Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
"Капітальний ремонт нежитлового будинку літ. A за адресою: просп. Павла Тичини, 26-Г, Дніпровський район, м. Київ", ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, (код ДК 021:2015 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт")
Очікувана вартість
28 353 153,60 UAH
UA-2020-11-23-015574-c e1ecdb14a7cd4100bcf8db4df805bf22
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костянтин Валентинович Дубонос

+380443743444
+380442763753
tender_dndekc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-КРИМІНАЛІСТИЧНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 25574630
Вебсайт: https://dndekc.mvs.gov.ua/
Місцезнаходження: 01024, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Богомольця, буд. 10
Контактна особа: Костянтин Валентинович Дубонос
+380443743444,+380442763753
tender_dndekc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 16:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 12:22
Очікувана вартість: 28 353 153,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 140 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 141 765,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, передбачених п.6 розділу 3 тендерної документації, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Вид тендерного забезпечення - Електронна банківська гарантія (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639). Умови надання тендерного забезпечення відповідно п.2, розділу 3 Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт нежитлового будинку літ. A за адресою: просп. Павла Тичини, 26-Г, Дніпровський район, м. Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02152, Україна, Київська область, Київ, вул. Павла Тичини, 26 г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані Роботи здійснюються в межах Договірної ціни та проводяться Замовником шляхом поетапної оплати по факту виконаних Робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Кінцевий розрахунок за виконані роботи здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та підписання Акту готовності Об’єкту. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Альянс Строй Качество 28 328 010,00
UAH з ПДВ
28 328 010,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЬСЬКА СКАРБНИЦЯ" 28 350 000,00
UAH з ПДВ
28 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 16:56
sign.p7s
18 грудня 2020 16:50
довідки переможець.rar
12 грудня 2020 18:45
sign.p7s
12 грудня 2020 18:42
техніка.zip
12 грудня 2020 18:42
довідки та акт.pdf
12 грудня 2020 18:42
субпідрядник.rar
09 грудня 2020 12:11
sign.p7s
09 грудня 2020 11:59
IMD.imd
09 грудня 2020 11:59
Fw_ Гарантия 11479-20.zip
09 грудня 2020 11:59
аналогічні договори.rar
09 грудня 2020 11:59
тендерна пропозиція 2.pdf
09 грудня 2020 11:59
тендерна пропозиція 1.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 10:51
sign.p7s
09 грудня 2020 10:49
44. тендерна пропозиція.pdf
09 грудня 2020 10:49
42. Сертифікат-WEKP (6).pdf
09 грудня 2020 10:49
41. Сертифікат-WEKP (5).pdf
09 грудня 2020 10:49
40. Сертифікат-WEKP (4).pdf
09 грудня 2020 10:49
39. Сертифікат-WEKP (3).pdf
09 грудня 2020 10:49
38. Сертифікат-WEKP (2).pdf
09 грудня 2020 10:49
37. Сертифікат-WEKP (1).pdf
09 грудня 2020 10:49
35. проект договора.pdf
09 грудня 2020 10:49
31. ліцензія.pdf
09 грудня 2020 10:49
3. Витяг ПДВ.pdf
09 грудня 2020 10:49
29. кошторис.pdf
09 грудня 2020 10:49
28. КБ-2, КБ-3 Ратушної, 24.pdf
09 грудня 2020 10:49
26. КБ-2, КБ-3 Дачна, 9а.pdf
09 грудня 2020 10:49
2. виписка з ЄДР.pdf

Підстави для відмови в участі

ТОВ Альянс Строй Качество

Критерій Вимога Підтвердження

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОДІЛЬСЬКА СКАРБНИЦЯ"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Альянс Строй Качество
#36506603
Переможець 28 328 010,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2020 22:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 грудня 2020 22:18

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог п.2.3 Додатку 2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надані свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів, інформація про які вказана у п.18 та п. 22 довідки, підготовленій у відповідності до вимог Додатку 9 Тендерної документації, видані на ТОВ «КатерпіллеарФайненшл Україна» (у той час як договір на послуги укладено з ТОВ «Житлошляхбуд»). 1.2. У порушення вимог п.2.3 Додатку 2 Тендерної документації відносно наданого Договору оренди на нежитлове приміщення № 2/17 від 15.02.2017, укладений з ФОП Баканін П. В., у складі тендерної пропозиції відсутні: - лист про намір подальшої оренди, підписаний орендодавцем; - акт приймання-передачі приміщення. 1.3. У порушення вимог пп.5 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутня довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (у складі тендерної пропозиції надана довідка про відсутність у директора обмежень на підписання документів тендерної пропозиції). 1.4. У порушення вимог пп.1.1, 1.2, п.2 Приміток Додатку 2 до Тендерної документації надані у складі тендерної пропозиції довідки, підготовлені згідно Додатку 8 до Тендерної документації, та документи/інформація не свідчить про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для проведення робіт з монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу. 1.5. . У порушення вимог пп.2.1, 2.2, 2.3, п.2 Приміток Додатку 2 до Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції довідка про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, що є предметом закупівлі, включаючи інформацію про основні типи обладнання, що передбачається використовувати для виконання робіт, згідно форми Додатку 9 Тендерної документації, та документи/інформація не містить інформацію про обладнання, необхідне для виконання робіт з монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.2.3 Додатку 2 Тендерної документації «2.3. За відсутністю в учасника власної матеріально-технічної бази та/або обладнання у складі тендерної пропозиції необхідно надати підтверджуючі документи щодо його/їх оренди, лізингу, користування, тощо, термін закінчення яких повинен бути не раніше ніж 31 грудня 2021 року. У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди, лізингу, користування, тощо, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди, лізингу, користування, тощо/співпраці, підписаний орендодавцем, лізингодавцем, позичкодавцем.»; - пп.5 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації «довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (для учасників-юридичних осіб); *При наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином.»; - пп.2.1, 2.2, 2.3 Додатку 2 Тендерної документації «2.1.Довідка про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, що є предметом закупівлі, включаючи інформацію про основні типи обладнання, що передбачається використовувати для виконання робіт, згідно форми Додатку 9 Тендерної документації. 2.2. У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власними, учасник повинен надати витяг з оборотно-сальдової відомості станом на 01.11.2020 або більш пізнішу дату, де має бути підтвердження права власності на обладнання та матеріально-технічну базу, інформація про які вказана у довідці згідно форми Додатку 9 Тендерної документації. 2.3. За відсутністю в учасника власної матеріально-технічної бази та/або обладнання у складі тендерної пропозиції необхідно надати підтверджуючі документи щодо його/їх оренди, лізингу, користування, тощо, термін закінчення яких повинен бути не раніше ніж 31 грудня 2021 року. У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди, лізингу, користування, тощо, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди, лізингу, користування, тощо/співпраці, підписаний орендодавцем, лізингодавцем, позичкодавцем.». - п.2 Приміток Додатку 2 Тендерної документації «2. У разі, якщо учасник для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному(им) критерію(ям), визначеному(им) у п.1 та п.2 цього Додатку, має намір залучити потужності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, у складі тендерної пропозиції учасник додатково надає довідку(и)/інформацію/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), підготовлену(і) відповідно до вимог пп.1.1-1.2, 2.1-2.4 цього Додатку, підписану(і) керівником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) і скріплену(і) відбитком печатки (інформація щодо субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) подається лише в тій частині, щодо якої буде(уть) залучений(і) субпідрядник(и)/співвиконавець(і)).». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1 Переліку виявлених невідповідностей – надати документальне підтвердження/інформацію щодо повноважень/права ТОВ «Житлошляхбуд» використовувати транспортні засоби, інформація про які вказана у п.18 та п. 22 довідки, підготовленій у відповідності до вимог Додатку 9 Тендерної документації. 3.2. По п. 1.2 Переліку виявлених невідповідностей – надати: 1)підписаний оригінал листа від ФОП Баканін П. В. про намір подальшого надання в оренду нежитлового приміщення згідно Договору № 2/17 від 15.02.2017 та намір продовження дії цього Договору на строк не менше ніж до 31.12.2021; 2) акт приймання-передачі приміщення до Договору № 2/17 від 15.02.2017. 3.3. По п. 1.3 Переліку виявлених невідповідностей – надати довідку у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції. 3.4. По п. 1.4 Переліку виявлених невідповідностей – надати довідку, підготовлену учасником/субпідрядником (співвиконавцем) згідно Додатку 8 до Тендерної документації, яка повинна свідчить про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для проведення робіт з монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу з відповідним документальним підтвердженням підготовленим у відповідності з вимогами п.1.2, п.2 Приміток Додатку 2 до Тендерної документації. 3.5. По п. 1.5 Переліку виявлених невідповідностей – надати довідку про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, що є предметом закупівлі, включаючи інформацію про основні типи обладнання, що передбачається використовувати для виконання робіт, згідно форми Додатку 9 Тендерної документації, яка повинна міститити інформацію про обладнання, необхідне для виконання робіт з монтажу автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, з відповідним документальним підтвердженням підготовленим у відповідності з вимогами пп. 2.2, 2.3, п.2 Приміток Додатку 2 до Тендерної документації

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2020 22:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Альянс Строй Качество
#36506603
28 328 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 грудня 2020 13:10
Додаток 2 календарний графік.pdf укладений
24 грудня 2020 12:43
Продовженя Додатку 1.3 енергозбереження.pdf укладений
24 грудня 2020 12:43
Продовження Додатку 1.3. будівельні роботи.pdf укладений
24 грудня 2020 12:43
Продовження Додатку 1.3. -1.10.pdf укладений
24 грудня 2020 12:43
Додаток 1 Договірна ціна (Додаток 1.1. - 1.2.).pdf укладений
24 грудня 2020 12:43
Договір 184_.pdf укладений
24 грудня 2020 12:43

Актуальні тендери

До пошуку