Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
330 000,00 UAH
UA-2020-11-24-000520-c 1df12fe1cf6a431285ed88cdce9044eb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бодяк Майя Олегівна

380675105446 m.bodyak777@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ"
Код ЄДРПОУ: 42474208
Місцезнаходження: 18002, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БЛАГОВІСНА, будинок 166
Контактна особа: Бодяк Майя Олегівна
380675105446
m.bodyak777@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 08:47
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 08:00
Очікувана вартість: 330 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярські товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14149 штуки
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, Черкаси, ВУЛИЦЯ БЛАГОВІСНА, будинок 166
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата протягом 10 банківських днів після отримання товару на підставі виставленого рахунку та підписаних видаткових накладних Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 13:46
Оголошення канцтовари(ЗМІНИ-уточнені один.вим.).pdf
27 листопада 2020 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 10:15
Зміни канцтовари (короткий зміст).pdf
26 листопада 2020 15:26
Оголошення канцтовари(ЗМІНИ).pdf
24 листопада 2020 08:48
Оголошення канцтовари.pdf
27 листопада 2020 13:46
Оголошення канцтовари(ЗМІНИ-уточнені один.вим.).pdf
27 листопада 2020 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 08:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 10:15
Зміни канцтовари (короткий зміст).pdf
26 листопада 2020 15:26
Оголошення канцтовари(ЗМІНИ).pdf
24 листопада 2020 08:48
Оголошення канцтовари.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна тендерна документація
Дата подання: 26 листопада 2020 10:18
Дата відповіді: 26 листопада 2020 15:25
Технічне завдання у додатку 1, визначене Замовником, створює нерівні умови для Учасників та порушує при цьому ч.4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо привести тендерну документацію відповідно до норм законодавства. Зокрема звернути увагу на наступні позиції у технічних вимогах до тендерної документації: "2. Гелева 600 3.Стрижень товстий білий платиковий 6.Стрижень кульковий Lilia тонкий носик або аналог 7. Ручка кулькова 600 10. Ручка кулькова на лип. BM 8140 або аналог 14. 1 Вересня 12шт 24 колабо аналог 18. Коректор-стрічка Axent або аналог 21. Маркер текстовий 900 26.Штемпельна подушка Reiner B6 або аналог 30. Дистеплер PVC або аналог 42. Пенал для бумаги Великий 43. Пенал для бумаги Малий 51. Обкладинка картонна, Agent підльон, для титульної сторони палітурки, А4, для брошурування 250г/м2, 100 шт/ун., асорті 52. Прозорі А4 100 шт 54. Прозорі А4 50 шт 64. Д/пальців Україна 65. Для гроше1 40-50 г" Просимо детально описати товар, який Вам необхідно закупити. Пропишіть технічні, якісні та кількісні характеристики, чітко зазначте вимоги до технічних та функціональних характеристик предмета закупівлі. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Внесено зміни в тендерну документацію «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі» в частині Додаток 1 до оголошення Технічні вимоги до предмету закупівлі Канцелярські товари (код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне). Тендерна документація приведена у відповідність. Дякуємо за запитання.
одиниці виміру у технічному завданні
Дата подання: 27 листопада 2020 10:21
Дата відповіді: 27 листопада 2020 13:45
Доброго дня! В технічній документації вказана одиниция виміру "шт". Проте у детальному описі закупівлі у деяких позиціях вказано і шт, і уп. Просимо внести ясність щодо одиниці виміру та кількості товару по наступних позиціях: 51. Обкладинка картонна, Agent підльон, для титульної сторони палітурки, А4, для брошурування 250г/м2, 100 шт/уп. 52. Прозорі А4 100 шт 53. Обкладинка прозора Agent, A4, для брошурування, 200 мк, 25 шт. 54. Прозорі А4 50 шт 55. Пружина платикова для брошурування 8 мм 21-40 л. 100 шт.уп. 56. Пружина платикова для брошурування 10 мм 41-55 л. 100 шт.уп. 57. Зажим 15 мм 12 шт/уп. 58. Зажим 19 мм 12 шт/уп. 59. Зажим 38 мм Deli. Вам фактично потрібна кількість у шт чи в уп? Якщо уп, то сумарна ціна закупівлі з даним ТЗ суттєво перевищує вказану очікувану вартість закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Внесено зміни до Оголошення про закупівлю в Додатку 1 Технічні вимоги до предмету закупівлі, а саме вказані одиниці виміру (шт). А також наголошуємо, що згідно проекту договору, а саме п.3.1.1 Продавець має передати Покупцю Товар, що визначений в Специфікації, належної якості по Замовленням Покупця.
Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 324 052,80
UAH з ПДВ
324 052,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 23:47
Електронний підпис
03 грудня 2020 23:45
Цінова пропозиція.pdf
03 грудня 2020 23:45
Свідоцтво ПДВ.pdf
03 грудня 2020 23:45
Проект договору.pdf
03 грудня 2020 23:45
Довідка про санкції.pdf
03 грудня 2020 23:45
Гарантійний лист.pdf
03 грудня 2020 23:45
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВКФ "ВВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
Переможець 324 052,80
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 09:32

Документи

04 грудня 2020 09:32
Протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 09:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
324 052,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2020 09:32
Протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 13:02
Звіт ТОВ ВКФ ВВ 224-20 22122020.pdf укладений
12 січня 2022 12:58
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 12:58
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2021 08:47
ВКФ ВВ д.у.2 до дог. 224-20.pdf зміни до договору
22 липня 2021 08:46
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2021 08:54
ВКФ ВВ д.у.1 до дог. 224-20.pdf зміни до договору
15 березня 2021 08:54
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 12:59
ВКФ ВВ 224-20.pdf укладений
22 грудня 2020 12:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно по пункту 2 частини 5 статті 41 Закону збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Згідно проведеної спрощеної закупівлі за предметом закупівлі офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари) ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-24-000520-c) було визначено переможця та укладено договір з ТОВ ВКФ «ВВ», ЄДРПОУ 14236166 від 22.12.2020 року № 224-20. ТОВ «ВКФ «ВВ» надав експертний висновок №84-Ч від 01.03.2021 року виданий Чернігівською регіональною торгово-промисловою палатою та на підставі проведеного моніторингу цін, які склалися на папір офісний, що є предметом закупівлі в закупівлі проведеною шляхом спрощеної закупівлі ( ідентифікатор UA-2020-11-24-000520-c) було заключено додаткову угоду до договору №224-20 від 22.12.2020 року щодо підняття ціни на даний вид товару без збільшення суми договору. Укладену додаткову угоду від 15.03.2021 року №1 до договору від 22.12.2020 року № 224-20 відповідно до проведеної спрощеної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-24-000520-c) згідно з предметом закупівлі офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя), код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне – ТОВ «ВКФ «ВВ», ЄДРПОУ 14236166. Додаткову угоду оприлюднити згідно пункту 10 статті 10 Закону: Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п`ятою статті 41 Закону оприлдюднити – протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Номер договору про закупівлю: 224-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно по пункту 2 частини 5 статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі, крім випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Згідно проведеної спрощеної закупівлі за предметом закупівлі офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари) ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-24-000520-c) було визначено переможця та укладено договір з ТОВ ВКФ «ВВ», ЄДРПОУ 14236166 від 22.12.2020 року № 224-20. ТОВ «ВКФ «ВВ» надав Експертний висновок №ЧК-376 від 12.07.2021 року виданий Чернігівською регіональною торгово-промисловою палатою на підставі проведеного моніторингу цін, які склалися на папір офісний Maestro A4, 80г/м2, 500 аркушів, що є предметом закупівлі в закупівлі проведеною шляхом спрощеної закупівлі ( ідентифікатор UA-2020-11-24-000520-c) було заключено додаткову угоду від 22.07.2021 року № 2 до договору №224-20 від 22.12.2020 року щодо підняття ціни на даний вид товару без збільшення суми договору. Укладену додаткову угоду від 22.07.2021 року №2 до договору від 22.12.2020 року № 224-20 відповідно до проведеної спрощеної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-24-000520-c) згідно з предметом закупівлі офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя), код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне – ТОВ «ВКФ «ВВ», ЄДРПОУ 14236166 оприлюднити згідно пункту 10 статті 10 Закону.
Номер договору про закупівлю: 224-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 324 018,90
UAH (в тому числі ПДВ 54 003,15 UAH)