Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивне обладнання
Очікувана вартість
76 000,00 UAH
UA-2020-11-24-003348-a b67e143f6fab4d6a9d9af8f77f4ecc7b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інклюзивно-ресурсний центр №6 Печерського району м.Києва

+380442850242 irc.pechersk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР №6 ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 42663303
Місцезнаходження: 01133, Україна , м. Київ обл., Київ, Бастіонна 3/12
Контактна особа: Інклюзивно-ресурсний центр №6 Печерського району м.Києва
+380442850242
irc.pechersk@gmail.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 23:33
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 23:27
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 23:27
Початок аукціону: 08 грудня 2020 11:36
Початок аукціону: 08 грудня 2020 11:36
Очікувана вартість: 76 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 380,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Інтерактивний сенсорний стіл
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 найменування
Інтерактивне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, м. Київ, Київ, Бастіонна 3/12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 12:29
Оголошення.doc
24 листопада 2020 23:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 23:34
проект договора.doc
24 листопада 2020 23:34
протокол ТК.doc
26 листопада 2020 12:29
Оголошення.doc
24 листопада 2020 23:34
оголошення.doc
24 листопада 2020 23:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 23:34
проект договора.doc
24 листопада 2020 23:34
протокол ТК.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 25 листопада 2020 08:04
Дата відповіді: 26 листопада 2020 10:19
Шановний Замовник! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Гриф МОН України на програмне забезпечення тієї ж торговельної марки (що й інтерактивний стіл) «Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти» Обгрунтування: даний документ дає Вам можливість бути впевненим в тому що, програмне забезпечення дійсно відповідає наказам МОН та рекомендоване для використання в навчальних закладах. 2. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивного столу), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. 3. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного дистриб'ютора на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивний стіл та програмне забезпечення до інтерактивного столу. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику ! Детально роглянувни Ваші рекомендації, доводимо до Вашого відома, що піл час складання тендерної документації враховувалися наказ МОН від 07.02.20 року №143 та від 0211.2017 року №1440, та відповідні листи та рекомендації. Перелічені Вами документі не є обовязковими до виконаня, крім того, може призвести до звуження кола учасників, та трактуватися як дискримінація. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України " Про публічні закупівлі " тендера документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, звертаємо Вашу увагу що ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" стосується виключно проведення спрощених закупівель. Віходячи з вищевикладенного, прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2020 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сенсорні системи України 69 882,00
UAH
67 700,00
UAH
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 76 000,00
UAH
67 800,00
UAH
Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 17:19
Електронний підпис
07 грудня 2020 17:18
Статут.PDF
07 грудня 2020 17:18
Технічні специфікації.PDF
07 грудня 2020 17:18
Договора оренди.pdf
07 грудня 2020 17:18
Тендерна пропозиція.PDF
07 грудня 2020 17:18
Фінансовий звіт.PDF
07 грудня 2020 17:18
Сертиіфкат ISO.pdf
07 грудня 2020 17:18
Інструкція ПЗ.pdf
07 грудня 2020 17:18
Лист від орендодавця.pdf
07 грудня 2020 17:18
Виписка_ЄДРПОУ.pdf
07 грудня 2020 17:18
Довідка ЄДРПОУ.pdf
07 грудня 2020 17:18
Витяг ПДВ.PDF

Публічні документи

07 грудня 2020 17:33
Електронний підпис
07 грудня 2020 17:24
38.ДОГОВІР З НОВА ПОШТА.pdf
07 грудня 2020 17:24
37.ДОГОВОРА ОРЕНДИ.pdf
07 грудня 2020 17:24
17.ДОВІДКА САНКЦІЇ.pdf
07 грудня 2020 17:24
6.НАКАЗ.pdf
07 грудня 2020 17:24
4.СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сенсорні системи України

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сенсорні системи України
#36940620
Переможець 67 700,00
UAH
08 грудня 2020 18:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 18:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сенсорні системи України
#36940620
67 700,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 11:29
протокол 46_20201222_0001.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 11:28
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 14:49
Договір сенс стіл_20201215_0001.pdf укладений
15 грудня 2020 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): протокол про технічну помилку
Номер договору про закупівлю: 11/12/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 46
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML