Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кондиціонер (ДК 021:2015:39710000-2 Електричні побутові прилади; ДК 021:2015:39717200-3 Кондиціонери)
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2020-11-24-011725-c ceb3f694786e4102be854d0a0df62a2f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Віталіївна --

+380986785797 dn-shi-5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "Дніпропетровська загальноосвітня санаторна школа-інтернат №5 І-ІІІ ступенів" ДОР"
Код ЄДРПОУ: 21930973
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Космодромна, буд. 5
Контактна особа: Ольга Віталіївна --
+380986785797
dn-shi-5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 12:00
Очікувана вартість: 6 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Кондиціонер (ДК 021:2015:39710000-2 Електричні побутові прилади; ДК 021:2015:39717200-3 Кондиціонери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49126, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, вул. Космодромна,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020  —  24 грудня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на реєстраційний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів після отримання товару на підставі видаткових накладних. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 7 (семи) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 15:18
Проект договору.doc
24 листопада 2020 15:18
Інформація кондиціонер.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ланчуковський Сергій Павлович 5 950,00
UAH з ПДВ
5 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ланчуковський Сергій Павлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ланчуковський Сергій Павлович
#3113600595
Переможець 5 950,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 13:53

Документи

04 грудня 2020 13:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 13:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ланчуковський Сергій Павлович
#3113600595
5 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2020 13:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 15:27
сканирование0749.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 15:27
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 15:16
сканирование0748.pdf укладений
10 грудня 2020 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви Замовника на підставі підставі рішення Дніпропетровської обласної ради від 05.06.2020 року №611-23/VII
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML