Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань за кодом ДК 021:2015 72220000-3
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2020-11-24-002886-b 625f6df2c4f44c80bf3a509e1891d9a4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матвєєв Олександр Михайлович

380512589793 matveev_al@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ОЛЬВІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ ОЛЬВІЯ)
Код ЄДРПОУ: 38728512
Вебсайт: http://www.uspa.gov.ua
Місцезнаходження: 54052, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Корабельний район, А/С 170
Контактна особа: Матвєєв Олександр Михайлович
380512589793
matveev_al@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
тендерним комітетом філії “Ольвія” ДП «АМПУ», згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-ІХ) (далі – Закон), 22 липня 2020 на авторизованому електронному майданчику smarttender.biz було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань за кодом ДК 021:2015 72220000-3, конкретна назва предмета закупівлі: інструментальна перевірка, пошук закладних, Річним планом закупівлі на 2020 рік визначено проведення відкритих торгів з додатковим оприлюдненням оголошення про проведення англійською мовою. Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-07-22-000324-c, очікувана вартість: 25 000,00 грн. без ПДВ. У зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій 25 серпня 2020 торги було відмінено. Повторно оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань за кодом ДК 021:2015 72220000-3, конкретна назва предмета закупівлі: інструментальна перевірка, пошук закладних, було оприлюднено 01 жовтня 2020 року. Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-10-01-002100-b, очікувана вартість: 25 000,00 грн. без ПДВ. У зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій 25 серпня 2020 торги було відмінено. У зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій, 02 листопада 2020 торги було відмінено через подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Єдиним учасником, яким подано тендерну пропозицію для участі у процедурі закупівлі UA-2020-10-01-002100-b, є ТОВ «БезпекаІнфоСервіс» ( код за ЄДРПОУ 38169673). Враховуючи вищенаведене, є доцільним направлення ТОВ «БезпекаІнфоСервіс» запрошення на участь у переговорній процедурі. Згідно з п.1) ч.2 ст.40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначених Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Таким чином, оскільки відкриті торги на закупівлю Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань за кодом ДК 021:2015 72220000-3 було двічі відмінено через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, керуючись п.1) ч.2 ст.40 Закону є правові підстави для застосування переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 15:28
Оскарження наміру укласти договір: 05 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань


Інструментальна перевірка, пошук закладних (ДК 021:2015 72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Проведення робіт з пошуку закладних пристроїв (несанкціонованого зняття інформації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54052, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Айвазовського, 29/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72225000-8 — Послуги з оцінювання та аналізу ефективності забезпечення якості систем
1 посл.
Проведення інструментального контролю захищеності інформації на ОІД, що озвучується на ОІД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54052, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Айвазовського, 29/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72225000-8 — Послуги з оцінювання та аналізу ефективності забезпечення якості систем

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку оплата наданих Послуг здійснюється шляхом перерахування коштів з поточного рахунку Замовника на поточний рахунок Учасника/Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після складання Акта наданих послуг на підставі оригіналу належним чином оформленого рахунку від Учасника/Виконавця Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

24 листопада 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БЕЗПЕКАІНФОСЕРВІС
#38169673
Переможець 24 500,00
UAH
24 листопада 2020 15:28

Документи

24 листопада 2020 15:28
Електронний підпис
24 листопада 2020 15:28
Протокол+повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2020 15:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БЕЗПЕКАІНФОСЕРВІС
#38169673
24 500,00
UAH
Документи

Документи

24 листопада 2020 15:28
Електронний підпис
24 листопада 2020 15:28
Протокол+повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 14:30
Звіт про виконання договору про закупівлю 65-В-ФОЛ-20.pdf укладений
11 січня 2021 14:29
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 16:32
Дог 65-В-ФОЛ-20 (Інструментальна перевірка, пошук закладних).pdf укладений
07 грудня 2020 16:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 24 500,00
UAH