148 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 21:50
Електронний підпис
07 грудня 2020 21:49
Проект дог 6.PDF
07 грудня 2020 21:49
Схема альтанки 3.PDF
07 грудня 2020 21:49
Паспорт Стецун 1.PDF
07 грудня 2020 21:49
Проект дог 2.PDF
07 грудня 2020 21:49
Виписка 1.PDF
07 грудня 2020 21:49
Кошторис.pdf
07 грудня 2020 21:49
Довідка тех х-к 2.PDF
07 грудня 2020 21:49
Виписка 3.PDF
07 грудня 2020 21:49
Інформ довідка.PDF
07 грудня 2020 21:49
Схема альтанки 2.PDF
07 грудня 2020 21:49
Проект дог 8.PDF
07 грудня 2020 21:49
Сертифікат тент 2.PDF
07 грудня 2020 21:49
Паспорт Стецун 3.PDF
07 грудня 2020 21:49
ст. 17_ 1.PDF
07 грудня 2020 21:49
Виписка Стецун 2.PDF
07 грудня 2020 21:49
Погодж проєкту догов.PDF
07 грудня 2020 21:49
Паспорт Стецун 2.PDF
07 грудня 2020 21:49
Довідка тех х-к 1.PDF
07 грудня 2020 21:49
Проект дог 4.PDF
07 грудня 2020 21:49
Виписка 2.PDF
07 грудня 2020 21:49
Виписка 5.PDF
07 грудня 2020 21:49
Лист згода.PDF
07 грудня 2020 21:49
Виписка 4.PDF
07 грудня 2020 21:49
Проект дог 5.PDF
07 грудня 2020 21:49
Проект дог 7.PDF
07 грудня 2020 21:49
Відсутність санкцій.PDF
07 грудня 2020 21:49
Сертифікат тент 1.PDF
07 грудня 2020 21:49
Проект дог 1.PDF
07 грудня 2020 21:49
Цінова пропозиція 1.PDF
07 грудня 2020 21:49
Цінова пропозиція 2.PDF
07 грудня 2020 21:49
Схема альтанки 1.PDF
07 грудня 2020 21:49
Проект дог 3.PDF
07 грудня 2020 21:49
Код ІПН Стецун.PDF
07 грудня 2020 21:49
ст. 17_ 2.PDF
07 грудня 2020 21:49
Виписка Стецун 1.PDF

Публічні документи

07 грудня 2020 13:15
Виписка з держ реестру.pdf
07 грудня 2020 13:15
Цінова пропозиція.pdf
07 грудня 2020 13:15
РНОКПП.pdf
07 грудня 2020 13:15
Гарантійний лист.pdf
07 грудня 2020 13:15
Дод 4 Вигляд альтанки.pdf
07 грудня 2020 13:15
паспорт.pdf
07 грудня 2020 13:15
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СТЕЦУН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ

ФОП Черевань Сергій Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СТЕЦУН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ
#2517705130
Переможець 120 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 10:12

Документи

10 грудня 2020 10:12
Електронний підпис
10 грудня 2020 10:11
Протокол № 165.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 10:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СТЕЦУН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ
#2517705130
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2020 10:12
Електронний підпис
10 грудня 2020 10:11
Протокол № 165.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 14:00
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2021 11:26
Додаткова Угода №5 до Договору №473.pdf зміни до договору
01 червня 2021 11:22
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 14:32
Додаткова Угода №4.pdf зміни до договору
31 березня 2021 14:20
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 14:03
ДУ №2 до договору № 473 від 15.12.2020.pdf зміни до договору
06 січня 2021 14:03
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 14:16
дог-473.pdf укладений
15 грудня 2020 14:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору № 473 від 15.12.2020 року та викласти пункт 10.1. Договору в наступній редакції: «10.1. Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення їх печатками і діє до 01.04.2021 р., а в частині розрахунків і гарантій - до повного їх виконання» 2. Всі інші умови Договору № 473 від 15.12.2020 року залишаються чинними і незмінними. 3. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною № 473 від 15.12.2020 року та набирає чинності з моменту підписання. 4. Дану Додаткову угоду укладено в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної з Сторін.
Номер договору про закупівлю: 473
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору № 473 від 15.12.2020 року та викласти пункт 10.1. Договору в наступній редакції: «10.1. Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення їх печатками і діє до 01.06.2021 р., а в частині розрахунків і гарантій - до повного їх виконання» 2. Всі інші умови Договору № 473 від 15.12.2020 року залишаються чинними і незмінними. 3. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною № 473 від 15.12.2020 року та набирає чинності з моменту підписання. 4. Дану Додаткову угоду укладено в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної з Сторін.
Номер договору про закупівлю: 473
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору № 473 від 15.12.2020 року та викласти пункт 10.1. Договору в наступній редакції: «10.1. Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення їх печатками і діє до 01.07.2021 р., а в частині розрахунків і гарантій - до повного їх виконання» 2. Всі інші умови Договору № 473 від 15.12.2020 року залишаються чинними і незмінними. 3. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною № 473 від 15.12.2020 року та набирає чинності з моменту підписання. 4. Дану Додаткову угоду укладено в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної з Сторін.
Номер договору про закупівлю: 473
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2020 — 01 липня 2021
Сума оплати за договором: 120 000,00
UAH