Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

20П-087_71330000-0 - Інженерні послуги різні (Послуги по інженерному супроводу гвинтових вибійних двигунів)
20Р-087_71330000-0 - Engineering services (Service for engineering support of downhole motors for drilling wells)
Очікувана вартість
19 966 660,00 UAH
UA-2020-11-24-015233-c 345754b5aa714e7b847160947ed90d7b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Захаров

+380444612959 ihor.zakharov@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Вебсайт: http://ugv.com.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Контактна особа: Ігор Захаров
+380444612959
ihor.zakharov@ugv.com.ua
Додаткові контактні особи: Попович Віталій
+380(44) 461-27-77
vitalii.popovych@ugv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: JSC Ukrgasvydobuvannya
National ID: 30019775
Contact point: Ihor Zakharov
+380444612959
ihor.zakharov@ugv.com.ua
Additional contacts: Попович Віталій
+380(44) 461-27-77
vitalii.popovych@ugv.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2020 15:00
Початок аукціону: 27 січня 2021 13:43
Очікувана вартість: 19 966 660,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 399 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 598999.8 UAH
Publication date: 24 листопада 2020 17:05
Enquiries until: 15 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 21 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 грудня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 19 966 660 UAH including VAT
Minimal lowering step: 399 000 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71330000-0: Інженерні послуги різні


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації
Language (languages) in which tender proposals should be prepared: ukrainian language. Terms of providing tender security: in accordance with the tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
71336000-2 Допоміжні інженерні послуги (Послуги по інженерному супроводу гвинтових вибійних двигунів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 71330000-0 — Інженерні послуги різні

71336000-2 Supporting engineering services (Service for engineering support of downhole motors)
CPV: 71330000-0
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 30 календарних днів з дати підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих Послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 11:04
ТД_20П-087_Послуги по інженерному супроводу (нова редакція).docx
24 листопада 2020 17:05
ТД_20П-087_Послуги по інженерному супроводу.docx
30 листопада 2020 11:04
Перелік змін для оприлюднення 20П-087.docx
24 листопада 2020 17:05
Додаток 8 Розрахунок приведеної вартості_послуги 22.09.xlsx
24 листопада 2020 17:05
Додаток 7 Опитувальник (фіз. особи) 18.05.xlsx
24 листопада 2020 17:05
Додаток 6 Опитувальник (юридичної особи) 18.05.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Мобілізація із-за кордону
Дата подання: 03 грудня 2020 15:40
Дата відповіді: 07 грудня 2020 08:16
Який час для мобілізації із-за кордону обладнання може надати АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" у випадку перемоги учасника-нерезидента?
Відповідь: «Порядок і строки мобілізації/демобілізації обладнання визначені пунктами 2.1 та 2.2 проекту договору, а саме:
1.1. Замовник направляє замовлення на надання послуг (далі – Замовлення) за формою, встановленою Додатком №2 до Договору, який є його невід’ємною частиною, на електронну адресу Виконавця ____________________ не пізніше, ніж за 3 (три) календарних дні до запланованої дати початку надання Послуг по конкретному Замовленню. В Замовленні повинна міститися вся інформація і дані, необхідні для надання Послуг, а саме: склад та обсяг Послуг, необхідний асортимент Обладнання (враховуючи найменування, кількість та конфігурацію), кількість Персоналу, дата початку та дата закінчення надання Послуг (строк надання Послуг), Об’єкт надання таких Послуг тощо. Датою направлення Замовлення Замовником та датою отримання його Виконавцем вважається дата відправки електронного листа Замовником на електронну адресу Виконавця, вказану в розділі 14 цього Договору, і підтвердженням такої дати є знімок екрана (screenshot).
1.2. Виконавець згідно з Замовленнями Замовника протягом двох календарних днів з дати отримання Замовлення здійснює перевезення/повернення Обладнання за власний рахунок та власними силами на виробничі бази Замовника, зазначені в Замовленні Замовника. Разом з Обладнанням Виконавець зобов’язаний передати Замовнику оригінали паспортів та технічних бюлетнів та інші документи, що підтверджують його технічні характеристики, завірені належним чином (завірені підписом уповноваженої особи та скріплені печаткою. При цьому необхідно вказати ПІБ такої особи, її посаду та документ, на підставі якого така особа має право завіряти документи) В наданій Виконавцем документації обов’язково повинно бути креслення із зазначенням ловильних розмірів всіх елементів, з яких складається Обладнання.»
Об'єм робіт
Дата подання: 11 грудня 2020 15:54
Дата відповіді: 14 грудня 2020 10:40
Будь ласка просимо вас уточнити стосовно обсягу робіт для ГВД з вузлом перекосу та без нього: зазначена кількіть діб для обох випадків є сумарною або взаємовиключаючою?
Відповідь: Обсяг робіт визначений Додатком №3 до тендерної документації – «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Загальна кількість годин циркуляції вказані для кожного окремого типорозміру обладнання.»

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-26-000001 ● d2884ea17f6d497e966dc65f5899a7fe
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 листопада 2021 12:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

25.11.2021 № 583
Дніпро

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ

Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 25.11.2021 № 583

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

UA-2020-11-24-015233-c 24.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель

В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-11-30 16:54:20

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «20П-087_71330000-0 - Інженерні послуги різні (Послуги по інженерному супроводу гвинтових вибійних двигунів)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-24-015233-c) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступного питання:
- чому Вами, після розгляду не відхилено тендерну пропозицію учасника приватного підприємства «Українська сервісна бурова компанія – 1» (далі ПП «Українська сервісна бурова компанія – 1»), як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, встановленим вимогами тендерної документації?
Так, відповідно до частини 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до додатку №1 цієї тендерної документації. Згідно Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію за пунктом 1 «Наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій» учасникам згідно підпункту 1.1 необхідно надати довідку у формі Таблиці №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси», що містить інформацію щодо наявності в Учасника обладнання, що буде використане для виконання умов предмету закупівлі. Також, згідно підпункту 1.2 даного пункту на підтвердження технічних характеристик обладнання, що буде використовуватися при наданні послуг, учасникам необхідно надати:
скан-копії паспортів на кожен типорозмір гвинтового вибійного двигуна, яким буде надаватись послуга, що повинні містити інформацію про призначення гвинтового вибійного двигуна, технічні характеристики, ресурс роботи до проведення технічного огляду, режим роботи та конструктивні особливості.
На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації ПП «Українська сервісна бурова компанія – 1» у складі своєї тендерної документації надало довідку у формі Таблиці №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» із зазначенням семи видів наявного обладнання, що буде використане для виконання умов предмету закупівлі серед яких вказано Гвинтові відбійні двигуни з вузлом регулювання кута перекосу: 9 ½ ” – 9 5/8 ” (241,3-244,48мм) або 8” (203,2мм) у кількості 6 одиниць із назвами наступних марок (моделей) TIANHE7LZ244K-4; TIANHE5LZ244K-4; TIANHE7LZ244K-5; TIANHE7LZ203K-5. Даним учасником на підтвердження підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації надано скан-копії лише 4-х паспортів вище зазначених марок (моделей) обладнання, у тому числі, паспорти-керівництва (гвинтового вибійного двигуна) виробництва заводу TIANHE («ТЯНЬХЕ»):
- 7LZ244K-4 ІНД № 0618086-941;
- 7LZ244K-4 ІНД № 0618086-942;
- 7LZ203K-5 ІНД № 0918436-497;
- 7LZ203K-5 ІНД № 0918436-500.
Однак, скан-копії паспортів гвинтового вибійного двигуна марки (моделей) TIANHE5LZ244K-4 та TIANHE7LZ244K-5 у складі тендерної пропозиції не надано.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-12-03 14:22:49

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 71330000-0 - Інженерні послуги різні (Послуги по інженерному супроводу гвинтових вибійних двигунів), 20П-087, ідентифікатор закупівлі № UA-2020-11-24-015233-c


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 10 грудня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 січня 2021
UA-2020-11-24-015233-c345754b5aa714e7b847160947ed90d7b
Найменування: АТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Місцезнаходження: 04053, Україна, Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ДЕНІМЕКС ЮКРЕЙН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 січня 2021 15:47
ПП "Українська сервісна бурова компанія-1" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 січня 2021 16:39
ТОВ "СМІТ СЕРВІСЕЗ ЮКРЕЙН" Документи
Відхилено
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Додаток 1 Тендерної документації встановлює наступні вимоги до учасників: 1.1 Надати довідку за підписом керівника на бланку Учасника у формі Таблиці №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси», що містить інформацію щодо наявності в Учасника обладнання, що буде використане для виконання умов предмету закупівлі (мінімальний перелік обладнання з мінімальними якісними характеристиками наведено в табл. №1); 1.2 На підтвердження технічних характеристик обладнання, що буде використовуватися при наданні послуг, надати: - скан-копії паспортів на кожен типорозмір гвинтового вибійного двигуна, яким буде надаватись послуга, що повинні містити інформацію про призначення гвинтового вибійного двигуна, технічні характеристики, ресурс роботи до проведення технічного огляду, режим роботи та конструктивні особливості. - Учасником надано скан-копії паспортів на кожен типорозмір гвинтового вибійного двигуна, яким буде надаватись послуга. Однак, в технічних характеристиках ГВД типорозмірів 9 ½ ” – 9 5/8 ” (241,3-244,48мм) або 8” (203,2мм) та 6 ½” - 6 3/4 ”(165,1-171,45мм) зазначається міжсервісний інтервал в межах 150-250 год. циркуляції, а додатком №3 Тендерної документації вимагається ресурс роботи в режимі промивки - від 200 год. і більше. - Учаснику необхідно уточнити точні дані по ресурсу роботи ГВД та надати оновлені скан-копії паспортів.

Документи

Публічні документи

12 січня 2021 17:46
Електронний підпис
12 січня 2021 16:55
Тех. Бюлетни.rar
24 грудня 2020 15:51
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:51
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:43
Додаток № 2.1.rar
24 грудня 2020 15:43
БГ.rar
24 грудня 2020 15:43
3. Досвід виконання.rar
24 грудня 2020 15:43
286.rar
24 грудня 2020 15:43
244.rar
24 грудня 2020 15:43
203.rar
24 грудня 2020 15:43
172.rar
24 грудня 2020 15:43
120.rar

Вимога про усунення невідповідностей

Додаток 1 Тендерної документації встановлює наступні вимоги до учасників: 1.1 Надати довідку за підписом керівника на бланку Учасника у формі Таблиці №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси», що містить інформацію щодо наявності в Учасника обладнання, що буде використане для виконання умов предмету закупівлі (мінімальний перелік обладнання з мінімальними якісними характеристиками наведено в табл. №1); 1.2 На підтвердження технічних характеристик обладнання, що буде використовуватися при наданні послуг, надати: - скан-копії паспортів на кожен типорозмір гвинтового вибійного двигуна, яким буде надаватись послуга, що повинні містити інформацію про призначення гвинтового вибійного двигуна, технічні характеристики, ресурс роботи до проведення технічного огляду, режим роботи та конструктивні особливості. - Учасником надано скан-копії паспортів на кожен типорозмір гвинтового вибійного двигуна (ГВД), яким буде надаватись послуга. Однак, в паспортах на ГВД типорозміру 9 5/8 ” (244,48мм) та 6 3/4 ” (171,45мм) вказана робоча температура - 120°С, а в додатку №3 до Тендерної документації - 150°С. В технічних характеристиках ГВД не зазначений точний ресурс роботи ГВД в режимі промивки. - Учаснику необхідно уточнити коректність поданих в документації значень та надати оновлені скан-копії паспортів з інформацією, що вимагається.

Документи

Публічні документи

10 лютого 2021 15:41
Електронний підпис
10 лютого 2021 15:40
Договір_ГВД_БУ ''УБГ''.pdf
08 лютого 2021 15:51
2. Довідка ДФС.rar
08 лютого 2021 13:35
8. Цінова пропозиція.pdf
08 лютого 2021 13:35
5.4 Витяг 26.01.2021.pdf
08 лютого 2021 13:34
5.3 Статут 29.12.2020.pdf
08 лютого 2021 13:34
5.1 директор Паспорт.pdf
08 лютого 2021 13:33
5. Право підписувати.pdf
08 лютого 2021 13:33
4. Гарантійний лист.pdf
08 лютого 2021 13:33
1. Довідка МВС.rar
13 січня 2021 16:31
Електронний підпис
25 грудня 2020 11:01
Електронний підпис
25 грудня 2020 11:01
Електронний підпис
25 грудня 2020 10:59
Банківська гарантія.rar
25 грудня 2020 10:59
6.4.2 Згода з договором.pdf
25 грудня 2020 10:59
6.4.1 Додаток 3 .pdf
25 грудня 2020 10:59
6.1 Статут.pdf
25 грудня 2020 10:59
4.1.1 директор Паспорт.pdf
25 грудня 2020 10:59
4.1 Право підписувати.pdf
25 грудня 2020 10:59
2.1.2 Посвідчення.pdf
25 грудня 2020 10:59
2.1.1 Дипломи.pdf
25 грудня 2020 10:59
3.3 Листи-відгуки.pdf
25 грудня 2020 10:59
3.2.1 Договір ШБК.pdf.p7s
25 грудня 2020 10:59
3.2.1 Договір ШБК.pdf

Документи

Публічні документи

25 грудня 2020 14:23
Проект договору.zip
25 грудня 2020 14:16
Загальні документи.zip
25 грудня 2020 14:16
5203580002.pdf (1).p7s
25 грудня 2020 14:16
5203580002.pdf.p7s
25 грудня 2020 14:16
5203580002.pdf
25 грудня 2020 14:16
Паспорт 286 №0119633-3.pdf
25 грудня 2020 14:16
ISO 9001-2015 от 04.04.2020.pdf
25 грудня 2020 14:16
Certificate 7-1-0396.pdf
25 грудня 2020 14:16
API Spec. Q1 от 04.04.2020.pdf
25 грудня 2020 14:16
API Monogramm от 04.04.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДЕНІМЕКС ЮКРЕЙН"

ПП "Українська сервісна бурова компанія-1"

ТОВ "СМІТ СЕРВІСЕЗ ЮКРЕЙН"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2021 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Українська сервісна бурова компанія-1" 15 197 000,00
UAH з ПДВ
15 197 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕНІМЕКС ЮКРЕЙН" 15 738 600,00
UAH з ПДВ
15 738 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2021 15:41
Електронний підпис
10 лютого 2021 15:40
Договір_ГВД_БУ ''УБГ''.pdf
08 лютого 2021 15:51
2. Довідка ДФС.rar
08 лютого 2021 13:35
8. Цінова пропозиція.pdf
08 лютого 2021 13:35
5.4 Витяг 26.01.2021.pdf
08 лютого 2021 13:34
5.3 Статут 29.12.2020.pdf
08 лютого 2021 13:34
5.1 директор Паспорт.pdf
08 лютого 2021 13:33
5. Право підписувати.pdf
08 лютого 2021 13:33
4. Гарантійний лист.pdf
08 лютого 2021 13:33
1. Довідка МВС.rar
13 січня 2021 16:31
Електронний підпис
25 грудня 2020 11:01
Електронний підпис
25 грудня 2020 11:01
Електронний підпис
25 грудня 2020 10:59
Банківська гарантія.rar
25 грудня 2020 10:59
6.4.2 Згода з договором.pdf
25 грудня 2020 10:59
6.4.1 Додаток 3 .pdf
25 грудня 2020 10:59
6.1 Статут.pdf
25 грудня 2020 10:59
4.1.1 директор Паспорт.pdf
25 грудня 2020 10:59
4.1 Право підписувати.pdf
25 грудня 2020 10:59
2.1.2 Посвідчення.pdf
25 грудня 2020 10:59
2.1.1 Дипломи.pdf
25 грудня 2020 10:59
3.3 Листи-відгуки.pdf
25 грудня 2020 10:59
3.2.1 Договір ШБК.pdf.p7s
25 грудня 2020 10:59
3.2.1 Договір ШБК.pdf

Публічні документи

12 січня 2021 17:46
Електронний підпис
12 січня 2021 16:55
Тех. Бюлетни.rar
24 грудня 2020 15:51
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:51
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:43
Додаток № 2.1.rar
24 грудня 2020 15:43
БГ.rar
24 грудня 2020 15:43
3. Досвід виконання.rar
24 грудня 2020 15:43
286.rar
24 грудня 2020 15:43
244.rar
24 грудня 2020 15:43
203.rar
24 грудня 2020 15:43
172.rar
24 грудня 2020 15:43
120.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Українська сервісна бурова компанія-1"

ТОВ "ДЕНІМЕКС ЮКРЕЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Українська сервісна бурова компанія-1"
#36514677
Переможець 15 197 000,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2021 11:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2021 11:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Українська сервісна бурова компанія-1"
#36514677
15 197 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 17:22
Договір №26_026-21 від 15.02.2021р. по ГВД ПП ''УСБК-1''.pdf укладений
16 лютого 2021 16:57