Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для ресурсних кімнат
Очікувана вартість
38 015,00 UAH
UA-2020-11-24-002650-b 14d96999180a45d2abe9c6aa1d4e756d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Яна Фещенко

+380456651548
+380456653360
rvo_tar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти і науки Таращанської РДА
Код ЄДРПОУ: 02143666
Місцезнаходження: 09500, Україна , Київська обл., Тараща, вул. Шевченка, 16
Контактна особа: Яна Фещенко
+380456651548, +380456653360
rvo_tar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


(інклюзія)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Комплект учнівський одномісний з регулюванням кута нахилу стільниці, для ростових груп №4-7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
3 штуки
Відкрита шафа для зберігання засобів навчання з тумбою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 штуки
Стіл (помічник) для багатофункціонального пристрою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 штуки
м'яке крісло-мішок "Груша"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
12 штуки
Пуф квадратний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕЛІЗ ЛАБЗ"
#42399168
Переможець 38 015,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 14:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 13:24
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 14:56
611.pdf укладений
24 листопада 2020 14:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 38 015,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 335,83 UAH)