Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пальта (куртки зимові для інкасаторів) код ДК 021: 2015 – 18210000-4
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2020-11-23-014559-c 8f40dfafaf6a4f04839f8acb8238b330
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ірина Стукалова

+380577758116 stukalovaim@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» в особі ФІЛІЇ - ХАРКІВСЬКЕ ОБЛАСНЕ УПРАВЛІННЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ»
Код ЄДРПОУ: 09351600
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Конституції майдан, 22
Контактна особа: Ірина Стукалова
+380577758116
stukalovaim@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 17:44
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 12:00
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18210000-4: Пальта


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
121 одиниця
Пальта (куртки зимові для інкасаторів)
код ДК 021: 2015 – 18210000-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, м. Харків, Конституції майдан, буд, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18210000-4 — Пальта

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 17:44
Оголошення.docx
23 листопада 2020 17:44
Додаток до оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Стиль" 77 899,80
UAH з ПДВ
77 899,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 09:10
Електронний підпис
02 грудня 2020 09:10
статут.pdf
02 грудня 2020 09:10
Повноваження підпису.pdf
02 грудня 2020 09:09
Витяг з ЄДРПОУ (6).pdf
02 грудня 2020 09:09
Цінова пропозиція (82).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Стиль"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Стиль"
#40025544
Переможець 77 899,80
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 10:26

Документи

08 грудня 2020 10:26
Акцепт куртки.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 10:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Стиль"
#40025544
77 899,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 грудня 2020 10:26
Акцепт куртки.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Звіт ВЗ.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:28
Звіт УД.pdf укладений
16 грудня 2020 16:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти в розділі 10 «Строк дії договору» пункт 10.1. Договору № 9767 від 16.12.2020 в наступній редакції: «п. 10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 31.01.2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами всіх своїх зобов’язань за цим Договором.» 2. Всі інші умови Договору № 9767 від 16.12.2020 залишаються без змін і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3. Цей Додатковий договір №1 є невід’ємною частиною Договору 9767 від 16.12.2020, укладеного між АТ «Ощадбанк» та ТОВ «Компанія Стиль». 4. Цей Додатковий договір №1 набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до повного виконання Сторонами всіх своїх зобов’язань за Договором № 9767 від 16.12.2020 в повному обсязі. 5. Цей Додатковий договір №1 складений у 2 (двох) оригінальних примірниках, автентичних за змістом, кожний з яких має рівну юридичну силу. 6. Цей Додатковий договір №1 Сторонами прочитаний, відповідає їх намірам та досягнутим домовленостям, що засвідчується підписами Сторін, що діють у повній відповідності з наданими їм повноваженнями та повним розумінням змісту даного Додаткового договору."
Номер договору про закупівлю: 9767
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML