Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт нежитлового будинку літ. A за адресою: просп. Павла Тичини, 26-Г, Дніпровський район, м. Київ", ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, (код ДК 021:2015 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт")
Очікувана вартість
28 353 153,60 UAH
UA-2020-11-23-015574-c e1ecdb14a7cd4100bcf8db4df805bf22
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костянтин Валентинович Дубонос

+380443743444
+380442763753
tender_dndekc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-КРИМІНАЛІСТИЧНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 25574630
Вебсайт: https://dndekc.mvs.gov.ua/
Місцезнаходження: 01024, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Богомольця, буд. 10
Контактна особа: Костянтин Валентинович Дубонос
+380443743444,+380442763753
tender_dndekc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 20:59
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 16:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 12:22
Очікувана вартість: 28 353 153,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 141 765,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 140000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, передбачених п.6 розділу 3 тендерної документації, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Вид тендерного забезпечення - Електронна банківська гарантія (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639). Умови надання тендерного забезпечення відповідно п.2, розділу 3 Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт нежитлового будинку літ. A за адресою: просп. Павла Тичини, 26-Г, Дніпровський район, м. Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02152, Україна, Київська область, Київ, вул. Павла Тичини, 26 г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані Роботи здійснюються в межах Договірної ціни та проводяться Замовником шляхом поетапної оплати по факту виконаних Робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Кінцевий розрахунок за виконані роботи здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та підписання Акту готовності Об’єкту. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2020 18:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 18:23
3-зміни П Тичини.pdf
01 грудня 2020 18:23
3-ТД П.Тичини нова редакція_ зі змінами.pdf
23 листопада 2020 20:59
Додаток 4.1. Тичини том 9-11.rar
23 листопада 2020 20:59
Додаток 4.1. Тичини том 5-8.rar
23 листопада 2020 20:59
ТД Тичини роботи.pdf
23 листопада 2020 20:59
Додаток 4.1. Тичини том 1-4.rar
01 грудня 2020 18:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 21:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 18:23
3-зміни П Тичини.pdf
01 грудня 2020 18:23
3-ТД П.Тичини нова редакція_ зі змінами.pdf
23 листопада 2020 20:59
Додаток 4.1. Тичини том 9-11.rar
23 листопада 2020 20:59
Додаток 4.1. Тичини том 5-8.rar
23 листопада 2020 20:59
ТД Тичини роботи.pdf
23 листопада 2020 20:59
Додаток 4.1. Тичини том 1-4.rar

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-26-000019 ● 09894458402e4f1ea32401b391bcb222
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2021 14:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


26.03.2021 № 87

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2020-11-23-015574-c 23.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-31 17:40:08

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту нежитлового будинку літ. А за адресою: просп. Павла Тичини, 26-Г, Дніпровський район, м. Київ, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, (код ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-23-015574-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-05 17:47:55

Щодо проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту нежитлового будинку літ. А за адресою: просп. Павла Тичини, 26-Г, Дніпровський район, м. Київ, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, (код ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-23-015574-c

Державна аудиторська служба України


Державним науково-дослідним експертно-криміналістичним центром Міністерства внутрішніх справ України (далі – Замовник) розглянуто запит Державної аудиторської служби України, розміщений 31.03.2021 у системі електронних закупівель щодо проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту нежитлового будинку літ. А за адресою: просп. Павла Тичини, 26-Г, Дніпровський район, м. Київ, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, (код ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-23-015574-c).
За результатами розгляду повідомляємо.
Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України здійснює закупівлю товарів, робіт та послуг відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі».
Згідно з Планом капітального будівництва МВС України на 2020 рік були виділені кошти на виготовлення проєктно-кошторисної документації та проведення робіт з капітального ремонту нежитлового будинку літ. А за адресою: просп. Павла Тичини, 26-Г, м. Київ.
За результатами проведення закупівлі «Виготовлення проєктно-кошторисної документації на стадії «Робочий проект (РП)» по об’єкту: «Капітальний ремонт нежитлового будинку літ. «А» за адресою: просп. Павла Тичини, 26-Г, Дніпровський район, м. Київ» був укладений договір на виконання робіт з виготовлення проєктно-кошторисної документації з Фізичною особою-підприємцем Козак Олександр Володимирович (ID: UA-2020-07-20-004364-c). ФОП Козак Олександр Володимирович був розроблений робочий проект по об’єкту: «Капітальний ремонт нежитлового будинку літ. «А» за адресою: просп. Павла Тичини, 26-Г, Дніпровський район, м. Київ» в 16 томах (додається підтвердження складу робочого проекту на 3 арк.).
Щодо документів, на підставі яких здійснено розрахунок та визначено очікувану вартість предмета закупівлі
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до чинних нормативно-правових актів на день оголошення процедури закупівлі.
Зокрема, очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту по вказаному предмету закупівлі була визначена Замовником відповідно до пункту 27 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацу 2 пункту 4 розділу ІІІ наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», пункту 1 наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та даними зведеного кошторисного розрахунку на весь об’єкт «Капітальний ремонт нежитлового будинку літ. «А» за адресою: просп. Павла Тичини, 26-Г, Дніпровський район, м. Київ», відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
04.12.2020 за результатами розгляду проектної документації на капітальний ремонт за робочим проектом «Капітальний ремонт нежитлового будинку літ. «А» за адресою: просп. Павла Тичини, 26-Г, Дніпровський район, м. Київ» ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» був затверджений Експертний звіт № 0091-4947-20/УЕГ/А (копія додається).
На підставі та з урахуванням зазначених норм та документів Замовником була визначена очікувана вартість капітального ремонту у розмірі 28 353 153,60 грн., яка включає в себе весь обсяг будівельних робіт з відповідними витратами, що включені до проєктної документації по об’єкту "Капітальний ремонт нежитлового будинку літ. A за адресою: просп. Павла Тичини, 26-Г, Дніпровський район, м. Київ".
Зважаючи на викладене, зазначаємо, що під час проведення вказаної закупівлі були дотримані вимоги чинного законодавства України, в тому числі у сфері публічних закупівель, в повному обсязі.
Вимоги до робіт та матеріальних ресурсів, що повинні використовуватися в процесі виконання робіт, встановлені відповідно до вимог державних стандартів, будівельних норм, а саме:
 ДБН А.2.2-3-2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”;
 ДСТУ Б.А.2.4-4:2009 “ Основні вимоги до проектної та робочої документації”;
 ДБН В.1.1-7:2016 “Пожежна безпека об’єктів будівництва”;
 ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій»;
 ДБН В.1.2-2-2006 «Навантаження та вплив»;
 ДБН В.2.6-220:2017 «Покриття будівель та споруд»;
 ДБН В.2.3-5:2018 “Вулиці та дороги населених пунктів”;
 ДБН Б.2.2-5:2011 «Благоустрій територій»;
 ДБН В.2.6-31:2016 «Теплова ізоляція будівель»;
 ДБН В.2.2-9:2018 “Громадські будинки та споруди”;
 ДБН В.2.2-28:2010 “Будинки адміністративного та побутового призначення”;
 ДБН В.2.2-40:2018 “Інклюзивність будівель і споруд”;
 ДБН В.2.5-67:2013 “Опалення, вентиляція та кондиціонування”;
 ДБН В.2.5-64:2012 “Внутрішній водопровід та каналізація”;
 ДБН В.2.5-74:2013 “Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди”;
 ДБН В.2.5-75:2013 “Каналізація. Зовнішні мережі та споруди”;
 ДБН В.2.5-28:2018 “Природне та штучне освітлення”;
 ДБН В.2.5-27-2006 “Захисні заходи електробезпеки в електроустановках”;
 ДБН В.2.5-56-2014 “Системи протипожежного захисту”;
 ДБН А.3.2-2-2009 “Охорона праці і промислова безпека у будівництві”;
 ДБН А.3.1-5-2016 “Організація будівельного виробництва”
та інші.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-04-21 16:00:20

Заперечення по Висновку

Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр України (далі- ДНДЕКЦ МВС, Замовник) відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) надає заперечення до висновку Державної аудиторської служби України UA-M-2021-03-26-000019 за результатами проведеного моніторингу закупівлі по предмету "Капітальний ремонт нежитлового будинку літ. A за адресою: просп. Павла Тичини, 26-Г, Дніпровський район, м. Київ", ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, (код ДК 021:2015 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт")», оголошення № UA-2020-11-23-015574-c стосовно можливо виявлених порушень.
За результатами моніторингу процедури закупівлі у висновку Державної аудиторської служби України оприлюдненому 16 квітня 2021 року встановлено, що за результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬЯНС СТРОЙ КАЧЕСТВО» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Замовник не погоджується з висновком Державної аудиторської служби України керуючись наступним
Відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
З огляду на викладене, частина 16 статті 29 Закону передбачає виправлення виявлених невідповідностей не лише в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а також в інформації та/або документах, подання яких вимагалось тендерною документацією.

За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬЯНС СТРОЙ КАЧЕСТВО» було встановлено, що тендерна пропозиція вказаного учасника містила наступні недоліки:
1.1. У порушення вимог п.2.3 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надані свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів, інформація про які вказана у п.18 та п. 22 довідки, підготовленій у відповідності до вимог Додатку 9 Тендерної документації, видані на ТОВ «КатерпіллеарФайненшл Україна» (у той час як договір на послуги укладено з ТОВ «Житлошляхбуд»).
1.2. У порушення вимог п.2.3 Додатку 2 Тендерної документації відносно наданого Договору оренди на нежитлове приміщення № 2/17 від 15.02.2017, укладений з ФОП Баканін П. В., у складі тендерної пропозиції відсутні:
- лист про намір подальшої оренди, підписаний орендодавцем; - акт приймання-передачі приміщення.
1.3. У порушення вимог пп.5 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутня довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (у складі тендерної пропозиції надана довідка про відсутність у директора обмежень на підписання документів тендерної пропозиції).
1.4. У порушення вимог пп.1.1, 1.2, п.2 Приміток Додатку 2 до Тендерної документації надані у складі тендерної пропозиції довідки, підготовлені згідно Додатку 8 до Тендерної документації, та документи/інформація не свідчить про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для проведення робіт з монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу.
1.5. У порушення вимог пп.2.1, 2.2, 2.3, п.2 Приміток Додатку 2 до Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції довідка про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, що є предметом закупівлі, включаючи інформацію про основні типи обладнання, що передбачається використовувати для виконання робіт, згідно форми Додатку 9 Тендерної документації, та документи/інформація не містить інформацію про обладнання, необхідне для виконання робіт з монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу.

Додатком 2 Тендерної документації передбачені кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження. У п.1 Розділу 3 Тендерної документації вказано спосіб документального підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Враховуючи викладене, вказані недоліки тендерної пропозиції підпадають під виправлення невідповідностей, про які ведеться мова у частині 16 статті 29 Закону.

Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Замовник у вимозі про усунення невідповідностей учасником мав право вимагати інформацію та/або документи, подання яких вимагалось тендерною документацією, в тому числі таких, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Учасником були усунені невідповідності зазначені у вимозі шляхом завантаження нових документів.

Зважаючи на викладене, ДНДЕКЦ МВС мало право розмістити повідомлення з вимогою про усунення учасником невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до положень частини 16 статті 29 Закону, а учасник мав право усунути невідповідності зазначені у вимозі керуючись частиною 9 статті 26 Закону. Позиція замовника також підтверджується численною практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, згідно з якою відсутність у складі тендерної пропозиції учасника інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, підлягає виправленню у порядку, визначеному частиною 16 статті 29 Закону (закупівлі за №№ UA-2020-12-11-003565-c (рішення від 25.01.2021 № 1213), UA-2020-11-26-006033-b (рішення від 21.01.2021 №1076), UA-2020-12-08-003274-b (рішення від 20.01.2021 №1011), UA-2020-12-02-007613-b (рішення від 27.01.2021 №1434), UA-2020-11-26-012369-b (рішення від 11.01.2021 №293), UA-2020-10-28-005202-a (рішення від 13.01.2021 № 452), UA-2020-12-03-014165-b (рішення від 14.01.2021 №559), UA-2020-11-20-014167-c (рішення від 15.01.2021 № 648), UA-2020-11-11-002445-b (рішення від 28.12.2020 № 23983), UA-2020-11-12-005631-a (рішення від 22.12.2020 №23691), UA-2020-11-17-006299-b (рішення від 31.12.2020 №24269), UA-2020-11-05-003349-c (рішення від 18.12.2020№23482).
Тому вважаємо, що прийняте рішення органом фінансового контролю щодо порушення законодавства Державним науково-дослідний експертно-криміналістичним центром України у сфері публічних закупівель безпідставне та таке, що не має підтвердження, а вимога Держаудитслужби стосовно розірвання Замовником договору про закупівлю є неправомірною.
При проведенні закупівлі по предмету "Капітальний ремонт нежитлового будинку літ. A за адресою: просп. Павла Тичини, 26-Г, Дніпровський район, м. Київ", ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, (код ДК 021:2015 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт")» ДНДЕКЦ МВС дотримано вимог законодавства України, в тому числі у сфері публічних закупівель у повному обсязі.
З огляду на зазначене ДНДЕКЦ МВС (Замовник) вважає висновок про результати проведеного моніторингу закупівлі по предмету "Капітальний ремонт нежитлового будинку літ. A за адресою: просп. Павла Тичини, 26-Г, Дніпровський район, м. Київ", ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, (код ДК 021:2015 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт")» (оголошення № UA-2020-11-23-015574-c), оприлюднений 16.04.2021 у системі закупівель PROZORRO, необгрунтованим.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 01 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 11.05.2021 ДНДЕКЦ МВС отримано інформацію про прийняття позовної заяви щодо оскарження висновку та відкриття провадження у справі № 640/11728/21 про що свідчить вхідний № 15141-2021 від 11.05.2021
Дата публікації: 11 травня 2021

Документи:

11 травня 2021 21:00
Електронний підпис
11 травня 2021 18:54
Ухвала.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Альянс Строй Качество 28 328 010,00
UAH з ПДВ
28 328 010,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЬСЬКА СКАРБНИЦЯ" 28 350 000,00
UAH з ПДВ
28 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 16:56
Електронний підпис
18 грудня 2020 16:50
довідки переможець.rar
12 грудня 2020 18:45
Електронний підпис
12 грудня 2020 18:42
техніка.zip
12 грудня 2020 18:42
довідки та акт.pdf
12 грудня 2020 18:42
субпідрядник.rar
09 грудня 2020 12:11
Електронний підпис
09 грудня 2020 11:59
IMD.imd
09 грудня 2020 11:59
Fw_ Гарантия 11479-20.zip
09 грудня 2020 11:59
аналогічні договори.rar
09 грудня 2020 11:59
тендерна пропозиція 2.pdf
09 грудня 2020 11:59
тендерна пропозиція 1.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 10:51
Електронний підпис
09 грудня 2020 10:49
44. тендерна пропозиція.pdf
09 грудня 2020 10:49
42. Сертифікат-WEKP (6).pdf
09 грудня 2020 10:49
41. Сертифікат-WEKP (5).pdf
09 грудня 2020 10:49
40. Сертифікат-WEKP (4).pdf
09 грудня 2020 10:49
39. Сертифікат-WEKP (3).pdf
09 грудня 2020 10:49
38. Сертифікат-WEKP (2).pdf
09 грудня 2020 10:49
37. Сертифікат-WEKP (1).pdf
09 грудня 2020 10:49
35. проект договора.pdf
09 грудня 2020 10:49
31. ліцензія.pdf
09 грудня 2020 10:49
3. Витяг ПДВ.pdf
09 грудня 2020 10:49
29. кошторис.pdf
09 грудня 2020 10:49
28. КБ-2, КБ-3 Ратушної, 24.pdf
09 грудня 2020 10:49
26. КБ-2, КБ-3 Дачна, 9а.pdf
09 грудня 2020 10:49
2. виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Альянс Строй Качество

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЬСЬКА СКАРБНИЦЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Альянс Строй Качество
#36506603
Переможець 28 328 010,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2020 22:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 грудня 2020 22:18

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог п.2.3 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надані свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів, інформація про які вказана у п.18 та п. 22 довідки, підготовленій у відповідності до вимог Додатку 9 Тендерної документації, видані на ТОВ «КатерпіллеарФайненшл Україна» (у той час як договір на послуги укладено з ТОВ «Житлошляхбуд»). 1.2. У порушення вимог п.2.3 Додатку 2 Тендерної документації відносно наданого Договору оренди на нежитлове приміщення № 2/17 від 15.02.2017, укладений з ФОП Баканін П. В., у складі тендерної пропозиції відсутні: - лист про намір подальшої оренди, підписаний орендодавцем; - акт приймання-передачі приміщення. 1.3. У порушення вимог пп.5 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутня довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (у складі тендерної пропозиції надана довідка про відсутність у директора обмежень на підписання документів тендерної пропозиції). 1.4. У порушення вимог пп.1.1, 1.2, п.2 Приміток Додатку 2 до Тендерної документації надані у складі тендерної пропозиції довідки, підготовлені згідно Додатку 8 до Тендерної документації, та документи/інформація не свідчить про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для проведення робіт з монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу. 1.5. . У порушення вимог пп.2.1, 2.2, 2.3, п.2 Приміток Додатку 2 до Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції довідка про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, що є предметом закупівлі, включаючи інформацію про основні типи обладнання, що передбачається використовувати для виконання робіт, згідно форми Додатку 9 Тендерної документації, та документи/інформація не містить інформацію про обладнання, необхідне для виконання робіт з монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.2.3 Додатку 2 Тендерної документації «2.3. За відсутністю в учасника власної матеріально-технічної бази та/або обладнання у складі тендерної пропозиції необхідно надати підтверджуючі документи щодо його/їх оренди, лізингу, користування, тощо, термін закінчення яких повинен бути не раніше ніж 31 грудня 2021 року. У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди, лізингу, користування, тощо, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди, лізингу, користування, тощо/співпраці, підписаний орендодавцем, лізингодавцем, позичкодавцем.»; - пп.5 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації «довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (для учасників-юридичних осіб); *При наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином.»; - пп.2.1, 2.2, 2.3 Додатку 2 Тендерної документації «2.1.Довідка про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, що є предметом закупівлі, включаючи інформацію про основні типи обладнання, що передбачається використовувати для виконання робіт, згідно форми Додатку 9 Тендерної документації. 2.2. У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власними, учасник повинен надати витяг з оборотно-сальдової відомості станом на 01.11.2020 або більш пізнішу дату, де має бути підтвердження права власності на обладнання та матеріально-технічну базу, інформація про які вказана у довідці згідно форми Додатку 9 Тендерної документації. 2.3. За відсутністю в учасника власної матеріально-технічної бази та/або обладнання у складі тендерної пропозиції необхідно надати підтверджуючі документи щодо його/їх оренди, лізингу, користування, тощо, термін закінчення яких повинен бути не раніше ніж 31 грудня 2021 року. У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди, лізингу, користування, тощо, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди, лізингу, користування, тощо/співпраці, підписаний орендодавцем, лізингодавцем, позичкодавцем.». - п.2 Приміток Додатку 2 Тендерної документації «2. У разі, якщо учасник для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному(им) критерію(ям), визначеному(им) у п.1 та п.2 цього Додатку, має намір залучити потужності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, у складі тендерної пропозиції учасник додатково надає довідку(и)/інформацію/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), підготовлену(і) відповідно до вимог пп.1.1-1.2, 2.1-2.4 цього Додатку, підписану(і) керівником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) і скріплену(і) відбитком печатки (інформація щодо субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) подається лише в тій частині, щодо якої буде(уть) залучений(і) субпідрядник(и)/співвиконавець(і)).». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1 Переліку виявлених невідповідностей – надати документальне підтвердження/інформацію щодо повноважень/права ТОВ «Житлошляхбуд» використовувати транспортні засоби, інформація про які вказана у п.18 та п. 22 довідки, підготовленій у відповідності до вимог Додатку 9 Тендерної документації. 3.2. По п. 1.2 Переліку виявлених невідповідностей – надати: 1)підписаний оригінал листа від ФОП Баканін П. В. про намір подальшого надання в оренду нежитлового приміщення згідно Договору № 2/17 від 15.02.2017 та намір продовження дії цього Договору на строк не менше ніж до 31.12.2021; 2) акт приймання-передачі приміщення до Договору № 2/17 від 15.02.2017. 3.3. По п. 1.3 Переліку виявлених невідповідностей – надати довідку у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції. 3.4. По п. 1.4 Переліку виявлених невідповідностей – надати довідку, підготовлену учасником/субпідрядником (співвиконавцем) згідно Додатку 8 до Тендерної документації, яка повинна свідчить про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для проведення робіт з монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу з відповідним документальним підтвердженням підготовленим у відповідності з вимогами п.1.2, п.2 Приміток Додатку 2 до Тендерної документації. 3.5. По п. 1.5 Переліку виявлених невідповідностей – надати довідку про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, що є предметом закупівлі, включаючи інформацію про основні типи обладнання, що передбачається використовувати для виконання робіт, згідно форми Додатку 9 Тендерної документації, яка повинна міститити інформацію про обладнання, необхідне для виконання робіт з монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, з відповідним документальним підтвердженням підготовленим у відповідності з вимогами пп. 2.2, 2.3, п.2 Приміток Додатку 2 до Тендерної документації

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2020 22:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Альянс Строй Качество
#36506603
28 328 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 липня 2023 17:07
ДУ12.pdf укладений
12 липня 2023 17:07
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2023 17:03
ДУ12.pdf зміни до договору
12 липня 2023 16:30
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2023 11:02
ДУ 11.pdf зміни до договору
29 березня 2023 11:00
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2022 12:25
ДУ10.PDF зміни до договору
20 грудня 2022 12:22
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2022 17:17
ДУ9.pdf зміни до договору
28 листопада 2022 17:09
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2022 16:44
ДУ 8.pdf зміни до договору
23 листопада 2022 16:40
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2022 16:04
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
29 квітня 2022 16:02
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 17:31
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 17:28
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 15:56
ДУ 5.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 15:05
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2021 11:44
ДУ 4.pdf зміни до договору
16 липня 2021 11:33
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 14:22
ДУ 3.pdf зміни до договору
26 травня 2021 14:19
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2021 16:32
ДУ 2.pdf зміни до договору
23 квітня 2021 15:06
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2021 12:03
ДУ1_184_2020.pdf зміни до договору
02 березня 2021 12:01
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 13:10
Додаток 2 календарний графік.pdf укладений
24 грудня 2020 12:43
Продовженя Додатку 1.3 енергозбереження.pdf укладений
24 грудня 2020 12:43
Продовження Додатку 1.3. будівельні роботи.pdf укладений
24 грудня 2020 12:43
Продовження Додатку 1.3. -1.10.pdf укладений
24 грудня 2020 12:43
Додаток 1 Договірна ціна (Додаток 1.1. - 1.2.).pdf укладений
24 грудня 2020 12:43
Договір 184_.pdf укладений
24 грудня 2020 12:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 184/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Договору, Додаток 2 "Календарний графік" викладено в новій редакції, інше - відповідно до Додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 184/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в новій редакції Додаток № 2 (зміни відповідно до додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 184/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток №2 "Календарний графік" викладено в новій редакції, інше - відповідно до Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 184/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток №2 "Календарний графік" викладено в новій редакції, інше - відповідно до Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 184/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено пункт 4.6.2 розділу 4 Договору в новій редакції; викладено Додаток 2 до Договору у новій редакції, інше - відповідно до додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 184/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На час дії воєнного стану зупинено виконання робіт; зменшено фінансування у 2022 році; інше - відповідно до Додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 184/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії Договору продовжено до 31.12.2023; Строк виконання робіт становить 1099 днів; Додаток № 2 викладено в новій редакції. Договір доповнено Додатком № 3.Інше-відповідно до додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 184/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відновлено виконання робіт за Договором; інше - відповідно до Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 184/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено план фінансування;Викладено Додаток 2 та Додаток 3 до Договору в новій редакції; інше - відповідно до Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 184/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Призупинено виконання робіт до 10.06.2023, Додаток № 2 до Договору викладено в новій редакції; інше - відповідно до Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 184/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено обсяги закупівлі Робіт та ціну Договору; дострокове розірвання та припинення дії Договору; інше відповідно до Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 184/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2020 — 12 липня 2023
Сума оплати за договором: 11 638 149,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 939 691,60 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони домовились достроково розірвати та припинити дію Договору.