Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивна панель
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2020-11-24-016783-c e414312302084b1388e19067221b1d64
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алешківська Вікторія Вікторівна

380679000081 aleshkivska@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №250 з поглибленим вивченням математики Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03598794
Місцезнаходження: 02222, Україна , Київська обл., Київ, проспект Маяковського 49б
Контактна особа: Алешківська Вікторія Вікторівна
380679000081
aleshkivska@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 20:30
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 грудня 2020 11:18
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Інтерактивна панель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інтерактивна панель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, м. Київ, м. Київ, просп. Маяковського, 49-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюється на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на основі видаткової накладної не пізніше 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника у межах отриманого бюджетного фінансування уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування товару, зазначеного в п. 1.2. Договору, на свій розрахунковий рахунок. Замовник не несе відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки бюджетного фінансування. Платежі здійснюються органами Держказначейської служби України по безготівковому розрахунку на основі платіжних доручень Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2020 21:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 20:36
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ - Інтерактивна панель.docx
24 листопада 2020 20:36
Оголошення на закупівлю - Інтерактивна панель.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 27 листопада 2020 12:21
Дата відповіді: 29 листопада 2020 21:44
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Усі вимоги щодо предмету закупівлі вказані в технічному завданні до тендерної документації.
Рекомендація щодо внесення змін
Дата подання: 27 листопада 2020 15:01
Дата відповіді: 29 листопада 2020 14:54
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію, виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивну панель та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні панелі дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 2. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності  та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від  імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. 3. Допуск з електробезпеки для осіб (особи), які (яка) будуть виконувати монтаж обладнання (Обов’язкова надати копію Посвідчення Спеціаліста з установки інтерактивного обладнання у складі тендерної пропозиції). Обгрунтування: вказаний документ забезпечить безпечність здійснення робіт щодо встановлення обладнання, гарантуватиме якість і надійність таких робіт, а також здійснення їх кваліфікованими спеціалістами. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, розглянувши Ваше звернення щодо розширення вимог в документації, а саме технічній частині, повідомляємо наступне.
Відповідно до Статті 5 Закону, принципи здійснення закупівель. Під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен надати документи, суть яких ви описуєте в зверненні.
Дані вимоги суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 4. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до п. 11, статті 26 Закну України «Про публічні закупівлі»: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Виходячи з вищенаведеного у Замовника відсутні підстави для внесення змін в тендерну документацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУБАНОВА ВАРВАРА ВАСИЛІВНА 158 400,00
UAH з ПДВ
134 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" 149 400,00
UAH з ПДВ
144 894,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" 198 000,00
UAH з ПДВ
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 21:35
Електронний підпис
02 грудня 2020 21:35
Цінова пропозиція.pdf
02 грудня 2020 21:35
Сангіг_Triumph.pdf
02 грудня 2020 21:35
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf
02 грудня 2020 21:35
Паспорт ФОП Губанова.pdf
02 грудня 2020 21:35
ІПН.pdf
02 грудня 2020 21:35
Витяг.pdf
02 грудня 2020 21:35
Виписка.pdf
02 грудня 2020 21:35
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

02 грудня 2020 16:34
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:32
Протокол_№1.pdf
02 грудня 2020 16:32
Висновок СЕС_2019.pdf
02 грудня 2020 16:32
Лист-відгук.pdf
02 грудня 2020 16:32
Витяг платника ПДВ.pdf
02 грудня 2020 16:32
Договір-signed.pdf
02 грудня 2020 16:32
Виписка.pdf
02 грудня 2020 16:31
8.Проект договору.pdf
02 грудня 2020 16:31
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 грудня 2020 21:33
Електронний підпис
02 грудня 2020 21:30
Довідка підпис.pdf
02 грудня 2020 21:30
41ef9cfb-5158-461d-a858-c75a4583fb25.pdf
02 грудня 2020 21:30
Довідка без печатки.pdf
02 грудня 2020 21:30
Довідка.pdf
02 грудня 2020 21:30
Про ліцензування.pdf
02 грудня 2020 21:30
Наказ призн директора.pdf
02 грудня 2020 21:30
Довідка код доступу.pdf
02 грудня 2020 21:30
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 грудня 2020 21:30
Деталі рахунка.pdf
02 грудня 2020 21:30
Довідка ст.17 повна.pdf
02 грудня 2020 21:30
Ст. 16.zip
02 грудня 2020 21:30
Лист-гарантія.pdf
02 грудня 2020 21:30
Лист _ згода.pdf
02 грудня 2020 21:30
inquiry_print.pdf
02 грудня 2020 21:30
Згода з договором.pdf
02 грудня 2020 21:30
ТЕХНІЧНІ .pdf
02 грудня 2020 21:30
Уставні з ЕЦП.zip
02 грудня 2020 21:30
Гарантійний лист.pdf
02 грудня 2020 21:30
Опис документів.pdf
02 грудня 2020 21:30
Д О В І Р Е Н І С Т Ь.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУБАНОВА ВАРВАРА ВАСИЛІВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУБАНОВА ВАРВАРА ВАСИЛІВНА
#2082407343
Відхилено 134 900,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 17:17
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"
#41253974
Відхилено 144 894,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 17:23
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"
#43509985
Переможець 198 000,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 17:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 17:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"
#43509985
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 13:26
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 16:11
250 3110 Договір на інтерактивну панель 198000,00 грн.pdf укладений
09 грудня 2020 16:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 198 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 000,00 UAH)