Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти унікальних головних уборів для спеціальних хореографічних постановок (хореографічних епізодів)
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2020-11-24-016196-c a6e3d942438f4178bb18903032b702aa
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисенко Андрій

380577179812 kzk2018mcki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад культури "Муніципальний центр культурних ініціатив"
Код ЄДРПОУ: 23325957
Місцезнаходження: 61057, Україна , Харківська обл., Харків, Скрипника, 7
Контактна особа: Лисенко Андрій
380577179812
kzk2018mcki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 18:30
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18440000-5: Капелюхи та головні убори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект унікальних головних уборів для спеціальної хореографічної постановки (хореографічного епізоду) «Ростові ляльки «Солдатик 11»»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 18443300-9 — Головні убори
1 комплект
Комплект унікальних головних уборів для спеціальної хореографічної постановки (хореографічного епізоду) «Ростові ляльки «Зайці 10»»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 18443300-9 — Головні убори
1 комплект
Комплект унікальних головних уборів для спеціальної хореографічної постановки (хореографічного епізоду) «Зоряні люди 13»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 18443300-9 — Головні убори
1 комплект
Комплект унікальних головних уборів для спеціальної хореографічної постановки (хореографічного епізоду) «Канделябр 6»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 18443300-9 — Головні убори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар Покупцем здійснюється після отримання Товару Покупцем та надання Постачальником Покупцю видаткової накладної на Товар протягом 30 календарних днів з моменту отримання Товару Покупцем та підписання Сторонами видаткової накладної на Товар. Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету (бюджет міста Харкова). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2020 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 18:30
Додаток_3 Форма пропозиції.doc
24 листопада 2020 18:30
Додаток_2 Перелік документів.doc
24 листопада 2020 18:30
Додаток_4 Проєкт договору.docx
24 листопада 2020 18:30
Додаток_1 Технічні вимоги.doc
24 листопада 2020 18:30
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАУЛЬ НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА" 198 000,00
UAH з ПДВ
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 00:47
Електронний підпис
02 грудня 2020 00:45
пропозиція.PDF
02 грудня 2020 00:45
про негативний вплив.PDF
02 грудня 2020 00:45
про довідку 4 опп.PDF
02 грудня 2020 00:45
право підпису.PDF
02 грудня 2020 00:45
паспорт якості.PDF
02 грудня 2020 00:45
малСолдатик.pdf
02 грудня 2020 00:45
мал Канделябр.pdf
02 грудня 2020 00:45
мал Зоряні люди.pdf
02 грудня 2020 00:45
мал Зайці.pdf
02 грудня 2020 00:45
лист-згода.PDF
02 грудня 2020 00:45
лист-гарантія.PDF
02 грудня 2020 00:45
довідка банк.PDF
02 грудня 2020 00:45
відомості учасника.PDF
02 грудня 2020 00:45
витяг.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАУЛЬ НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАУЛЬ НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА"
#2587502883
Переможець 198 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 19:57

Документи

03 грудня 2020 19:56
Електронний підпис
03 грудня 2020 19:54
Протокол 03_12_1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2020 19:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПАУЛЬ НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА"
#2587502883
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2020 19:56
Електронний підпис
03 грудня 2020 19:54
Протокол 03_12_1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 14:48
доп угода 1 до дог 15_3110.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 14:39
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 11:34
Договір 15_3110.pdf укладений
09 грудня 2020 11:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку поставки
Номер договору про закупівлю: 15/3110
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 198 000,00
UAH