Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рециркуляційні насоси з запірно-регулюючою арматурою, зворотними клапанами, термоперетворювачами, контрольно-вимірювальними приладами та шафами управління з частотними перетворювачами для котелень по вул. Магістратська, 2А, вул. Майбороди, 5 та вул. Кошиці, 18 в м. Вінниця.
Очікувана вартість
1 147 668,00 UAH
UA-2020-11-24-011084-c 33aee883e8994761b73d7e760dce4e94
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Кришталь

+380963692131 krushtal123@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Вінницької Міської Ради "Вінницяміськтеплоенерго"
Код ЄДРПОУ: 33126849
Вебсайт: http://vmte.vn.ua
Місцезнаходження: 21021, Україна , Вінницька обл., м.Вінниця, вул. 600-річчя,13
Контактна особа: Людмила Кришталь
+380963692131
krushtal123@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2020 16:00
Початок аукціону: 11 грудня 2020 12:41
Очікувана вартість: 1 147 668,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 738,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори


Місцезнаходження Замовника: 21021, Україна, Вінницька обл., м.Вінниця, вул. 600-річчя, 13. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Тендерна документація завантажена окремими додатками).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Рециркуляційні насоси з запірно-регулюючою арматурою, зворотними клапанами, термоперетворювачами, контрольно-вимірювальними приладами та шафами управління з частотними перетворювачами для котелень по вул. Магістратська, 2А, вул. Майбороди, 5 та вул.Кошиці, 18 в м. Вінниця. (Код товару (послуги), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 (CPV): - 42122000-0 Насоси). Детально про кількістні характеристики зазначено в Додатку 3 до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул, 600-річчя, 13 (згідно заявки)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2021
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за Товар здійснюється протягом року на підставі видаткової накладної та після підписання акту пуско - налагоджувальних робіт на обладнання. Пiсляоплата 365 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 15:01
Додаток 8 Цінова пропозиція.docx
24 листопада 2020 15:01
Додаток 5 (відомості про учасника).docx
24 листопада 2020 15:01
Додаток 1 (кваліфікаційні критерії).docx
24 листопада 2020 15:01
Додаток 7 (документи переможця).docx
24 листопада 2020 15:01
Додаток 6 (проект договору)-рециркуляц. насос.doc
24 листопада 2020 15:01
Додаток 3 (технічні характеристики).docx
24 листопада 2020 15:01
Додаток 4 (перелік документів).docx
24 листопада 2020 15:01
Додаток 2 (стаття 17).docx
24 листопада 2020 15:01
ТД (Рециркуляційні насоси).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відносно збільшення терміну оплати за продукцію
Дата подання: 25 листопада 2020 09:33
Дата відповіді: 26 листопада 2020 16:38
Згідно додатку № 6 до тендерної документації вказаний занадто малий термін оплати за поставлену, який практично унеможливлює постачання продукції більшістю Постачальниками. З метою покращення конкурентного середовища під час проведення закупівлі просимо Вас збільшити термін оплати за поставлену продукцію до 3 (ТРЬОХ) років та викласти п. 2.3. Проекту договору в наступному вигляді: Розрахунок за Товар здійснюється протягом трьох років на підставі видаткової накладної та після підписання акту пуско - налагоджувальних робіт на обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Доброго дня! КП ВМР "Вінницямісьтеплоенерго" є підприємством з комунальною формою власності, грошові надходження формуються з коштів за оплату споживачами (як фізичними так і юридичними особами, в тому числі бюджетними організаціями) за теплопостачання та постачання гарячої води. Зважаючи на те, що протягом року суми надходжень нерегулярні та неоднакові (опалювальний та неопалювальний період), передбачено зазначені умови оплати.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГІДРО-ВАКУУМ УКРАЇНА" 1 146 147,00
UAH з ПДВ
1 146 147,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Кійгіс" 1 147 412,00
UAH з ПДВ
1 147 412,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2020 11:56
Електронний підпис
21 грудня 2020 11:54
Документи переможця
10 грудня 2020 09:47
Електронний підпис
10 грудня 2020 09:41
Додаток 4.rar
10 грудня 2020 09:41
Додаток 3.rar
10 грудня 2020 09:41
Додатки 1-2.rar
10 грудня 2020 09:41
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГІДРО-ВАКУУМ УКРАЇНА"

ТОВ "Кійгіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГІДРО-ВАКУУМ УКРАЇНА"
#37035442
Переможець 1 146 147,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 15:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2020 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГІДРО-ВАКУУМ УКРАЇНА"
#37035442
1 146 147,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 вересня 2021 15:14
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2021 13:12
Специфікація (Додаток 1 до договору №974-20_26 від 28.12.2020 р.) з Реквізитами.pdf зміни до договору
04 лютого 2021 12:58
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 08:45
Дог.974-20_26 від 28.12.20.насоси pdf.pdf укладений
29 грудня 2020 08:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повторне завантаження Додатку 1 до Договору №974-20/26 від 28.12.2020 з Реквізитами Сторін. Функціоналом майданчика ZAKUPKI.PROM.UA не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо внесення змін, була обрана причина внесення змін до договору - «Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі».
Номер договору про закупівлю: 974-20/26
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 01 серпня 2021
Сума оплати за договором: 1 146 147,00
UAH (в тому числі ПДВ 191 024,50 UAH)