Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Major repair of the highway M-21 Vystupovychi – Zhytomyr – Mohyliv-Podilsky (through Vinnytsia city) km 376+968 – км 381+968, Vinnytsia region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ ЄРМАКА, будинок 2 А |
Контактна особа: |
Стрембіцький Віталій +380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Vinnytsia Oblast |
National ID: | 25845655 |
Contact point: |
Strembitskyi Vitalii +380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2020 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 грудня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 06 січня 2021 15:00 |
Очікувана вартість: | 328 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 641 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1641500 UAH |
Publication date: | 24 листопада 2020 15:19 |
Enquiries until: | 19 грудня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 грудня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 328 300 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 641 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник залишає за собою право на проведення щомісячної оплати за надання послуг (виконання робіт) Виконавцю в розмірі, що становить 80 % (відсотків) від суми, зазначеної в прийнятих актах виконаних робіт протягом 25 банківських днів | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 80 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок 20% - по завершенню надання усіх послуг (виконання усіх робіт) на об’єкті протягом 25 банківських днів | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2020 17:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2020 17:05 |
3) ТД М-21 КР 376 - 381 - зміни.docx | |
21 грудня 2020 17:05 |
3) Зміни до ТД.doc | |
24 листопада 2020 15:16 |
3) К ЗВР.docx | |
24 листопада 2020 15:16 |
3) ТД М-21 КР 376 - 381.docx | |
24 листопада 2020 15:16 |
3) Проект договору М-21 КР 376 - 381.docx | |
24 листопада 2020 15:16 |
3) r_29_СД_ИВР.xls |
21 грудня 2020 17:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 грудня 2020 17:05 |
3) ТД М-21 КР 376 - 381 - зміни.docx
|
|||
21 грудня 2020 17:05 |
3) Зміни до ТД.doc
|
|||
24 листопада 2020 15:16 |
3) К ЗВР.docx
|
|||
24 листопада 2020 15:16 |
3) ТД М-21 КР 376 - 381.docx
|
|||
24 листопада 2020 15:16 |
3) Проект договору М-21 КР 376 - 381.docx
|
|||
24 листопада 2020 15:16 |
3) r_29_СД_ИВР.xls
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-11-000029 ● 2fe12514364c4d1b81ebdea0e99c7a20
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2021 16:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.02.2021 № 45
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 11.02.2021 № 45
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2020-11-24-002273-a 24.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-17 23:20:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів–Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 376+968 – км 381+968, Вінницька область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-24-002273-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-18 10:52:57
Відповідь на запит Держаудитслужби України
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ Служба автомобільних доріг у Вінницькій області пояснює, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості здійснюється у повній відповідності до проектної документації! За результатами проходження державної експертизи проектної документації на даний об'єкт виданий експертний звіт.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-24 15:00:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів–Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 376+968 – км 381+968, Вінницька область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-24-002273-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VІ тендерної документації, в частині надання учасником–переможцем оригіналу банківської гарантії не пізніше дати укладання договору про закупівлю, супровідним листом на адресу Замовника.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-24 16:10:28
Поясненння
Переможцем процедури закупівлі виконані умови пункту 6 розділу VІ тендерної документації, в частині надання учасником–переможцем оригіналу банківської гарантії не пізніше дати укладання договору про закупівлю, супровідним листом на адресу Замовника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Умова що Учасник має надати інформацію, що свідчить про проходження навчання з питань охорони праці по кожному з працівників, які вказані Учасником у довідці про кваліфікацію і досвід працівників, та надати підтверджуючі документи (копії посвідчень) (надаються сторінки, які містять заповнену інформацію), а у разі відсутності надати лист-пояснення із посиланням на норми чинного законодавства, але у будь – якому випадку Учасник надає документальне підтвердження про ознайомлення (проходження навчань, інструктажів, тощо) працівників із правилами охорони праці під час виконання робіт/надання послуг була виключена з Тендерної документації, про що свідчить файл з описом внесених до Тендерної документації змін. Вищезазначена умова залишилась в тендерній документації через механічну помилку замовника. В зв'язку з вищезазначеним, пропозиція ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» відповідала умовам тендерної документації, а відтак Замовник не мав підстав для її відхилення.
2021-03-11 19:34:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ ЄРМАКА, будинок 2 А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 січня 2021 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
323 489 480,00
UAH з ПДВ
|
321 847 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” |
325 548 250,00
UAH з ПДВ
|
322 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
328 000 000,00
UAH з ПДВ
|
323 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
Переможець |
321 847 980,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2021 10:22
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 11 січня 2021 10:22
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
321 847 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2023 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2023 14:18
|
3) ду 15 до 14 21-К.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 14:18
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2021 15:25
|
3) Договір 14 21-К.pdf | укладений |
28 січня 2021 15:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.1. статті ІІІ викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 263 271 726,00 грн. (Двісті шістдесят три мільйони двісті сімдесят одна тисяча сімсот двадцять шість гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ складає 43 878 621,00 грн., за рахунок коштів державного, місцевого бюджетів та/або інших джерел фінансування, з них: за рахунок коштів Державного бюджету України - 122 000 000,00 грн. (сто двадцять два мільйони, 00 копійок ), за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії, відповідно до Постанови КМУ від 28 квітня 2021р. № 442 – 53 060 958,38 грн. (п’ятдесят три мільйони шістдесят тисяч дев’ятсот п’ятдесят вісім, 38 копійок ), за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії, відповідно до Постанови КМУ від 26 травня 2021р. № 521 – 86 513 286,79 грн. (вісімдесят шість мільйонів п'ятсот тринадцять тисяч двісті вісімдесят шість, 79 копійок), на 2022 рік за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 15.07.2022р. №803 – 1 697 480,83 грн. (Один мільйон шістсот дев'яносто сім тисяч чотириста вісімдесят гривень 83 копійки). Вказані суми можуть коригуватися в межах ціни Договору при зміні напрямків використання коштів державного та місцевого бюджетів відповідно до планів фінансування, затверджених Укравтодором (розпоряджень Кабінету Міністрів України, облдержадміністрацій), що буде визначатися додатковими угодами.». |
Номер договору про закупівлю: | 14/21-К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |