Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень ЗЗСО №9 вул. Зарипова,2. смт.Затока, м.Білгород-Дністровський
Очікувана вартість
175 528,00 UAH
UA-2020-11-25-001109-a 0cc538acc2834438afbb30d34fc28c92
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вербицька Надія Валеріївна

+380484927626 nadiavv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Білгород-Дністровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20989154
Місцезнаходження: 67700, Україна , Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, вулиця Михайлівська, буд. 29
Контактна особа: Вербицька Надія Валеріївна
+380484927626
nadiavv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Управлінням освіти Білгород-Дністровської міської ради було проведено дві процедури відкритих торгів на закупівлю за предметом закупівлі: «Поточний ремонт приміщень ЗЗСО №9 вул. Зарипова,2. смт.Затока, м.Білгород-Дністровський» (код за ДК 021-2015 (CPV) - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) та було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників (ч.2 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі»– подання для участі у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій). Інформація про першу проведену процедуру закупівлі, що була відмінена: Оголошення про проведення процедури закупівлі – UA- UA-2020-10-09-004862-a; Звіт про результати проведення процедури - Дата формування звіту – 26.10.2020. Причина відміни - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Інформація про другу проведену процедуру закупівлі, що була відмінена: Оголошення про проведення процедури закупівлі – UA-2020-10-27-001676-b. Звіт про результати проведення процедури - Дата формування звіту – 12.11.2020 Причина відміни - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Інформація щодо оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та звіт про результати проведення процедури, розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу. У зв’язку із вищевказаним та на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, тендерний комітет управління освіти проводить переговорну процедуру закупівлі, як виняток, через те що було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020 12:22
Оскарження наміру укласти договір: 06 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень ЗЗСО №9 вул. Зарипова,2. смт.Затока, м.Білгород-Дністровський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, смт.Затока, вул.Зарипова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати – відстрочка платежу. Замовник зобов’язується оплатити 100% вартості наданих послуг, відповідно до п. 4.2. Договору, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту виконаних робіт за умови наявності відповідного фінансування та необхідних коштів на рахунку Замовника Аванс 30 Календарні 100

Тендерна документація

25 листопада 2020 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 11:49
Повідомлення про намір укласти договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Кучеренко Валерій Павлович
#2496501333
Переможець 170 228,00
UAH
25 листопада 2020 12:22

Документи

25 листопада 2020 12:22
Електронний підпис
25 листопада 2020 12:18
Протокол засідання ТК

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2020 12:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кучеренко Валерій Павлович
#2496501333
170 228,00
UAH
Документи

Документи

25 листопада 2020 12:22
Електронний підпис
25 листопада 2020 12:18
Протокол засідання ТК

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:01
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 17:06
Продовження додаткової угоди 1. зміни до договору
22 грудня 2020 16:35
Додаткова угода №1 зміни до договору
22 грудня 2020 16:35
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 15:47
Продовження договору укладений
09 грудня 2020 15:41
Договір укладений
09 грудня 2020 15:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку зі зміною обсягів робіт та вимог (планів) Замовника, сторони домовились внести зміни в Дефектний акт, а також відповідно до кошторисної документації та зменшити ціну договору на 18091,00 грн
Номер договору про закупівлю: 401
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 152 137,00
UAH