Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
1 703 862,07 UAH
UA-2020-11-24-002537-b f11a3e564b9e4d5bb5a4238a328b188e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саковська Ніна Іванівна

+380564947375 ing_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Місцезнаходження: 50026, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1
Контактна особа: Саковська Ніна Іванівна
+380564947375
ing_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2020 12:00
Початок аукціону: 11 грудня 2020 12:47
Очікувана вартість: 1 703 862,07 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 519,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
715126 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунковим періодом за цим Договором є календарний місяць.Споживач зобов’язаний сплатити вартість поставленої (спожитої) електричної енергії, на підставі Акта та виставленого Постачальником рахунку на оплату, у строк, що не перевищує 5 (п’ять) робочих днів з моменту підписання Акта приймання-передачі електричної енергії, але в будь якому випадку не пізніше 20 (двадцяти) календарних днів після закінчення розрахункового періоду. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 09:48
Додаток 3 ст.16._ 17 (зі змінами).doc
24 листопада 2020 14:41
Додаток_5 згода на обробку даних.doc
24 листопада 2020 14:41
Додаток_4 Проект договору.doc
24 листопада 2020 14:40
Додаток_2 Технічні вимоги.doc
24 листопада 2020 14:40
Додаток_1 Тендерна пропозиція.doc
24 листопада 2020 14:40
Тендерна документація.doc
30 листопада 2020 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 09:48
Додаток 3 ст.16._ 17 (зі змінами).doc
24 листопада 2020 14:41
Додаток 3 ст.16._ 17.doc
24 листопада 2020 14:41
Додаток_5 згода на обробку даних.doc
24 листопада 2020 14:41
Додаток_4 Проект договору.doc
24 листопада 2020 14:40
Додаток_2 Технічні вимоги.doc
24 листопада 2020 14:40
Додаток_1 Тендерна пропозиція.doc
24 листопада 2020 14:40
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аское
Дата подання: 28 листопада 2020 18:17
Дата відповіді: 30 листопада 2020 09:43
До якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ) Прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня!
Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради повідомляє: 1. Підпорядковані заклади відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради відносяться до другої групи площадок вимірювань.
2. Надаємо орієнтовний погодинний графік споживання електричної енергії по двом закладам. Шановний Учасник! Надайте будь-ласка свою електронну адресу, куди можна вислати п.2 Вашого звернення.
Дякуємо за звернення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-24-002537-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 28 листопада 2020 18:27
вимога
Шановний Замовнику! У Додатку 3 тендерної документації замовника міститься вимога «Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що протягом 2020 року учасник не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного», відповідно до Розділу 1.7. «Невиконання зобов’язань» «Правил ринку», затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 №1168, та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті ДП «НЕК «Укренерго» та/або інших відкритих джерелах інформації.» Для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний"у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний"може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії протягом 2020 року набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Встановлення в тендерній документації вимог, щодо надання гарантійного листа про те, що скаржник не набував статусу «Дефолтного» або «Переддефолтного» має дискримінаційний характер та буде додатковим бар’єром для учасників відкритих торгів, а також давати необґрунтовані підстави для Замовника щодо не допуску пропозиції певного учасника до оцінки. Просимо виключити дискримінаційні вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 листопада 2020 10:52
Доброго дня!

Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради повідомляє: Згідно Додатку 3 тендерної документації замовником зазначено «Гарантійний лист про те, що протягом 2020 року Учасник не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до Правил ринку, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307» це пов’язано з тим, що Замовнику потрібна безперебійна поставка товару; надійний постачальник , щоб не потрапити в подальшому до постачальника останньої надії. Тому виходячи з вищевикладеного, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Дякуємо за звернення.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-14-000096 ● a43acbe2eedb4126bb4ce5a6f2d583a1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 липня 2021 22:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

13.07.2021 № 358

Дніпро


Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.07.2021 № 358

Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2020-11-24-002537-b 24.11.2020 Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради (ЄДРПОУ 02142276) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-27 08:49:29

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія, 715126 кВт*год» очікуваною вартістю 1 703 862,07 гривень (далі – предмет закупівлі) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-24-002537-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 5.5. Договору від 04.01.2021 №Е/397-20 (далі Договір), ціна цього Договору та ціна за одиницю Товару може змінюватись у випадках передбачених статтею 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник без посилань на відповідний пункт частини п’ятої статті 41 Закону вносив зміни до істотних умов Договору шляхом збільшення ціни за одиницю товару – планову ціну електричної енергії за 1 кВт/год до 2,54 грн (з урахуванням ПДВ та урахуванням тарифу на передачу електричної енергії) (на дату підписання Договору становила 2,01 грн з урахуванням ПДВ та урахуванням тарифу на передачу електричної енергії).
Просимо надати пояснення щодо підстав збільшення планової ціни електричної енергії за 1 кВт год з урахуванням ПДВ та урахуванням тарифу на передачу електричної енергії.
2. У складі тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» міститься Гарантійний лист щодо дотримання норм та стандартів ДСТУ EN 50160:2014 від 24.11.2020 р. № 13/0201 відповідно до якого гарантії дотримання технічних вимог предмету закупівлі згідно ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» та іншим вимогам, встановленим державними стандартами, технічними умовами, нормативно-технічними документами щодо його якості, а також забезпечення замовника електричною енергією відповідно до його потреб, від імені ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» надає директор Наливайко Я.Ю. При цьому, підписантом цього Гарантійного листа є директор ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» Фесенко Є.О. Відповідно до Рішення ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» від 02.03.2020 Наливайко Я.Ю. виключена з переліку осіб, які мають право вчиняти дії від імені ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ». Поряд з цим у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю №18/0203 від 09.12.2020 р. зазначено, що директором цього товариства є Фесенко Є.О.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника у цій частині суперечить умовам п.6.1 тендерної документації. Відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації, Замовник не зобов’язаний приймати пропозиції, що містять інші помилки, аніж ті, що названо у цьому пункті.
Відповідно до пункту 5.1. розділу 3 тендерної документації, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Учасник торгів на сторінці 7 тендерної пропозиції надав довідку №26/0201, яка датована від 04.11.2020 р. (раніше дати оприлюднення оголошення) згідно із якою учасник надає інформацію про наявність обладнання, однак довідка не містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до умов пункту 1 розділу 3 тендерної документації, учасником документи та інформація надаються які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації.
Просимо пояснити, чому пропозиція ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» не відхилена як така, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-28 13:47:04

Про надання пояснення

Щодо пояснень на запит ДАСУ
від 2021-07-27 (за номером ID: UA-2020-11-24-002537-b)
Між Відділом освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради(далі – Замовник) та ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» (далі – Переможець) укладено договір від 04.01.2021 №Е/397-20 (далі Договір), на закупівлю товару ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія, 715126 кВт*год. очікуваною вартістю 1 703 862,07 гривень (далі – предмет закупівлі) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівельПрозорро за номером ID: UA-2020-11-24-002537-b).
Відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 №23 із змінами, надаємо роз’яснення через електронну систему закупівель на запитвід 27.07.2021 року щодо процедури закупівлі за номером ID: UA-2020-11-24-002537-b.
Питання 1:За результатами моніторингувстановлено, щовідповідно до пункту 5.5. Договору від 04.01.2021 №Е/397-20 (даліДоговір), цінацього Договору та ціна за одиницю Товару можезмінюватись у випадкахпередбаченихстаттею 41 Закону України «Про публічнізакупівлі». Замовник без посилань на відповідний пункт частинип’ятоїстатті 41 Закону вносив зміни до істотних умов Договору шляхом збільшенняціни за одиницю товару – плановуцінуелектричноїенергії за 1 кВт/год до 2,54 грн (з урахуванням ПДВ та урахуванням тарифу на передачу електричноїенергії) (на дату підписання Договору становила 2,01 грн з урахуванням ПДВ та урахуванням тарифу на передачу електричноїенергії).Просимо надати пояснення щодо підстав збільшення планової ціни електричної енергії за 1 кВт год з урахуванням ПДВ та урахуванням тарифу на передачу електричної енергії.

Відповідь 1: Щодо підстав збільшення ціни електричної енергії за 1 кВт/год. з урахуванням ПДВ та урахуванням тарифу на передачу електричної енергії зауважуємо, що предметом закупівлі є ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія, яка є товаром, ціна якого встановлюється за вільними цінами.
Згідно з чинним законодавством на ринку електричної енергії постачання електричної енергії здійснюють електропостачальники, яким встановлюються ціни (тарифи) на їх послуги (постачальники за регульованим тарифом, далі – ПРТ) та електропостачальники, які здійснюють постачання за вільними цінами (постачальники за нерегульованим тарифом – ПНТ). ПНТ мають право здійснювати постачання електричної енергії непобутовим споживачам на всій території України (за наявності ліцензії).
Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради є непобутовим споживачем, джерелом фінансування якого є місцевий бюджет. А отже, керуючись нормами Закону України«Про публічні закупівлі»,нами як Замовником було оголошено процедуру відкритих торгів на постачання товару протягом 2021 року та укладено відповідний Договір із Переможцем даної процедури . Пунктом 5.5. Договору передбачено, що ціна цього Договору та ціна за одиницю Товару може змінюватись у випадках передбачених статтею 41 Закону України «Про публічні закупівлі
На дату укладання Договору (04.01.2021) за даними ДП «Оператор ринку» середньозважена ціна на РДН становила – 1347.56 грн/МВт .год без урахування ПДВ. З чого слідує, що тендерна пропозиція Переможця була сформована з урахуванням роз’яснення Національної комісії що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі НКРЕКП, Регулятор) №8312/13.1/7-19 від 08.08.2019р. Міністерству економічного розвитку та торгівлі в якому зазначено, що оприлюднені дані ДП «Оператора ринку» можуть використовуватися суб’єктами ринку електричної енергії, як орієнтир (індикатор) для укладання правочинів щодо купівлі продажу електричної енергії на ринку, а отже фіксують рівень коливання ціни на ринку електричної енергії.
Тож керуючись умовами пункту 5.5 Договору та нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (підпункт 2 пункту 5 статті 41), Закону України «Про ринок електричної енергії» (пункту 8 частини 1 статті 57 та ін.), в порядку статті 188 Господарського Кодексу України, з врахуванням вимог постанови НКРЕКП, Регулятора «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії» від 14.03.2018 р. № 312 (далі – ПРРЕЕ), склались зміни обставин, якими сторони керувалися під час укладення Договору, в розумінні статті 652 Цивільного Кодексу України, які в свою чергу, не можливо було передбачити завчасно.
Тож, 18.02.2021 року Переможцему встановленому законодавством (ПРРЕЕ) порядку було надано нам, як споживачу повідомлення №274/ППпро зміни умов договору про постачання електричної енергії (у тому числі зміну ціни), що викликані змінами регульованих складових ціни (тарифу на послуги з передачі та/або розподілу електричної енергії, ціни (тарифу) на послуги постачальника універсальних послуг та/або «останньої надії») та/або змінами в нормативно-правових актах щодо формування цієї ціни або умов постачання електричної енергії. Повідомлення було надано відповідно до підпункту 21 пункту 5.2.2 ПРРЕЕ, згідно якого електропостачальник зобов’язаний інформувати своїх споживачів про зміну будь – яких умов договору постачання електричної енергії споживачу не пізніше ніж за 20 днів до їх застосування з урахуванням інформації про право споживача розірвати цей договір.
Переможець листом №274/ПП від 18.02.2021 року проінформував про коливання ціни за одиницю товару на ринку електричної енергії в бік збільшення (станом на день попередження понад 20%) згідно даних сайту ДП «Оператор ринку». (Повідомлення додається).
09.03.2021 року Переможцем було надано Листи - звернення № № 274/СП-01, № 274/СП-02 та № 274/СП-03 в яких зазначено, що відбулось значне збільшення ціни за одиницю товару, що підтверджується коливанням середньозваженої ціни електричної енергії в бік збільшення за ІІ декаду січня (11 – 20 січня) 2021 р. відносно І декади січня (01 – 10 січня) 2021 р. в торговій зоні ОЕС України згідно інформації ДП «Оператор ринку» за результатом торгів на РДН у відсотковому виразі становить 34,54%. Коливання середньозваженої ціни електричної енергії за 21 день січня (11 – 31 січня) 2021 р. в бік збільшення відносно І декади січня (01 – 10 січня) 2021 р. в торговій зоні ОЕС України згідно інформації ДП «Оператор ринку» за результатом торгів на РДН у відсотковому виразі становить 37,93%. Та коливання в бік збільшення середньозваженої ціни електричної енергії за І декаду лютого (01 – 10 лютого) 2021 р. відносно січня (01 – 31 січня) 2021 р. . в торговій зоні ОЕС України згідно інформації ДП «Оператор ринку» за результатом торгів на РДН у відсотковому виразі становить 16,15%.
Листами – зверненнями№ 274/СП-01, № 274/СП-02 та № 274/СП-03 від 09.03.2021 року зазначено, що відповідно до умов пункту 5.5. Договору з урахуванням значних коливань ціни на ринку електричної енергії, керуючись умовами підпункту 2 пункту 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» ціна за одиницю товару буде змінена до 10 % пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
Документальним підтвердженням зміни ціни за одиницю товару на ринку Переможцем було надано експертні висновки №О-161/01, №161/02 та №161/03 від 16.02.2021 року з Черкаської Торгово - промислової палати (Експертні висновки та листи – звернення додаються).
Тож підставою збільшення планової ціни електричної енергії за 1 кВт год з урахуванням ПДВ та урахуванням тарифу на передачу електричної енергії було коливання ціни на ринку електричної енергії в бік збільшення, керуючись умовами підпункту 2 пункту 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», як зазначено у супровідних листах – зверненнях № 274/СП-01, № 274/СП-02 та № 274/СП-03 від 09.03.2021 року. Також зазначаємо, що умовами Статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" не передбачено оприлюднення супровідних документів до додаткових угод на зміну ціни та інших документів, що обумовлюють будь - які зміни. Статтею 10 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено лише, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону, що було виконано нами як Замовником торгів у триденний строк.

Питання 2:У складі тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» міститься Гарантійний лист щодо дотримання норм та стандартів ДСТУ EN 50160:2014 від 24.11.2020 р. № 13/0201 відповідно до якого гарантії дотримання технічних вимог предмету закупівлі згідно ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» та іншим вимогам, встановленим державними стандартами, технічними умовами, нормативно-технічними документами щодо його якості, а також забезпечення замовника електричною енергією відповідно до його потреб, від імені ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» надає директор Наливайко Я.Ю. При цьому, підписантом цього Гарантійного листа є директор ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» Фесенко Є.О. Відповідно до Рішення ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» від 02.03.2020 Наливайко Я.Ю. виключена з переліку осіб, які мають право вчиняти дії від імені ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ». Поряд з цим у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю №18/0203 від 09.12.2020 р. зазначено, що директором цьоготовариства є Фесенко Є.О.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника у ційчастинісуперечитьумовам п.6.1 тендерноїдокументації. Відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерноїдокументації, Замовник не зобов’язанийприйматипропозиції, щомістятьіншіпомилки, аніжті, що названо у цьомупункті.

Відповідно до пункту 5.1. розділу 3 тендерної документації, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Учасник торгів на сторінці 7 тендерної пропозиції надав довідку №26/0201, яка датована від 04.11.2020 р. (раніше дати оприлюднення оголошення) згідно із якою учасник надає інформацію про наявність обладнання, однак довідка не містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до умов пункту 1 розділу 3 тендерної документації, учасником документи та інформація надаються які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації.
Просимо пояснити, чому пропозиція ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» не відхилена як така, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Відповідь 2: Гарантійний лист щодо дотримання норм та стандартів ДСТУ EN 50160:2014 від 24.11.2020 р. № 13/0201 відповідно до якого гарантії дотримання технічних вимог предмету закупівлі згідно ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» та іншим вимогам, встановленим державними стандартами, технічними умовами, нормативно-технічними документами щодо його якості, а також забезпечення замовника електричною енергією відповідно до його потреб, який був наданий Переможцем у складі тендерної пропозиції нами, як Замовником торгів не розглядався, оскільки надання вищезазначеного гарантійного листа не передбачено умовами тендерної документації затвердженої Рішенням тендерного комітету від 24.11.2020 року.
Умовами тендерної документації також зазначено, що Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів про досвід учасника та його технічні можливості щодо постачання предмета закупівлі. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Отже, ми, як Замовник не вбачаємо, що пропозиція учасника у цій частині суперечить умовам пункту 6.1 тендерної документації, оскільки умовами пункту 6.1 тендерної документації визначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно ДОДАТКУ 2 до ТД. Умовою Додатку 2 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції довідки у довільній формі, у якій має бути наявна інформація стосовно того, що Учасник при поставці товару передбачає необхідні заходи із захисту довкілля: здійснює діяльність з додержанням вимог екологічної безпеки, правил, нормативів, стандартів що регулюють діяльність учасника в сфері охорони довкілля від забруднення та інших шкідливих впливів; використовує сертифіковані матеріали; в разі необхідності, компенсує шкоду заподіяну забрудненням або іншим негативним впливом на навколишнє середовище. На виконання вищевказаної умови Переможцем було надано Гарантійний лист щодо дотримання заходів із захисту довкілля (№11/0201 від 24.11.2020р.) в якому зазначено ,що ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» відповідає технічним, якісним характеристикам предмета закупівлі встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі під час виконання договору про закупівлю. Товар відповідає вимогам безпеки руху, охорони праці, екології та пожежної безпеки та є таким, що не має негативного впливу на навколишнє довкілля та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» застосовує заходи захисту довкілля та дотримується їх згідно вимог чинного законодавства при постачанні товарів, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи», «Про охорону навколишнього середовища», «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» та інших чинних нормативно-правових актів України з питань екологічної безпеки, охорони навколишнього природного середовища, пожежної та техногенної безпеки, охорони праці та виробничої санітарії, та інших нормативно-правових актів. Також діяльність ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» відповідає вимогам встановленим законодавством нормам із захисту довкілля технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та підтверджує, що запропонований нами товар не має негативного впливу на навколишнє середовище та відповідає вимогам чинних нормативно-правових актів щодо встановлених рівнів шкідливого фізичного та біологічного впливу на навколишнє природнє середовище і здоров’я людини. Постачання товару, що є предметом закупівлі, здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства в галузі охорони навколишнього природного середовища, правил протипожежної безпеки та інших нормативно-правових документів та вживаються заходи із захисту довкілля від забруднення під час поставки товару, що є предметом закупівлі: - забезпечення контролю за дотриманням законодавчих та нормативно-правових актів, стандартів та технічних регламентів щодо умов постачання (продажу) природного газу; - запобігання виникненню аварійних ситуацій; - в процесі господарської діяльності недопущення розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт; - здійснення збирання та вивезення сміття та відходів, що утворюються внаслідок господарчої діяльності; - ощадливе використання води та електроенергії; - участь у благоустрою прибудинкової території; - мінімізація робіт у темний час доби; - нагляд за виконанням природоохоронних заходів. Вважаємо, що вимога пункту 6.1 тендерної документації та Додатку 2 Переможцем виконана в повній мірі. А отже надання у складі тендерної пропозиції Переможцем документу, який не вимагався тендерною документацією, не може бути розцінене як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації. З огляду на це вважаємо, що нами було правомірно визначено ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» переможцем торгів.
Стосовно надання у складі тендерної пропозиції Переможцем довідки №26/0201, яка датована від 04.11.2020 р. (раніше дати оприлюднення оголошення) зазначаємо, що умовами тендерної документації не встановлено умови щодо надання документів у складі тендерної пропозиції датованих не раніше дати публікації оголошення про проведення закупівлі. Тому це не може бути розцінене як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Щодо інформації наданої Переможцем на виконання вимоги про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання поставки товарів визначених у технічних вимогах. З аналізу положень Директиви 2014/24/EU Європейського парламенту і Ради ЄС від 26 лютого 2014 року про державні закупівлі та скасування Директиви 2004/18/EC слідує, що вимоги, які висуваються до потенційних учасників процедур закупівель, мають бути необхідними та достатніми щодо предмета закупівлі (виконання договору), у чому й полягає принцип пропорційності. Це стосується і встановлення замовником вимог до учасників в частині підтвердження кваліфікаційного критерію наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. В контексті слід розуміти, що технологія — це процес одержання, формування, складання чи будівництва, обробки й переробки, що включає опис цих процесів у формі вимог, технологічних правил, інструкцій щодо їх виконання, дорожніх карт тощо. По суті, технологією можна назвати сукупність знань про методи здійснення процесів. Тобто для виконання кваліфікаційного критерію в частині застосування технологій у своїй діяльності слід розуміти «постачання електричної енергії» технологією.Також поняття матеріально-технічної бази вже само собою може містити матеріальні умови здійснення процесу постачання, виконання чи надання в поєднанні з його технологією. Отже, якщо встановлено даний критерій, учасник повинен підтвердити наявність у нього обладнання відповідно до умов здійснення процесу, що передбачений закупівлею (постачання, надання, виконання), та технологій його здійснення.
Зогляду на зазначене, можемо зробити наступні висновки: наявність у тендерній документації кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» не зобов’язує учасника надавати підтвердження наявності у нього окремих технологій, якщо замовником ця вимога не встановлена у способі підтвердження цього кваліфікаційного критерію, оскільки технології що найменше можуть бути реалізовані в його матеріально-технічній базі.
Пропозиція ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» не відхилена як така, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Також зазначаємо, що під час розгляду тендерної пропозиції Замовник, у разі якщо в учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Тобто тендерна пропозиція такого учасника не відхиляється, а лише розміщується повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 . Ми не вбачали суттєвих порушень в тендерній пропозиції наданій ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» та керувались принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації, висвітлений в Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Тому 17.12.2020 Протоколом засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Інгулецької районної ради було вирішено визначити переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі Електрична енергія учасника – переможця ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ».
Ми, як Замовник торгів повідомляємо, що в першу чергу керуємось основним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яким є ціна тендерної пропозиції учасника, розрахована з урахуванням вимог чинного законодавства щодо сплати податків і зборів, зокрема враховуючи вимоги чинного законодавства щодо сплати ПДВ (у разі, якщо учасник звільнений від сплати ПДВ або предмет закупівлі не підлягає оподаткуванню ПДВ, ціна тендерної пропозиції вказується, а у подальшому і оцінюється без ПДВ). Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією була визначена тендерна пропозиція ТОВ «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ» ціна якого є найнижчою за результатами проведення електронного аукціону.
Додатки:
1. Повідомлення №274/ПП від 18.02.2021 року;
2. Листи – звернення № 274/СП-01, № 274/СП-02 та № 274/СП-03 від 09.03.2021 року із додатками;
3. Експертні висновки №О-161/01, №161/02 та №161/03 від 16.02.2021 року з Черкаської Торгово - промислової палати.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відділ освіти виконкому Інгулецької райнної у місті ради надає Протокол (щодо моніторингу органом державного фінансового контролю), додаткову угоду №5 (щодо анулювання додаткових угод №2 від 10.03.2021: №3 від 10.03.2021 та №4 від 10.03.2021), додаткову угоду на розірвання Договору з 01.09.2021 року

2021-08-10 15:52:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" 1 437 403,26
UAH з ПДВ
1 437 403,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" 1 551 823,42
UAH з ПДВ
1 551 823,42
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2020 10:37
Електронний підпис
21 грудня 2020 10:36
Пропозиція.pdf.p7s
21 грудня 2020 10:36
довідка МВС 13.12.pdf.p7s
21 грудня 2020 10:36
public_doc.pdf
21 грудня 2020 10:36
public_doc.p7s
21 грудня 2020 10:36
Пропозиція.pdf
21 грудня 2020 10:36
довідка МВС 13.12.pdf
10 грудня 2020 10:24
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"

ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"
#36860996
Переможець 1 437 403,26
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 19:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2020 19:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"
#36860996
1 437 403,26
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 вересня 2021 14:35
Електронний підпис укладений
20 вересня 2021 09:32
Додаткова угода _7 від 20.09.2021.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 09:29
Електронний підпис укладений
10 серпня 2021 16:08
Додаткова угода _6.PDF зміни до договору
10 серпня 2021 16:07
Електронний підпис укладений
10 серпня 2021 16:03
Додаткова угода _5.PDF зміни до договору
10 серпня 2021 16:02
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 09:07
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
10 березня 2021 09:07
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 09:04
Додаткова угода _3.pdf зміни до договору
10 березня 2021 09:03
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 08:58
Додаткова угода _2.pdf зміни до договору
10 березня 2021 08:57
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 15:25
Додаткова угода _10.pdf зміни до договору
22 січня 2021 15:24
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 16:10
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
13 січня 2021 16:10
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:32
Договір №Е397-20 укладений
04 січня 2021 09:28
Договір №Е397-20 укладений
04 січня 2021 09:28
Договір №Е397-20 укладений
04 січня 2021 09:28
Договір №Е397-20 укладений
04 січня 2021 09:28
Договір №Е397-20 укладений
04 січня 2021 09:28
Договір №Е397-20 укладений
04 січня 2021 09:28
Договір №Е397-20 укладений
04 січня 2021 09:28
Договір №Е397-20 укладений
04 січня 2021 09:28
Договір №Е397-20 укладений
04 січня 2021 09:28
Договір №Е397-20 укладений
04 січня 2021 09:28
Договір №Е397-20 укладений
04 січня 2021 09:28
Договір №Е397-20 укладений
04 січня 2021 09:28
Договір №Е397-20 укладений
04 січня 2021 09:28
Договір №Е397-20 укладений
04 січня 2021 09:28
Договір №Е397-20 укладений
04 січня 2021 09:28
Договір №Е397-20 укладений
04 січня 2021 09:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до розділу 16 "Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін" договору надання послуг "Е/397-20 від 04.01.2021 року
Номер договору про закупівлю: Е397-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.5.1. розділу 5 "Ціна ,порядок обліку та оплати електричної енергії" Загальна вартість цієї Додаткової угоди складає - 8135,62 грн. (вісім тисяч сто тридцять пять гривень 62 копійки). в т.ч.ПДВ., що становить 20% від вартості Договору №Е/168-20 від 15.01.2020 р.
Номер договору про закупівлю: Е397-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З 01.02.2021 року ціна за електроенергію,що постачається за договором складе за 1 кВт*год -2,17 (дві гривні 17 коп.) грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: Е397-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З 05.02.2021 року ціна за електроенергію,що постачається за договором складе за 1 кВт*год - 2,35 (дві гривні 35 коп.) грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: Е397-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З 10.02.2021 року ціна за електроенергію, що постачається за договором складе за 1 кВт*год - 2,54 (дві гривні 54 коп.) грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: Е397-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна за електроенергію, що постачається за договором №Е/397-20 складає за 1 кВт* год - 2,01 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: Е397-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвати договір постачання електричної енергії №Е/397-20 від 04.01.2021 року з 01.09.2021 року, в частині постачання електричної енергії, в частині проведення розрахунків - до повного їх виконання. Сторони погодились, що розрахунки за фактично використану електричну енергію з ресупрсу постачальника за попередні періоди, у т.ч. липень - серпень 2021 року будуть здійснені споживачем не пізніше 20.09.2021 року, на підставі виставлених розрахункових документів посчтачальником, порядку передбаченому чинним законодавством
Номер договору про закупівлю: Е397-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п.13.6 Договору №Е/397-20 про постачання/закупівлю електричної енергії споживачу від «04» січня 2021 р.,та п.5 ч.1 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»,Сторони домовились у зв’язку з реальним фінансуванням видатків дійшли згоди зменшити ціну договору про постачання/закупівлю електричної енергії споживачу від 04.01.2021 р. на 641 035,19 грн. (Шістсот сорок одна тисяча тридцять п’ять гривень 19 коп.), в т.ч. ПДВ – 106 839,20 грн. (Сто шість тисяч вісімсот тридцять дев’ять гривень 20 коп.), та викласти п.5.1 Договору в наступній редакції: «Загальна вартість цього Договору становить 796 368,07 грн. (Сімсот дев’яносто шість тисяч триста шістдесят вісім гривень 07 коп.), у тому числі ПДВ-132 728,01 грн. (Сто тридцять дві тисячі сімсот двадцять вісім гривень 01 коп.).
Номер договору про закупівлю: Е397-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 796 368,07
UAH (в тому числі ПДВ 132 728,01 UAH)
Причини розірвання договору: На усунення порушень у сфері публічних закупівель встановлених за результатами моніторингу Східного офісу Держаудит служби України та Листа ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" від 10.08.2021 року за №545 було вирішено розірвати договір №Е/397-20 від 04.01.2021