Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
20Р-087_71330000-0 - Engineering services (Service for engineering support of downhole motors for drilling wells)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28 |
Контактна особа: |
Ігор Захаров +380444612959 ihor.zakharov@ugv.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Попович Віталій +380(44) 461-27-77 vitalii.popovych@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JSC Ukrgasvydobuvannya |
National ID: | 30019775 |
Contact point: |
Ihor Zakharov +380444612959 ihor.zakharov@ugv.com.ua |
Additional contacts: |
Попович Віталій +380(44) 461-27-77 vitalii.popovych@ugv.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2020 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 грудня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 27 січня 2021 13:43 |
Очікувана вартість: | 19 966 660,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 399 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 598999.8 UAH |
Publication date: | 24 листопада 2020 17:05 |
Enquiries until: | 15 грудня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 21 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 грудня 2020 15:00 |
Information
Estimated total value: | 19 966 660 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 399 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 2,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71330000-0: Інженерні послуги різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 30 календарних днів з дати підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих Послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2020 11:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2020 11:04 |
ТД_20П-087_Послуги по інженерному супроводу (нова редакція).docx | |
30 листопада 2020 11:04 |
Перелік змін для оприлюднення 20П-087.docx | |
24 листопада 2020 17:05 |
Додаток 8 Розрахунок приведеної вартості_послуги 22.09.xlsx | |
24 листопада 2020 17:05 |
Додаток 7 Опитувальник (фіз. особи) 18.05.xlsx | |
24 листопада 2020 17:05 |
Додаток 6 Опитувальник (юридичної особи) 18.05.xls |
30 листопада 2020 11:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 листопада 2020 11:04 |
ТД_20П-087_Послуги по інженерному супроводу (нова редакція).docx
|
||||||
30 листопада 2020 11:04 |
Перелік змін для оприлюднення 20П-087.docx
|
||||||
24 листопада 2020 17:05 |
Додаток 8 Розрахунок приведеної вартості_послуги 22.09.xlsx
|
||||||
24 листопада 2020 17:05 |
Додаток 7 Опитувальник (фіз. особи) 18.05.xlsx
|
||||||
24 листопада 2020 17:05 |
Додаток 6 Опитувальник (юридичної особи) 18.05.xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1.1. Замовник направляє замовлення на надання послуг (далі – Замовлення) за формою, встановленою Додатком №2 до Договору, який є його невід’ємною частиною, на електронну адресу Виконавця ____________________ не пізніше, ніж за 3 (три) календарних дні до запланованої дати початку надання Послуг по конкретному Замовленню. В Замовленні повинна міститися вся інформація і дані, необхідні для надання Послуг, а саме: склад та обсяг Послуг, необхідний асортимент Обладнання (враховуючи найменування, кількість та конфігурацію), кількість Персоналу, дата початку та дата закінчення надання Послуг (строк надання Послуг), Об’єкт надання таких Послуг тощо. Датою направлення Замовлення Замовником та датою отримання його Виконавцем вважається дата відправки електронного листа Замовником на електронну адресу Виконавця, вказану в розділі 14 цього Договору, і підтвердженням такої дати є знімок екрана (screenshot).
1.2. Виконавець згідно з Замовленнями Замовника протягом двох календарних днів з дати отримання Замовлення здійснює перевезення/повернення Обладнання за власний рахунок та власними силами на виробничі бази Замовника, зазначені в Замовленні Замовника. Разом з Обладнанням Виконавець зобов’язаний передати Замовнику оригінали паспортів та технічних бюлетнів та інші документи, що підтверджують його технічні характеристики, завірені належним чином (завірені підписом уповноваженої особи та скріплені печаткою. При цьому необхідно вказати ПІБ такої особи, її посаду та документ, на підставі якого така особа має право завіряти документи) В наданій Виконавцем документації обов’язково повинно бути креслення із зазначенням ловильних розмірів всіх елементів, з яких складається Обладнання.»
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-26-000001 ● d2884ea17f6d497e966dc65f5899a7fe
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2021 12:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
25.11.2021 № 583
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 25.11.2021 № 583
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-11-24-015233-c 24.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-30 16:54:20
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «20П-087_71330000-0 - Інженерні послуги різні (Послуги по інженерному супроводу гвинтових вибійних двигунів)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-24-015233-c) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступного питання:
- чому Вами, після розгляду не відхилено тендерну пропозицію учасника приватного підприємства «Українська сервісна бурова компанія – 1» (далі ПП «Українська сервісна бурова компанія – 1»), як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, встановленим вимогами тендерної документації?
Так, відповідно до частини 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до додатку №1 цієї тендерної документації. Згідно Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію за пунктом 1 «Наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій» учасникам згідно підпункту 1.1 необхідно надати довідку у формі Таблиці №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси», що містить інформацію щодо наявності в Учасника обладнання, що буде використане для виконання умов предмету закупівлі. Також, згідно підпункту 1.2 даного пункту на підтвердження технічних характеристик обладнання, що буде використовуватися при наданні послуг, учасникам необхідно надати:
скан-копії паспортів на кожен типорозмір гвинтового вибійного двигуна, яким буде надаватись послуга, що повинні містити інформацію про призначення гвинтового вибійного двигуна, технічні характеристики, ресурс роботи до проведення технічного огляду, режим роботи та конструктивні особливості.
На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації ПП «Українська сервісна бурова компанія – 1» у складі своєї тендерної документації надало довідку у формі Таблиці №1 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» із зазначенням семи видів наявного обладнання, що буде використане для виконання умов предмету закупівлі серед яких вказано Гвинтові відбійні двигуни з вузлом регулювання кута перекосу: 9 ½ ” – 9 5/8 ” (241,3-244,48мм) або 8” (203,2мм) у кількості 6 одиниць із назвами наступних марок (моделей) TIANHE7LZ244K-4; TIANHE5LZ244K-4; TIANHE7LZ244K-5; TIANHE7LZ203K-5. Даним учасником на підтвердження підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації надано скан-копії лише 4-х паспортів вище зазначених марок (моделей) обладнання, у тому числі, паспорти-керівництва (гвинтового вибійного двигуна) виробництва заводу TIANHE («ТЯНЬХЕ»):
- 7LZ244K-4 ІНД № 0618086-941;
- 7LZ244K-4 ІНД № 0618086-942;
- 7LZ203K-5 ІНД № 0918436-497;
- 7LZ203K-5 ІНД № 0918436-500.
Однак, скан-копії паспортів гвинтового вибійного двигуна марки (моделей) TIANHE5LZ244K-4 та TIANHE7LZ244K-5 у складі тендерної пропозиції не надано.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-03 14:22:49
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 71330000-0 - Інженерні послуги різні (Послуги по інженерному супроводу гвинтових вибійних двигунів), 20П-087, ідентифікатор закупівлі № UA-2020-11-24-015233-c
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ДЕНІМЕКС ЮКРЕЙН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 січня 2021 15:47
|
ПП "Українська сервісна бурова компанія-1" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 січня 2021 16:39
|
ТОВ "СМІТ СЕРВІСЕЗ ЮКРЕЙН" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Українська сервісна бурова компанія-1" #36514677 |
Переможець |
15 197 000,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2021 11:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2021 17:22
|
Договір №26_026-21 від 15.02.2021р. по ГВД ПП ''УСБК-1''.pdf | укладений |
16 лютого 2021 16:57
|