Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги Аудиторські послуги (перевірка витрат і доходів грантового контракту 2SOFT/1.2/13)
Очікувана вартість
49 800,00 UAH
UA-2020-11-24-002920-a 819a1725bd3e4a8d93b694afb5eac63f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Косюк Мар'яна Дмитрівна

+380342530249 girlis@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Український науково-дослідний інститут гірського лісівництва ім. П.С.Пастернака
Код ЄДРПОУ: 00994147
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 31
Контактна особа: Косюк Мар'яна Дмитрівна
+380342530249
girlis@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 49800UAH без ПДВ
ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги Аудиторські послуги (перевірка витрат і доходів грантового контракту 2SOFT/1.2/13)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 100% післяоплата. Розрахунки за товар здійснюються Замовником шляхом безготівкової сплати на підставі видаткової накладної. Відстрочка за поставлений Товар становить 10 (десять) робочих днів з моменту одержання видаткових накладних між Постачальником та Замовником. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування поставленого Товару на свій розрахунковий рахунок. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Гранту Європейського Союзу надані в рамках Проєкту «Поводження з мертвою деревиною для стійких лісів у румунсько-українському прикордонному регіоні (RESFOR)» («Promote deadwood for resilient forests in the Romanian-Ukrainian cross border region (RESFOR)»). Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

24 листопада 2020 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУДИТОРСЬКА КОМПАНІЯ "ВЕКТОР АУДИТУ"
#36117466
Переможець 49 800,00
UAH
24 листопада 2020 17:21

Документи

24 листопада 2020 17:21
Електронний підпис
24 листопада 2020 17:20
Договір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 17:24
Договір укладений
24 листопада 2020 17:23

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги Аудиторські послуги (перевірка витрат і доходів грантового контракту 2SOFT/1.2/13) 1 послуга 49 800,00
UAH