Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний А-4
Очікувана вартість
189 892,56 UAH
UA-2020-11-24-014467-c 38bd706b20074efd879dc0a33341468e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колодій Антон

+380612343511 eluavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ЕЛУАШ"
Код ЄДРПОУ: 03345018
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м.Запоріжжя, вул.Волгоградська, 23
Контактна особа: Колодій Антон
+380612343511
eluavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2020 18:00
Очікувана вартість: 189 892,56 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 949,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5696 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2515 пач.
Папір офісний А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Волгоградська,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у Договорі, на підставі оформлених належним чином рахунку-фактури, видаткової накладної, підписаної уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст.ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 16:35
Додаток5.docx
24 листопада 2020 16:35
Додаток 6 .docx
24 листопада 2020 16:35
Додаток 4 .docx
24 листопада 2020 16:35
Додаток 3.docx
24 листопада 2020 16:35
Додаток 2.docx
24 листопада 2020 16:35
Додаток 1.docx
24 листопада 2020 16:35
Тендерна документація.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
10 грудня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій