Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лампи люмінесцентні, лампи світлодіодні
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2020-11-24-004868-c ● f5acbe02631541e7aacb955f48422e8c
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сумський державний університет |
Код ЄДРПОУ: | 05408289 |
Місцезнаходження: | 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2 |
Контактна особа: |
Берестовська Ольга Іллівна 380542687825 o.berestovskaya@tender.sumdu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2020 11:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2020 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2020 15:36 |
Очікувана вартість: | 190 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31530000-0: Частини до світильників та освітлювального обладнання
Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції:
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
- для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
- для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
- для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку 1 до технічних вимог до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію про ціну за одиницю та виробника.
Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Розгорнути
Згорнути
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
- для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
- для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
- для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку 1 до технічних вимог до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію про ціну за одиницю та виробника.
Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 штуки
Лампа світлодіодна Luxel T8 10 Вт 6500 K 220 В G13 810 Лм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31532000-4 — Частини до світильників та освітлювальної арматури
200 штуки
Лампа світлодіодна Luxel T8 18 Вт 6500 K 220 В G13 1620 Лм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31532000-4 — Частини до світильників та освітлювальної арматури
15 штуки
Лампа світлодіодна Delux T8 24 Вт 4000K 220В G13 2300 Лм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31532000-4 — Частини до світильників та освітлювальної арматури
400 штуки
Лампа світлодіодна Luxel G45 10 Вт 4000К 220 В E27 770 Лм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31532000-4 — Частини до світильників та освітлювальної арматури
500 штуки
Лампа світлодіодна Luxel ECO А60 10 Вт 4000 К Е27 1350 Лм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31532000-4 — Частини до світильників та освітлювальної арматури
200 штуки
Лампа світлодіодна Luxel А95 25 Вт 6500К 220 В E27 2750 Лм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31532000-4 — Частини до світильників та освітлювальної арматури
200 штуки
Лампа світлодіодна Luxel А60 18 Вт 4000 K 220В E27 1500 Лм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31532000-4 — Частини до світильників та освітлювальної арматури
100 штуки
Лампа світлодіодна Luxel С37 10 Вт 4000 K 220В E14 770 Лм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31532000-4 — Частини до світильників та освітлювальної арматури
170 штуки
Лампа світлодіодна Luxel G45 6 Вт 4000 K 220В E14 510 Лм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31532000-4 — Частини до світильників та освітлювальної арматури
170 штуки
Лампа світлодіодна Luxel R39 5 Вт 4000 K 220В E14 450 Лм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31532000-4 — Частини до світильників та освітлювальної арматури
25 штуки
Лампа світлодіодна Bulb A60 9 Вт 4000 К 12-85 В Е27 810 Лм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31532000-4 — Частини до світильників та освітлювальної арматури
45 штуки
Лампа люмінесцентна DELUX Т5 8 Вт 6500 К 220В G5 350Лм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31532110-8 — Люмінісцентні трубчасті лампи
100 штуки
Лампа люмінесцентна енергозберігаюча OSRAM DULUX D G24d-3 26 Вт 4000 К 220В 1800 Лм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31532120-1 — Компактні люмінісцентні трубчасті лампи
35 штуки
Лампа люмінесцентна Delux Т5 6 Вт 6500 К 220 В G5 240 Лм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31532110-8 — Люмінісцентні трубчасті лампи
100 штуки
Лампа люмінесцентна OSRAM L Т8 18Вт 4000 К 220В G13 1350 Лм Lumilux
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31532110-8 — Люмінісцентні трубчасті лампи
35 штуки
Лампа люмінесцентна DELUX Т8 15Вт 6500 К 220 В G13 610 Лм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31532110-8 — Люмінісцентні трубчасті лампи
50 штуки
Лампа енергозберігаюча DELUX PL TUBE 1U 9 Вт 6400K 220 В G23 590 Лм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31532120-1 — Компактні люмінісцентні трубчасті лампи
40 штуки
Лампа енергозберігаюча DELUX PL TUBE 1U 11Вт 2700K 220 В G23 700 Лм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31532120-1 — Компактні люмінісцентні трубчасті лампи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2020 10:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2020 10:45 |
Проєкт договору - зміни.doc | |
30 листопада 2020 10:40 |
Технічні вимоги до предмета закупівлі – зміни.docx |
30 листопада 2020 10:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 листопада 2020 10:45 |
Проєкт договору - зміни.doc
|
|||
30 листопада 2020 10:40 |
Технічні вимоги до предмета закупівлі – зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний товар
Дата подання: 24 листопада 2020 11:48
Дата відповіді: 24 листопада 2020 15:28
Добрий день.
Чи будете розглядати лампи аналогічних виробників, з негіршими або кращими технічними характеристиками?
Відповідь: Добрий день ! Пропозиція Учасника повинна повністю відповідати вимогам Замовника, зазначених в технічних вимогах.
не співпадають характеристики
Дата подання: 27 листопада 2020 14:57
Дата відповіді: 30 листопада 2020 10:36
Добрий день по лампі світлодіодній зазначеній у тендері Luxel ECO А60 10 Вт 4000 К Е27 1350 Лм не співпадають характеристики, тому що 10 Вт лампи не існують з 1350 Лм, тільки 15 Вт мають 1350 Лм. Це опечатка? Підкажіть будь ласка, вам важливо 10 Вт чи 1350 Лм?
Відповідь: Добрий день, дякуємо за запитання, до технічних вимог до предмета закупівлі будуть внесені відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ПОНОМАРЬОВ ЮРІЙ АНДРІЙОВИЧ" |
159 570,05
UAH з ПДВ
|
153 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧЕМОЛОСОВА ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА |
162 716,90
UAH з ПДВ
|
153 511,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ШЕВЧЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА |
167 942,50
UAH з ПДВ
|
154 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "М.К-ТРЕЙД" |
159 631,35
UAH з ПДВ
|
158 680,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "АБРАМІТОВ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ" |
162 058,60
UAH з ПДВ
|
162 058,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПОНОМАРЬОВ ЮРІЙ АНДРІЙОВИЧ" #3246303531 |
Переможець |
153 500,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2020 16:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2021 13:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2021 11:53
|
ДУ №2 від 18.03.2021 до дог №435 від 15.12.2020р..pdf | зміни до договору |
18 березня 2021 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:07
|
ДУ_№1_від_30.12.2020_до_дог_№435 від 15.12.2020.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2020 14:12
|
Дог_№435_від_15.12.2020.pdf | укладений |
15 грудня 2020 14:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися продовжити дію Договору на строк до 31.03.2021 року достатнього для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 435 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума цього Договору з 01.01.2021 р. по 31.03.2021 р. не перевищує 20% загальної суми Договору за 2020 рік та становить 30521,75 грн. без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 435 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |