Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015 - 30197630-1 - Папір для друку)
Очікувана вартість
865,20 UAH
UA-2020-11-24-014426-c 4e7e97e6806a47a5acadce37aec53c1a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Музалевська

+380444542189 ua.buharm.ipri@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Код ЄДРПОУ: 03771755
Місцезнаходження: 03113, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Шевченківський р-н, вул. Миколи Шпака, 2
Контактна особа: Оксана Музалевська
+380444542189
ua.buharm.ipri@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


80гр./кв.м, 500х А4. Продукція продається запакованою для транспортування автомобільним транспортом.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 пачок
Папір офісний 500 аркушів "Maestro Standard+" А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03113, Україна, м. Київ, місто Київ, Миколи Шпака, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Покупцем по виставленим рахункам та накладним, згідно специфікації шляхом перерахування коштів в безготівковому порядку на розрахунковий/поточний рахунок продавця в національній валюті України не пізніше 5 (п’яти) банківських днів з моменту фактичної передачі Продукції Покупцю. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

24 листопада 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУМВЕСТ"
#23702466
Переможець 865,20
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 16:35

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 16:36

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір офісний 500 аркушів "Maestro Standard+" А4 10 пачок 86,52
UAH з ПДВ