Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло вершкове від 72,5%
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2020-11-24-003151-b 14c5ecf0f5764b9a99254e9bc5dffc23
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клець Ілля Вікторович

+380542630278 ssogi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ СOP "Сумська обласна гімназія-інтернат для талановитих та творчо обдарованих дітей"
Код ЄДРПОУ: 33724309
Вебсайт: http://sogi-school.com.ua
Місцезнаходження: 42456, Україна , Сумська обл., село Славгород, вулиця Веригіна, буд. 1
Контактна особа: Клець Ілля Вікторович
+380542630278
ssogi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 13:19
Очікувана вартість: 420 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2100 кг
Масло вершкове від 72,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40019, Україна, Сумська область, місто Суми, провулок Березовий, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 15:54
Тендерна документацiя Масло.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна 400 000,00
UAH з ПДВ
336 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сумська Продуктова Компанія 338 100,00
UAH з ПДВ
338 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 19:17
11. установчі.pdf

Публічні документи

17 грудня 2020 11:59
довідка податки
17 грудня 2020 11:59
довідка дитяча праця
17 грудня 2020 11:59
Довідка з МВС
16 грудня 2020 16:53
цінова пропозиція нова
09 грудня 2020 13:10
Електронний підпис
09 грудня 2020 13:09
гімназія масло 3.rar
09 грудня 2020 13:09
гімназія масло 2 .rar
09 грудня 2020 13:09
гімназія масло 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Аврахова Катерина Григорівна

ТОВ Сумська Продуктова Компанія

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Аврахова Катерина Григорівна
#3149416743
Відхилено 336 000,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2020 09:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 грудня 2020 10:29
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ Сумська Продуктова Компанія
#41589304
Переможець 338 100,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 10:56

Вимога про усунення невідповідностей

Просимо усунути невідповідності у поданій вами тендерній пропозиції, а саме протягом 24 годин завантажити наступні документи: - довідка в довільній формі за підписом Учасника /або його уповноваженої особи/ та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим зазначенням інформації про виробничі потужності, складські приміщення), які пристосовані для виробництва /зберігання/, та відповідають вимогам санітарного законодавства. Копію чинного договору оренди нежитлового приміщення або інший документ, який посвідчує право на користування приміщенням, зі строком дії не менше ніж до 31.12.2021 року та акту приймання-передачі, якщо складські приміщення орендовані. - довідка в довільній формі щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання товару. Копії свідоцтв(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів). Для орендованого транспортного засобу подається копія чинного договору оренди зі строком дії не менше ніж до 31.12.2021 з актом приймання-передачі або договору про надання послуг перевезення продовольчих товарів або договорів про надання послуг з перевезення продовольчих товарів, або договорів про співпрацю, якщо автотранспорт орендований. - копія документа (акту), що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка товару (чинні довідки про санітарну обробку на кожен із наведених транспортних засобів). - довідки про санітарну обробку, особисті медичні книжки працівників та ін.) - довідка, складена в довільній формі про працівника (ів), що містить наступну інформацію: ПІБ, досвід роботи на займаній посаді працівників, які відповідальні за виконання договору. Учасник може включити додатково до цієї довідки також іншу інформацію, що відноситься до цього тематичного пункту по суті та яку він вважає за потрібне зазначити. Обов'язково надання відомостей про водія, вантажника, експедитора, комірника (за наявності). - копії особистих медичних книжок працівників Учасника (водія, експедитора та ін), які відповідальні за виконання договору, з вчасним проходженням медоглядів нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затверджена Наказом МОЗ України від 21.02.2013 № 150, що завірені Учасником. - лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи/або Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору, із зазначенням найменування замовника (покупця), його адреси, коду ЄДРПОУ, номеру телефону та ПІБ відповідальної особи; (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копією договору(ів) та копією(ями) видаткової(х) накладної(х). Відгук на відповідному бланку від замовника, з яким укладено аналогічний договір, який подає учасник на виконання цього пункту. На бланку повинні бути наступні дані: 1. Найменування Замовника, з яким було укладено договір. 2. Місцезнаходження Замовника, контактний телефон 3. Номер та дата укладання договору 4. Сума договору 5. Період постачання товару (надання послуг) Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло Довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі акцепту відомості про осіб, яких буде призначено відповідальними за виконання замовлень по договору про закупівлю, підготовку та надання документів про якість товару (ПІБ, посада, контактний телефон). Лист – згода на обробку персональних даних. Перелік документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону (однією довідкою в довільній формі): Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою Статті 17. - копію відповідного дозволу або копію ліцензії на право займатися відповідною діяльністю (у випадках передбачених законодавством) - експлуатаційний дозвіл на виробничі потужності (якщо товар тваринного походження) - зразок упаковки (етикетки) - завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника копію документу про походження товару (декларація виробника), іншого документу, що буде супроводжувати товар, які надаються у складі тендерної пропозиції (повинні бути датовані не раніше дати виходу оголошення про відкриті торги) - гарантійну довідку (у довільній формі) про проведення лабораторних досліджень товару у акредитованих лабораторіях, щодо якості харчових продуктів кожного кварталу - протокол лабораторних досліджень, щодо якості харчових продуктів на запропонований продукт Учасником, який у разі перемоги буде постачатися Замовнику, не пізніше 30-ти денного терміну з дати оголошення на показники безпеки (токсичні елементи, пестициди, мікотоксини, антибіотики, мікробіологічні показники, ГМО, а також на вміст рослинних (немолочних жирів) акредитованої лабораторії відповідно до чинного законодавства України - копію Акту (іншого підтвердження) проведення дезінфекції транспортного засобу та результатів дослідження на якість дезінфекції та якість миття після дезінфекції (не пізніше місячної давнини) виданих акредитованою лабораторією. Забезпечити повторні надання результатів таких досліджень та Акту (іншого підтвердження) проведення дезінфекції транспортного засобу відповідно чинного законодавства України - копію Акту перевірки транспортного засобу, складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (без недоліків чи невідповідностей) з інформацією, що даний транспортний засіб може забезпечити належні температурні умови перевезення саме для цього виду харчового продукту - позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин з датою не пізніше 6 місячної давнини (наказ 447 від 08.08.2019). - позитивний Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP, копію Сертифікату про впровадження системи управління якістю (за наявності) (якщо Учасник не є виробником). - Учасник, якщо він не є виробником Товару, надає копію Сертифікату про впровадження системи управління якістю та копію Сертифікату про впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів (виробника Товару, який пропонує Учасник). - копію Сертифікату про впровадження системи управління якістю та копію Сертифікату про впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів (для Учасника, який є виробником Товару). - учасник, якщо він не є виробником, в обов’язковому порядку подає у складі тендерної пропозиції договір з постачальником або лист про намір співпраці у 2021 році за підписом керівника від виробника, офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, оптових або роздрібних покупців, у яких учасник отримує товар, що планує постачати у випадку перемоги Замовнику. В листі обов’язково повинно бути зазначено повне найменування виробника такого товару, місцезнаходження та код ЄДРПОУ.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Аврахова Катерина Григорівна #3149416743

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

14 грудня 2020 09:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2020 10:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сумська Продуктова Компанія
#41589304
338 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 лютого 2022 16:06
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 16:23
ДУ _ 5 1 21ТХ (масло).PDF зміни до договору
29 грудня 2021 16:22
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 09:47
ДУ _ 3 1 21ТХ МАСЛО ВЕРШКОВЕ.PDF зміни до договору
14 грудня 2021 09:46
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 09:44
ДУ _ 3 1 21ТХ МАСЛО ВЕРШКОВЕ.PDF зміни до договору
14 грудня 2021 09:42
Електронний підпис укладений
21 вересня 2021 16:01
ДУ3 до Д1 21ТХ.PDF зміни до договору
21 вересня 2021 15:59
Електронний підпис укладений
23 квітня 2021 13:44
ДУ _ 2 1 21ТХ.PDF зміни до договору
23 квітня 2021 13:42
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 15:37
ДУ зміна реквізитів 1 21ТХ.PDF зміни до договору
27 січня 2021 15:35
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 08:53
Масло вершкове СПК договір.PDF укладений
04 січня 2021 08:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Покупця.
Номер договору про закупівлю: 1/21ТХ
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі збільшенням ціни за одиницю товару, зменшити суму договору на 0,18 грн.( нуль грн. 18 коп.), виклавши п.2.5. в наступній редакції: «Загальна сума Договору складає 338 099,82 грн.(триста тридцять вісім тисяч дев’яносто дев’ять грн. 82 коп.) з ПДВ» Внести зміни до Договору, виклавши п 2.4. в наступній редакції: «Кількість товару: 1952,893 кг.» Внести зміни до специфікації договору, а саме зменшити обсяги закупівлі на 147,102 кг.
Номер договору про закупівлю: 1/21ТХ
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до Договору, а саме у зв’язку з підвищенням ціни за одиницю товару, коригуванням кількості товару та з урахуванням фактичних видатків зменшити суму договору на 29 341,06 грн.(двадцять дев’ять тисяч триста сорок одна грн. 06 коп.), виклавши п.2.5. в наступній редакції: «Загальна сума Договору складає 308 758,76 грн.(триста вісім тисяч сімсот п’ятдесят вісім грн. 76 коп.) з ПДВ» Внести зміни до Договору, виклавши п 2.4. в наступній редакції: «Кількість товару: 1699,8 кг.» Внести зміни до специфікації договору, а саме зменшити обсяги закупівлі на 253,093 кг.
Номер договору про закупівлю: 1/21ТХ
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до Договору, а саме у зв’язку коригуванням кількості товару зменшити суму договору на 55 461,00 грн.(п’ятдесят п’ять тисяч чотириста шістдесят одна грн. 00 коп.), виклавши п.2.5. в наступній редакції: «Загальна сума Договору складає 253 297,76 грн.(двісті п’ятдесят три тисячі двісті дев’яносто сім грн. 76 коп.) з ПДВ» Внести зміни до Договору, виклавши п 2.4. в наступній редакції: «Кількість товару: 1414,8 кг.» Внести зміни до специфікації договору, а саме зменшити обсяги закупівлі на 285 кг.
Номер договору про закупівлю: 1/21ТХ
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до Договору, а саме у зв’язку коригуванням кількості товару зменшити суму договору на 55 461,00 грн.(п’ятдесят п’ять тисяч чотириста шістдесят одна грн. 00 коп.), виклавши п.2.5. в наступній редакції: «Загальна сума Договору складає 253 297,76 грн.(двісті п’ятдесят три тисячі двісті дев’яносто сім грн. 76 коп.) з ПДВ» Внести зміни до Договору, виклавши п 2.4. в наступній редакції: «Кількість товару: 1414,8 кг.» Внести зміни до специфікації договору, а саме зменшити обсяги закупівлі на 285 кг.
Номер договору про закупівлю: 1/21ТХ
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору про закупівлю може бути на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 1/21ТХ
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2021 — 31 січня 2022
Сума оплати за договором: 253 297,76
UAH (в тому числі ПДВ 42 216,29 UAH)