Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт зовнішнього каналізаційного колектору по вул. Покровська в смт Чабани Києво-Святошинського району Київської області (ДК 021:2015 код: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
234 000,00 UAH
UA-2020-11-24-000957-b b26e8aef96a74ff3a49b0f4ed91272bb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ситник Іван Степанович

+380445264288 vujkg2000@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство „Чабанівська керуюча компанія житлово-комунальних послуг” Чабанівської селищної ради Києво-Святошинського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 05392105
Місцезнаходження: 08162, Україна , Київська обл., смт. Чабани, вул. Машинобудівників, 2А
Контактна особа: Ситник Іван Степанович
+380445264288
vujkg2000@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 11:00
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 23:59
Очікувана вартість: 234 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 170,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт зовнішнього каналізаційного колектору по вул. Покровська в смт Чабани Києво-Святошинського району Київської області (ДК 021:2015 код: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник сплачує Підряднику вартість виконаних Робіт в національній грошовій одиниці шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на протязі 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання Актів прийому-передачі (КБ-2в, КБ-3). Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Жилпромбуд-Плюс 234 000,00
UAH з ПДВ
234 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 19:39
Електронний підпис
04 грудня 2020 19:33
19. Акт огляду.pdf
04 грудня 2020 19:33
16. Фінансова звітність.pdf
04 грудня 2020 19:33
13. Копія Ліцензії.pdf
04 грудня 2020 19:33
8. Проект договору.pdf
04 грудня 2020 19:33
7. Витяг з ДРЮОФО та ГФ.pdf
04 грудня 2020 19:33
6. Копія Статуту.pdf
04 грудня 2020 19:33
3.5. Об_єктний кошторис.rtf
04 грудня 2020 19:33
3.3. Локальний кошторис.rtf
04 грудня 2020 19:33
3.2. Дефектний акт.rtf
04 грудня 2020 19:33
3. Договірна ціна.pdf
04 грудня 2020 19:33
1. Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Жилпромбуд-Плюс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Жилпромбуд-Плюс
#35660970
Переможець 234 000,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 14:24

Документи

08 грудня 2020 14:23
Протокол 2-К.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Жилпромбуд-Плюс
#35660970
234 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 грудня 2020 14:23
Протокол 2-К.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 13:57
ДУ.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:21
Договір.pdf укладений
11 грудня 2020 10:08
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 10:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дана додаткова угода укладена до 28.02.2021 р. у зв'язку зі скадністю виконнання тобіт та відсутністю необхідних комплектуючих матеріалів для виконання робіт на складах постачальників
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 1 від 24.12.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дана додаткова угода укладена до 31.07.2021 р. у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин – несприятливих погодних умов, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені Договором, сторони вирішили продовжити строк виконання Робіт.
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 2 від 25.02.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML