Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

інформаційні послуги
Очікувана вартість
16 000,00 UAH
UA-2020-11-25-000074-c cb2e7a4aee234c5b856c57fc0cd13aae
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

БУДЧЕНКО Віталій

+380975705178 minstrategprom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МІНІСТЕРСТВО З ПИТАНЬ СТРАТЕГІЧНИХ ГАЛУЗЕЙ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 43733545
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО МИХАЙЛА, будинок 12, корпус 2
Контактна особа: БУДЧЕНКО Віталій
+380975705178
minstrategprom@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Надання інформаційних послуг полягає в наступному: - пошук та накопичення у комп’ютерній програмі Semantrum виявлених у засобах масової інформації публікацій стосовно тем Замовника; - цілодобовий доступ через створений особистий кабінет комп’ютерної програми Semantrum до виявлених та накопичених публікацій виявлених у засобах масової інформації публікацій стосовно тем Замовника; - інформування Замовника через розсилку на e-mail. Майнові та авторські права на об’єкт інтелектуальної власності на комп’ютерну програму Semantrum залишається у розробника (або Виконавця), а Замовнику надається право користування комп’ютерною програмою Semantrum без права її передачі та/або повноважень на її користування третім особам
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 міс
Ціна за одиницю: 8000UAH з ПДВ
інформаційні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Лисенка, будинок 6 літера М
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату вартості наданих Послуг шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту наданих послуг. У разі затримки фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. При здійсненні оплати вартості наданих Послуг Замовник обов'язково повинен вказувати у платіжному дорученні найменування Послуг, номер та дату підписаного Сторонами акту наданих послуг, номер та дату Договору. Оплата вартості наданих Послуг здійснюється в межах бюджетних призначень Замовника Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

25 листопада 2020 02:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕМАНТРУМ"
#40979732
Переможець 16 000,00
UAH
25 листопада 2020 02:54

Документи

25 листопада 2020 02:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 02:59
Договір про закупівлю укладений
25 листопада 2020 02:56

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
інформаційні послуги 2 міс 8 000,00
UAH з ПДВ