Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Відновлення берегової лінії правого берега річки Саджава по вул.Миру та вул.Миколи Корпана, пошкодженого стихією 22-23 червня 2020р., в с.Тяпче, Долинського району Івано-Франківської області(капітальний ремонт)»
Очікувана вартість
2 376 497,00 UAH
UA-2020-11-23-014854-c 86264cc2718745f096b2632c1f6eaf84
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кутянська Людмила Миронівна

380509674035 tyapchers@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тяпчанська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 20550211
Місцезнаходження: 77522, Україна , Івано-Франківська обл., с. Тяпче, Миру, 53
Контактна особа: Кутянська Людмила Миронівна
380509674035
tyapchers@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
(посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що
У відповідності до Закону України «Про правовий режим надзвичайного стану» та Національного класифікатора ДК 019:2010 «Класифікатор надзвичайних ситуацій», зокрема п.3.1 НС- це порушення нормальних умов життя та діяльності людей на окремій території чи об’єкті на ній або на водному об’єкті, спричинене аварією, катастрофою, стихійним лихом чи іншою надзвичайною подією.
Згідно експертного висновку ПОЗАЧЕРГОВОГО ЗАСІДАННЯ РЕГІОНАЛЬНОЇ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ ТЕХНОГЕННО-ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ І НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ №28 від 25.06.2020 «Про надання експертного висновку щодо рівня надзвичайної ситуації, яка мала місце на території області 12-25 червня 2020 року. На території Івано-Франківської області у період з 12 по 24 червня 2020 року внаслідок ускладнення погодних умов, випадання значних опадів у вигляді дощу відбулися різкі підйоми рівнів води в басейнах річок, що призвело до ускладнення паводкової обстановки та виникнення надзвичайної ситуації. Надзвичайну ситуацію, що виникла у кількох областях України класифіковано як ситуацію природнього характеру державного рівня та, зокрема, у Івано-Франківській області як регіонального рівня.
Згідно протоколу засідання Експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій від 26.06.2020 р. №113-20 у Івано-Франківській області на території 15 районів (Богородчанський, Верховинський, Галицький, Городенківський, Долинський, Калуський, Коломийський, Косівський, Надвірнянський, Рожнятівський, Снятинський, Тисменицький, Тлумацький райони, Івано-Франківська та Яремчанська міські ради) нанесено збитків дорогам, береговим укріпленням, автомобільним мостам і пішохідним переходам, розмито береги річок, що знаходяться в т.ч. на балансі Дністровського басейнового управління водних ресурсів та потребують проведення ремонтно - відновлюваних робіт.
Відтак, надзвичайна ситуація на території області внаслідок негоди з 12 по 24 червня 2020 року вимагає вжиття негайних невідкладних заходів щодо усунення її наслідків.
У межах фінансування з резервного фонду згідно Розпорядження Кабінету Міністрів України від 02.07.2020 р. №811-р «Про виділення коштів з резервного фонду державного бюджету для проведення невідкладних заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, яка виникла у червні 2020 року» та Розпорядження керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації природнього характеру регіонального рівня, пов’язаної з проливними дощами на території Івано-Франківської області від 25.06.2020 р. №4 «Про проведення робіт з ліквідації наслідків негоди», та на виконання Розпорядження від 18.11.2020р.№299 «Про визначення розпорядника коштів» відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 04.11.2020р.№1386-р «Про виділення коштів з резервного фонду державного бюджету для здійснення заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації ,яка виникла у червні 2020р. на території Івано-Франківської області», розпорядження обласної державної адміністрації від 17.11.2020 №597 «Про визначення розпорядників та одержувачів коштів ,рішення районної комісії з питань техногенно –екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій» та згідно Протоколу ПОЗАЧЕРГОВОГО ЗАСІДАННЯ РЕГІОНАЛЬНОЇ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ ТЕХНОГЕННО-ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ І НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ №31 від 04.07.2020р., та Протоколу ПОЗАЧЕРГОВОГО ЗАСІДАННЯ РАЙОННОЇ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ ТЕХНОГЕННО-ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ТА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ №44 від 18.11.2020р., з метою раціонального, цільового та ефективного використання бюджетних коштів та ліквідації наслідків надзвичайної ситуації природного характеру, яка виникла у червні 2020 року на території, зокрема, Івано-Франківської області для здійснення першочергових (невідкладних) заходів,Тяпчанська сільська рада Долинського району Івано-Франківської області зобов’язана вжити відповідних заходів.
Отже, внаслідок надзвичайної ситуації, що склалася в регіоні, що пов’язана з несприятливими погодніми умовами, у Замовника торгів існують усі передумови та невідкладна потреба провести ряд заходів на усунення наслідків надзвичайної ситуації, зокрема провести першочергові невідкладні заходи спрямовані на відновлення об’єктів інфраструктури. З метою реалізації таких заходів є необхідність провести скорочену переговорну процедуру закупівлі згідно п.3 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. «якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 18:36
Оскарження наміру укласти договір: 29 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Відновлення берегової лінії правого берега річки Саджава по вул.Миру та вул.Миколи Корпана, пошкодженого стихією 22-23 червня 2020р., в с.Тяпче, Долинського району Івано-Франківської області(капітальний ремонт)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77522, Україна, Івано-Франківська область, с. Тяпче, Миру, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45243000-2 — Укріплення берегових ліній

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

23 листопада 2020 18:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-09-000007 ● 22c90915a71e486d85299316110fb4cb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2020 12:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З

09.12.2020 №90

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о. начальника Богдан ГРИЦАК

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 09.12.2020 № 90

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-11-23-014854-c 23.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомляю Вас про те, що зауваження до закупівлі ID: UA -2020-11-23-014854-с зазначені Вами у Висновку враховано та вжито заходів щодо усунення недоліків, а саме: 1) опубліковано додаток 1 (розрахунок договірної ціни) та додаток 2 ( Графік виконання робіт) до Договору № 85 від 30.11.2020; 2) договір від 30.11.2020 за № 85 розірвано . Окрім того, додатково зазначаємо наступне: зобов'язання за договором Підрядником не виконувалося з огляду на відсутність фінансування (п.4.1. Договору) зі сторони Замовника.

2021-01-05 13:28:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПМК-113"
#36116834
Переможець 2 376 497,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 18:36

Документи

23 листопада 2020 18:35
Електронний підпис
23 листопада 2020 18:34
img209.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2020 18:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПМК-113"
#36116834
2 376 497,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 листопада 2020 18:35
Електронний підпис
23 листопада 2020 18:34
img209.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:40
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:40
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 16:49
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 16:45
img229.pdf укладений
30 листопада 2020 16:41
img229.pdf укладений
30 листопада 2020 16:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 25 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Закінчення терміну дії договору ,та відсутність фінансування