Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навантажувально-розвантажувальні послуги, переміщення та розстановка контейнерів, палет, ящиків, мішків з поштовими відправленнями
Loading and unloading services, movement and arrangement of containers, pallets, boxes, bags with postal items
Очікувана вартість
3 200 000,00 UAH
UA-2020-11-24-011079-c f383b23ba961450785e445c93262fe54
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Павлушков

+380501602636 pavlushkov1-vv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі дирекції оброблення та перевезення пошти
Код ЄДРПОУ: 01181736
Місцезнаходження: 03999, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Контактна особа: Валерій Павлушков
+380501602636
pavlushkov1-vv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta" v osobi dyrektsii obroblennia ta perevezennia poshty
National ID: 01181736
Contact point: Valeriy Pavlushkov
+380501602636
pavlushkov1-vv@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 11 січня 2021 13:23
Очікувана вартість: 3 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,56%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH
Publication date: 24 листопада 2020 15:01
Enquiries until: 15 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 21 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 грудня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 3 200 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,56 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63110000-3: Послуги з обробки вантажів


Scope of the procurement
Шановні учасники не подавайте у складі тендерних пропозицій документи, які можуть містити ціни на Товар. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: Дирекція оброблення та перевезення пошти Акціонерного товариства «Укрпошта». Місцезнаходження Закупівельника: Україна, 03999, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 01181736. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Застосовані критерії оцінки - ціна. Умови надання тендерного забезпечення: зазначені у пункті 2 розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерних пропозицій" тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Dear bidders, do not submit documents that may contain prices for the Goods as part of the bids. Name of the customer: Joint-stock company "Ukrposhta". Location of the Customer: 01001, Kyiv, street Khreshchatyk, house 22. Code according to the customer's USREOU: 21560045. Customer's category: a legal entity that carries out activities in certain areas of management. Name of the buyer: Directorate of processing and transportation of mail of the Joint-Stock Company "Ukrposhta". Location of the Buyer: Ukraine, 03999, Kyiv, street Georgy Kirpa, 2. Code according to the USREOU of the buyer: 01181736. The language (languages) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender proposal may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Date and time of opening of tender offers - on the day and time of expiration of the term of submission of tender offers, specified in the announcement. Applied evaluation criteria - price. Terms of tender security: specified in paragraph 2 of section 3 "Instructions for the preparation of tender proposals" of the tender documentation.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37850 людино-година
Навантажувально-розвантажувальні послуги, переміщення та розстановка контейнерів, палет, ящиків, мішків з поштовими відправленнями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63111000-0 — Послуги з обробки вантажів у контейнерах

Loading and unloading services, movement and arrangement of containers, pallets, boxes, bags with postal items
CPV: 63111000-0
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Найменування закупівельника: Дирекція оброблення та перевезення пошти Акціонерного товариства «Укрпошта». Місцезнаходження Закупівельника: Україна, 03999, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 01181736. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Застосовані критерії оцінки - ціна. Умови надання тендерного забезпечення: Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківська гарантія має містити умови згідно яких банк-гарант зобов’язується розглянути письмову вимогу замовника та сплатити суму наданої банківської гарантії у строк, що не перевищує 5 робочих днів з моменту одержання письмової вимоги замовника. Банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2020 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 15:01
Рішення УО про початок закупівлі.docx.zip
24 листопада 2020 15:01
Тендерна документація.docx.zip
24 листопада 2020 15:01
Проект договору.doc.zip

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 січня 2021
UA-2020-11-24-011079-cf383b23ba961450785e445c93262fe54
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі дирекції оброблення та перевезення пошти
Код ЄДРПОУ: 01181736
Місцезнаходження: 03999, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ФОП "БУРЯК ІГОР ЮРІЙОВИЧ " Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 грудня 2020 10:50
ТОВ "БЛАГОДА КОМПАНІ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 грудня 2020 10:42
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРЧАН ВОЛОДИМИР ВАЛЕРІЙОВИЧ Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 грудня 2020 10:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "ПАРТНЕР БЕЗПЕКА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЛЕРО-ІНВЕСТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП "ЛЬОВІН ЮРІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 грудня 2020 10:43

Вимога про усунення невідповідностей

Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме, у документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). У складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник надав довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного, в розумінні тендерної документації, договору (файл «Довідка про досвід.pdf»), лист-відгук (файл «Лист відгук.pdf») та акт приймання-передачі наданих послуг (файл «Акт виконаних робит.pdf»). Пунктом 1.2. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання позитивного листа-відгуку від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. Учасником у довідці (файл «Довідка про досвід.pdf») зазначено найменування контрагента, з яким був укладений аналогічний договір, АТ «Укрпошта», а лист-відгук наданий від Дирекції оброблення та перевезення пошти АТ «Укрпошта», що не відповідає пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а саме: уточнену Довідку, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням інформації, передбаченої у п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, що відповідає інформації, зазначеної у листі-відгуку стосовно найменування контрагента.

Документи

Публічні документи

30 грудня 2020 18:52
Електронний підпис
30 грудня 2020 18:51
Акт виконаних робіт.pdf
30 грудня 2020 18:50
Довідка про досвід.pdf
22 грудня 2020 21:16
Акт виконаних робит.pdf
22 грудня 2020 21:16
garant_G1220-7817-GL_tender.zip
20 грудня 2020 22:53
Технічна спеціфікація.pdf
20 грудня 2020 22:53
Лист відгук.pdf
20 грудня 2020 22:53
Довідка про досвід.pdf
28 листопада 2020 21:22
Електронний підпис
28 листопада 2020 21:22
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме, у документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та документах на підтвердження права підпису тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник надав довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічних, в розумінні тендерної документації, договорів (файл «Лист про виконані договори.pdf»), лист-відгук від ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОКА-КОЛА БЕВЕРІДЖИЗ УКРАЇНА ЛІМІТЕД" (файл «Рекомендаційні листи-1.pdf»), лист-відгук від ХАРКІВСЬКЕ ВІДДІЛЕННЯ ТОВ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "САН ІНТЕРБРЮ УКРАЇНА" (файл «Рекомендаційні листи-2.pdf»), лист-відгук від ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "КНИЖКОВИЙ КЛУБ "КЛУБ СІМЕЙНОГО ДОЗВІЛЛЯ" (файл «Рекомендаційні листи-3.pdf»), лист-відгук від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРЕВЕН ФУД ЄВРОПА" (файл «Рекомендаційні листи-4.pdf»), акти надання послуг ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРЕВЕН ФУД ЄВРОПА" (файл «Акты МАРЕВЕН.pdf»), акти надання послуг ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦВГ УКРАЇНА" (файл «Акты ЦВГ 15.10.pdf» та файл «Акты ЦВГ 15.11.pdf»). Пунктом 1 Додатку 4 до тендерної документації вимагалося надання у складі тендерної пропозиції учасників інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: згідно додатку 1 до тендерної документації, а саме: Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням інформації, передбаченої п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації; позитивного листа-відгуку від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору; документу (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці, в обсязі не менш ніж 600 людино/годин (акт (акти) надання послуг). Під аналогічним за предметом закупівлі договором у розумінні тендерної документації слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого надані послуги в обсязі не менш ніж 600 людино/годин з обробки вантажів та/або послуги з розвантаження та/або завантаження та/або переміщення та/або комплектування та/або сортування вантажів (товару). У довідці, наданої учасником у складі тендерної пропозиції, що містить інформацію про виконання аналогічних, в розумінні тендерної документації, договорів (надалі – Довідка) (файл «Лист про виконані договори.pdf») зазначено два договори з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦВГ УКРАЇНА" №4042019/2 від 04.04.2019 року та №150720/1 від 15.07.2020 року за предметом закупівлі «Послуги з виготовлення кабельних мереж для автомобілів», що не відповідає визначенню аналогічного договору у розумінні тендерної документації. Таким чином зазначені у довідці договори з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦВГ УКРАЇНА" не можуть вважатися аналогічними для підтвердження кваліфікаційного критерію згідно вимог п.1.1 Додатку 1 до тендерної документації. Крім того у Довідці (файл «Лист про виконані договори.pdf») зазначено договір з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРЕВЕН ФУД ЄВРОПА" №0302/1 від 03.02.2020 року за предметом закупівлі «Послуги з надання працівника», що не відповідає визначенню аналогічного договору у розумінні тендерної документації. Виконання договору не підтверджено актами надання послуг. Таким чином договір з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРЕВЕН ФУД ЄВРОПА" №0302/1 від 03.02.2020 року не може вважатися аналогічним для підтвердження кваліфікаційного критерію згідно вимог п.1.1 Додатку 1 до тендерної документації. Також у Довідці (файл «Лист про виконані договори.pdf») зазначено договір з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРЕВЕН ФУД ЄВРОПА" №27/01-1 від 27.01.2015 року за предметом закупівлі «Послуги з навантаження/розвантаження готової продукції» з обсягом наданих послуг 288168 людино-годин. Згідно актів надання послуг (файл «Акты МАРЕВЕН.pdf») одиницею виміру послуг за договором зазначені кілограми або ящики, що не відповідає інформації, зазначеної у довідці. Таким чином актами надання послуг не підтверджено виконання аналогічного договору в обсязі не менш ніж 600 людино/годин, що не відповідає п.1.3. Додатку 1 до тендерної документації. Лист-відгук від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРЕВЕН ФУД ЄВРОПА" (файл «Рекомендаційні листи-4.pdf») не підтверджує саме договірних відносин з Учасником, не містить інформації про номер та дату укладеного договору з Учасником та не підтверджує якість виконання такого договору. Лист-відгук містить інформацію про компанію ТОВ «Маревен Фуд Україна», що не відповідає назві суб’єкта господарювання, що надало цей лист. Таким чином Лист-відгук від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРЕВЕН ФУД ЄВРОПА" (файл «Рекомендаційні листи-4.pdf») не підтверджує виконання договорів, зазначених Учасником у довідці (файл «Лист про виконані договори.pdf»), що не відповідає п.1.2 Додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 4 Додатку 4 до тендерної документації вимагалося надання у складі тендерної пропозиції учасників інформації та документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: для посадової особи або представника учасника процедури закупівлі: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. У складі тендерної пропозиції, на підтвердження повноважень права підпису цієї пропозиції Учасником надані документи (файл «Наказ про прийняття Коробка О.В. 03.05.2012.jpg» та файл «Протокол на Ген.директора БК.pdf»). Згідно наказу (файл «Наказ про прийняття Коробка О.В. 03.05.2012.jpg») уповноважена посадова особа учасника на підписання тендерної пропозиції Коробка Олексій Вікторович призначений на посаду директора, а згідно протоколу (файл «Протокол на Ген.директора БК.pdf») призначений на посаду генерального директора. Таким чином у вищезазначених документах тендерної пропозиції є невідповідності, що підлягають усуненню.

Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 15:40
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:39
Довiренiсть Байцар О.С.pdf
24 грудня 2020 15:39
Лiцензiя Банку.pdf
24 грудня 2020 15:39
Garantiya_90 000,00.pdf
24 грудня 2020 15:39
Технічна специфікація.pdf
24 грудня 2020 15:39
Рекомендаційні листи-4.pdf
24 грудня 2020 15:39
Рекомендаційні листи-3.pdf
24 грудня 2020 15:39
Рекомендаційні листи-2.pdf
24 грудня 2020 15:39
Рекомендаційні листи-1.pdf
24 грудня 2020 15:39
Лист-гарантія.pdf
24 грудня 2020 15:39
Акты ЦВГ 15.11.pdf
24 грудня 2020 15:39
Акты ЦВГ 15.10.pdf
24 грудня 2020 15:39
Акты МАРЕВЕН.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме, у документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). У складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник надав довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного, в розумінні тендерної документації, договору (файл «Довідка про аналогічні договори.pdf»), лист-відгук (файл «Лист відгук.pdf»), акти здачі-прийняття робіт (файл «Акти виконаних робіт.pdf»), договір про надання послуг з обробки вантажів (файл «Договір 071120.pdf»). Пунктом 1.2. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання позитивного листа-відгуку від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. Лист-відгук (файл «Лист відгук.pdf») не містить інформації, що підтверджує саме якісне виконання договору, що не відповідає пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а саме: лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору.

Документи

Публічні документи

30 грудня 2020 13:52
Електронний підпис
30 грудня 2020 13:52
Лист відгук.pdf
24 грудня 2020 16:34
Електронний підпис
24 грудня 2020 16:34
Електронний підпис
24 грудня 2020 16:33
Електронний підпис
24 грудня 2020 16:33
Електронний підпис
24 грудня 2020 16:32
Технічна специфікація.pdf
24 грудня 2020 16:32
Лист згода.pdf.p7s
24 грудня 2020 16:32
Лист згода.pdf
24 грудня 2020 16:32
Лист гарантія.pdf.p7s
24 грудня 2020 16:32
Лист гарантія.pdf
24 грудня 2020 16:32
Лист відгук.pdf.p7s
24 грудня 2020 16:32
Лист відгук.pdf
24 грудня 2020 16:32
Договір 071120.pdf.p7s
24 грудня 2020 16:32
Договір 071120.pdf
24 грудня 2020 16:32
Акти виконаних робіт.pdf

Документи

Публічні документи

25 січня 2021 16:32
Електронний підпис
25 січня 2021 16:29
Щодо банкрутства.pdf
25 січня 2021 16:29
Цінова пропозиція.pdf
25 січня 2021 16:29
Ст. 17 ч. 2.pdf
25 січня 2021 16:28
Ст. 17 п. 12.pdf
25 січня 2021 16:28
МВС Кравченко.pdf
25 січня 2021 16:28
Довідка податкова.pdf
25 січня 2021 16:28
Довідка ОА ПБ.zip
24 грудня 2020 19:45
Електронний підпис
24 грудня 2020 19:45
Електронний підпис
24 грудня 2020 19:44
Рішення 2 стр.pdf
24 грудня 2020 19:44
Рішення 1 стр.pdf
24 грудня 2020 19:44
Стаття 17.pdf
24 грудня 2020 19:44
Специфікація.pdf
24 грудня 2020 19:44
Наказ Кравченко.pdf
24 грудня 2020 19:44
Досвід.pdf
24 грудня 2020 19:44
Довідки.pdf

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме, у документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), що не відповідає Додатку 1 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник надав довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного, в розумінні тендерної документації, договору (надалі – Довідка), лист-відгук, акти приймання-передачі наданих послуг та договір про надання послуг (файл «Аналогічний досвід.pdf»). Предмет договору, зазначений у довідці, листі-відгуку, актах приймання-передачі наданих послуг та договорі про надання послуг не відповідає один одному за назвою. Лист-відгук містить інформацію про замовника АТ «Укрпошта» в особі Дирекції оброблення та перевезення пошти АТ «Укрпошта», а у Довідці назву контрагента зазначено АТ «Укрпошта». У Довідці стан виконання договору зазначено як «Виконаний», а у листі-відгуку міститься інформація що договір виконується. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а саме: уточнену Довідку, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням інформації, передбаченої у п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації та уточнений позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору з урахуванням усунення невідповідностей зазначених вище.

Документи

Публічні документи

30 грудня 2020 15:28
Електронний підпис
30 грудня 2020 15:27
Досвід.pdf
30 грудня 2020 15:27
Відгук оновлений.pdf
24 грудня 2020 22:45
Електронний підпис
24 грудня 2020 22:45
Електронний підпис
24 грудня 2020 22:44
Стаття 17.pdf
24 грудня 2020 22:44
Паспорт, ІПН Льовін.pdf
24 грудня 2020 22:44
Додаток 3.pdf
24 грудня 2020 22:44
Довідки.pdf
24 грудня 2020 22:44
Витяг Єдиний податок.pdf
24 грудня 2020 22:44
Виписка ЛЬовін.pdf
24 грудня 2020 22:44
Аналогічний досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БУРЯК ІГОР ЮРІЙОВИЧ "

ТОВ "БЛАГОДА КОМПАНІ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРЧАН ВОЛОДИМИР ВАЛЕРІЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "ПАРТНЕР БЕЗПЕКА"

ТОВ "ЛЕРО-ІНВЕСТ"

ФОП "ЛЬОВІН ЮРІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 січня 2021 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "ПАРТНЕР БЕЗПЕКА" 2 535 950,00
UAH з ПДВ
2 149 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРЧАН ВОЛОДИМИР ВАЛЕРІЙОВИЧ 2 573 000,00
UAH з ПДВ
2 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БУРЯК ІГОР ЮРІЙОВИЧ " 2 599 999,99
UAH з ПДВ
2 199 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛЬОВІН ЮРІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ" 2 573 421,50
UAH з ПДВ
2 479 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕРО-ІНВЕСТ" 2 838 750,00
UAH з ПДВ
2 838 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2021 16:32
Електронний підпис
25 січня 2021 16:29
Щодо банкрутства.pdf
25 січня 2021 16:29
Цінова пропозиція.pdf
25 січня 2021 16:29
Ст. 17 ч. 2.pdf
25 січня 2021 16:28
Ст. 17 п. 12.pdf
25 січня 2021 16:28
МВС Кравченко.pdf
25 січня 2021 16:28
Довідка податкова.pdf
25 січня 2021 16:28
Довідка ОА ПБ.zip
24 грудня 2020 19:45
Електронний підпис
24 грудня 2020 19:45
Електронний підпис
24 грудня 2020 19:44
Рішення 2 стр.pdf
24 грудня 2020 19:44
Рішення 1 стр.pdf
24 грудня 2020 19:44
Стаття 17.pdf
24 грудня 2020 19:44
Специфікація.pdf
24 грудня 2020 19:44
Наказ Кравченко.pdf
24 грудня 2020 19:44
Досвід.pdf
24 грудня 2020 19:44
Довідки.pdf

Публічні документи

30 грудня 2020 13:52
Електронний підпис
30 грудня 2020 13:52
Лист відгук.pdf
24 грудня 2020 16:34
Електронний підпис
24 грудня 2020 16:34
Електронний підпис
24 грудня 2020 16:33
Електронний підпис
24 грудня 2020 16:33
Електронний підпис
24 грудня 2020 16:32
Технічна специфікація.pdf
24 грудня 2020 16:32
Лист згода.pdf.p7s
24 грудня 2020 16:32
Лист згода.pdf
24 грудня 2020 16:32
Лист гарантія.pdf.p7s
24 грудня 2020 16:32
Лист гарантія.pdf
24 грудня 2020 16:32
Лист відгук.pdf.p7s
24 грудня 2020 16:32
Лист відгук.pdf
24 грудня 2020 16:32
Договір 071120.pdf.p7s
24 грудня 2020 16:32
Договір 071120.pdf
24 грудня 2020 16:32
Акти виконаних робіт.pdf

Публічні документи

30 грудня 2020 18:52
Електронний підпис
30 грудня 2020 18:51
Акт виконаних робіт.pdf
30 грудня 2020 18:50
Довідка про досвід.pdf
22 грудня 2020 21:16
Акт виконаних робит.pdf
22 грудня 2020 21:16
garant_G1220-7817-GL_tender.zip
20 грудня 2020 22:53
Технічна спеціфікація.pdf
20 грудня 2020 22:53
Лист відгук.pdf
20 грудня 2020 22:53
Довідка про досвід.pdf
28 листопада 2020 21:22
Електронний підпис
28 листопада 2020 21:22
Електронний підпис

Публічні документи

30 грудня 2020 15:28
Електронний підпис
30 грудня 2020 15:27
Досвід.pdf
30 грудня 2020 15:27
Відгук оновлений.pdf
24 грудня 2020 22:45
Електронний підпис
24 грудня 2020 22:45
Електронний підпис
24 грудня 2020 22:44
Стаття 17.pdf
24 грудня 2020 22:44
Паспорт, ІПН Льовін.pdf
24 грудня 2020 22:44
Додаток 3.pdf
24 грудня 2020 22:44
Довідки.pdf
24 грудня 2020 22:44
Витяг Єдиний податок.pdf
24 грудня 2020 22:44
Виписка ЛЬовін.pdf
24 грудня 2020 22:44
Аналогічний досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "ПАРТНЕР БЕЗПЕКА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРЧАН ВОЛОДИМИР ВАЛЕРІЙОВИЧ

ФОП "БУРЯК ІГОР ЮРІЙОВИЧ "

ФОП "ЛЬОВІН ЮРІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ"

ТОВ "ЛЕРО-ІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "ПАРТНЕР БЕЗПЕКА"
#43695725
Переможець 2 149 900,00
UAH з ПДВ
16 січня 2021 11:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2021 11:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "ПАРТНЕР БЕЗПЕКА"
#43695725
2 149 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 15:44
01-03-74.pdf укладений
14 квітня 2021 15:41
UA-2020-11-24-011079-c autsors.zip укладений
14 квітня 2021 15:41
Лист від Партнер Безпека.pdf укладений
14 квітня 2021 15:41
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 13:42
Dohovir 03-11 vid 04.02.2021r. (autsors vantazh).zip укладений
05 лютого 2021 13:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: З моменту укладання договору до 14.04.2021 року Виконавець послуги не надавав та в односторонньому порядку відмовився від їх надання, що підтверджується листом Виконавця від 08.04.2021 року №08-04/1. Листом Замовника від 14.04.2021 року № 01-03-74 прийнята одностороння відмова Виконавця від виконання договору від 04.02.2021р. №03-11. З 14.04.2021 року договір від 04.02.2021р. № 03-11 вважаємо розірваним з вини ТОВ «ОХОРОННА АГЕНЦІЯ «ПАРТНЕР БЕЗПЕКА»