Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд по об’єкту «Капітальний ремонт кімнат та коридору блоку №2 КУ «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку» за адресою м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе 94»
Очікувана вартість
323 074,00 UAH
UA-2020-11-23-014769-c 062faa31003446bdbc9dcbe90d228390
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Ланецька

+380432511147 vinbigp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку"
Код ЄДРПОУ: 02770067
Вебсайт: http://vinnitcainternat.org.ua/
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 94
Контактна особа: Наталія Ланецька
+380432511147
vinbigp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 18:07
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 323 074,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 615,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


З урахуванням приведення у відповідність технічного функціоналу електронної системи закупівель в частині створення необхідних електронних полів, повна інформація щодо закупівлі (в тому числі вимоги до предмету закупівлі, інші вимоги замовника), визначена згідно ч. 3 ст. 14 Закону, викладена у формі "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ", що додається. Учасники закупівлі готують та подають свої пропозиції у відповідності до умов цього оголошення та додатків до нього.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд по об’єкту «Капітальний ремонт кімнат та коридору блоку №2 КУ «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку» за адресою м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе 94»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату інженерно-організаційних робіт протягом 10-ти банківських днів з дня підписання Сторонами акту виконаних робіт, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 18:07
Оголошення тех нагляд.docx.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БЕЛЕНЬ МАКСИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 319 950,00
UAH з ПДВ
319 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 16:35
Електронний підпис
03 грудня 2020 16:34
Сертифікат Тимошенко_.pdf
03 грудня 2020 16:34
Щодо підпису.pdf
03 грудня 2020 16:34
1 ДФ за ІІІ квартал.pdf
03 грудня 2020 16:34
Виписка 2 Белень М.В..JPG
03 грудня 2020 16:34
Виписка 1 Белень М.В..JPG
03 грудня 2020 16:34
Проєкт договору.pdf
03 грудня 2020 16:34
цінова пропозиція.pdf
03 грудня 2020 16:34
Довідка про учасника.pdf
03 грудня 2020 16:34
Лист-відгук Бершадь.PDF
03 грудня 2020 16:34
Відгук_Росошанська ср.pdf
03 грудня 2020 16:34
Відгук_Джулинська ср.PDF
03 грудня 2020 16:34
АКТ 195-17.PDF
03 грудня 2020 16:34
АКТ 154-19.PDF
03 грудня 2020 16:34
Договір 195-17-ТН.pdf
03 грудня 2020 16:34
Договір 154-19-ТН.pdf
03 грудня 2020 16:34
Аналогічні договора.pdf
03 грудня 2020 16:34
Белень Охорона праці.pdf
03 грудня 2020 16:34
Белень 2 Охорона праці.pdf
03 грудня 2020 16:34
диплом юрист2.PDF
03 грудня 2020 16:34
диплом юрист1.PDF
03 грудня 2020 16:34
Бондаренко_сертиф_ТН.jpg
03 грудня 2020 16:34
Белень_сертиф _ТН.jpg
03 грудня 2020 16:34
Наказ_Тимошенко.pdf
03 грудня 2020 16:34
Наказ_Бондаренко.pdf
03 грудня 2020 16:34
Наказ юрист_Гунько.pdf
03 грудня 2020 16:34
Наказ Коба-геодезист.pdf
03 грудня 2020 16:34
Сертифікат Зодчий.pdf
03 грудня 2020 16:34
ІВК(ліцензія).pdf
03 грудня 2020 16:34
АКТ Зодчий.PDF
03 грудня 2020 16:34
товар.чек 1303.pdf
03 грудня 2020 16:34
товар.чек 691.pdf
03 грудня 2020 16:34
товар. чек 1487.pdf
03 грудня 2020 16:34
товар. чек 56.pdf
03 грудня 2020 16:34
Накладна 34764.pdf
03 грудня 2020 16:34
накладна 33833.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БЕЛЕНЬ МАКСИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БЕЛЕНЬ МАКСИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2973904915
Переможець 319 950,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 21:55

Документи

04 грудня 2020 21:55
Електронний підпис
04 грудня 2020 21:53
рішення переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 21:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БЕЛЕНЬ МАКСИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2973904915
319 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2020 21:55
Електронний підпис
04 грудня 2020 21:53
рішення переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2023 18:11
ДУ 3.PDF зміни до договору
03 серпня 2023 18:09
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 19:53
ДУ 2 технагляд.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 19:52
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 16:03
ДУ 1.PDF зміни до договору
17 грудня 2021 16:02
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 17:00
договір тех нагляд.PDF укладений
15 грудня 2020 16:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання робіт у зв'язку із затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML