Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги по об’єкту Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) комунальної дороги вул. Заводська, с. Довгопілля Конятинська сільська рада Путильського району Чернівецької області
Очікувана вартість
3 595,00 UAH
UA-2020-11-24-008050-c 3f5910b3ccad4a608d8ddf8ee1e265c0
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пелепко Тетяна Михайлівна

+380970377716 konyatinsr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Конятинська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04417783
Місцезнаходження: 59122, Україна , Чернівецька обл., село Конятин, с.Конятин Путильський район Чернівецька область
Контактна особа: Пелепко Тетяна Михайлівна
+380970377716
konyatinsr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
Відповідно до розпорядження КМУ від 16.09.2020р. № 1123-р «Про виділення коштів з резервного фонду державного бюджету для здійснення заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, яка виникла у червні 2020р. на території Чернівецької області», Чернівецькій ОДА виділено кошти для здійснення заходів з ліквідації наслідків. На підставі даного розпорядження, Чернівецькою ОДА затверджено перелік першочергових невідкладних заходів(робіт) з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, що склалась у червні 2020 р., які необхідно здійснити на території Конятинської с. р. для нормального життєвого циклу громадян та безперешкодного руху транспортних засобів. Зазначені обґрунтування унеможливлюють дотримання строків для проведення тендера.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 13:32
Оскарження наміру укласти договір: 30 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Закупівля здійснюється шляхом застосування переговорної процедури (скороченої) з підстави абз.2 п.3 ч.2 ст.40 Закону: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання Замовником строків для проведення тендера. Кошти за проведення технічного нагляду входять в суму проектно-кошторисної документації по об’єкту, який затверджений Чернівецькою ОДА, що фінансується з Державного бюджету України за рахунок коштів резервного фонду.

Кошти за проведення технічного нагляду входять в суму проектно-кошторисної документації по об’єкту, який затверджений Чернівецькою ОДА, що фінансується з Державного бюджету України за рахунок коштів резервного фонду.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний нагляд за ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги по об’єкту Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) комунальної дороги вул. Заводська, с. Довгопілля Конятинська сільська рада Путильського району Чернівецької області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59120, Україна, Чернівецька область, с.Довгопілля, 59120, Чернівецька область, Путильський район,с. Довгопілля, вул.Заводська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата протягом 5 банківських днів з дати підпису акту наданих послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

24 листопада 2020 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 13:29
Протокол 8 вул Заводська дорога.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гомзяк Роман Миколайович
#2630019838
Переможець 3 595,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 13:32

Документи

24 листопада 2020 13:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2020 13:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гомзяк Роман Миколайович
#2630019838
3 595,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 листопада 2020 13:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 12:24
Заводська Довгопілля.pdf укладений
19 січня 2021 12:13
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:30
Додаткова угода до договору 74 001.jpg зміни до договору
31 грудня 2020 09:29
Протокол УО № 50.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:29
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 12:58
Договір № 74.pdf укладений
30 листопада 2020 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із тим, що ФОП Гомзяк Роман Миколайович є платником єдиного податку, група 3, ставка 5 %, а не ПДВ, як було зазначено в очікуваній вартості ( згідно ПКД) сторони узгодили внести зміни до п.3.1. та зменшити суму договору.
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 996,00
UAH