Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

" Поточний ремонт покрівель виробничих приміщень в Сторожинецькій експлуатаційній дільниці в м. Сторожинець, вул. Хотинська, 5"
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2020-11-23-014442-c 16e5916ac9714e6b8228ddaa558f0e4e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харитон Анжела Юріївна

dpbuvr@dpbuvr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Басейнове управління водних ресурсів річок Прут та Сірет
Код ЄДРПОУ: 34519322
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Героїв Майдану, 194-Б
Контактна особа: Харитон Анжела Юріївна
dpbuvr@dpbuvr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 09 грудня 2020 11:53
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


категорія замовника- згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону.Мова підготовки тендерної пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
" Поточний ремонт покрівель виробничих приміщень в Сторожинецькій експлуатаційній дільниці в м. Сторожинець, вул. Хотинська, 5"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник після підписання Договору, але тільки за наявності відкритого рахунку в Державній казначейській службі України може сплатити підряднику аванс у розмірі не більше ніж 30 відсотків вартості договору. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 1 (одного) місяця після одержання авансу. По закінченні вказаного терміну невикористані суми повертаються Замовнику. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 17:36
Додаток № 5 Проект договору.doc
23 листопада 2020 17:36
Додаток № 2 Кваліфікаційні критерії.docx
23 листопада 2020 17:36
Додаток № 3 Технічна специфікація.docx
23 листопада 2020 17:36
Тендерна документація.docx
23 листопада 2020 17:36
Додаток № 1 Цінова пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дескримінація Учасника
Дата подання: 24 листопада 2020 11:27
Дата відповіді: 26 листопада 2020 14:49
Шановний Замовнику просимо Вас не дискримінувати новостворені Організації та внести зміни в тендерну документацію згідно додадку№2 розділу 4 Пункт 4Оборот за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше очікуваної вартості закупівлі. Ви дискримінуєте учасників учасників які є новостворені. Ми вважаємо що Ви порядний Замовник і внесете зміни в тендерну документацію та надасте змогу новоствореним організаціям стати учасниками цієї закупівлі та не будете звужувати коло учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Однією із кваліфікаційних вимог згідно ст.16 Закону є: п.4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно Ч.3. ст.16. Закону «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)».
Отже, встановлення вимоги про те, що «Оборот за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше очікуваної вартості закупівлі» не порушує вимоги Закону.
Технічне завдання
Дата подання: 24 листопада 2020 17:57
Дата відповіді: 26 листопада 2020 15:06
Добрий день, в технічному завданні не вказано чи є необхідність в заміні лат (обрешітки ) під металопрофіль.
Відповідь: Так, заміну необхідно проводити

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-23-014442-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МІД СЕРВІС ГРУП", Код ЄДРПОУ:42946557
Дата подання: 24 листопада 2020 11:27
Дескримінація учасника
Шановний Замовнику просимо Вас не дискримінувати новостворені Організації та внести зміни в тендерну документацію згідно додадку№2 розділу 4 Пункт 4Оборот за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше очікуваної вартості закупівлі. Ви дискримінуєте учасників учасників які є новостворені. Ми вважаємо що Ви порядний Замовник і внесете зміни в тендерну документацію та надасте змогу новоствореним організаціям стати учасниками цієї закупівлі та не будете звужувати коло учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2020 14:49
Однією із кваліфікаційних вимог згідно ст.16 Закону є: п.4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно Ч.3. ст.16. Закону «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)».
Отже, встановлення вимоги про те, що «Оборот за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше очікуваної вартості закупівлі» не порушує вимоги Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА" 709 998,00
UAH з ПДВ
705 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020" 725 499,00
UAH з ПДВ
707 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство Модена 777 000,16
UAH з ПДВ
708 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2020 13:05
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:38
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:36
Сторожинець 709998.rar.zip
08 грудня 2020 16:36
Сторожинець 709998.rar.p7s
08 грудня 2020 16:36
Сторожинець 709998.rar
08 грудня 2020 16:36
15 Копія Ліцензія.pdf.p7s
08 грудня 2020 16:36
15 Копія Ліцензія.pdf
08 грудня 2020 16:36
14 Копія Витягу ПДВ.pdf.p7s
08 грудня 2020 16:36
14 Копія Витягу ПДВ.pdf
08 грудня 2020 16:36
11 Статут.pdf.p7s
08 грудня 2020 16:36
11 Статут.pdf
08 грудня 2020 16:36
11 Рішення Засновника.pdf
08 грудня 2020 16:36
11 Паспорт Зубаль М В.pdf.p7s
08 грудня 2020 16:36
11 Паспорт Зубаль М В.pdf
08 грудня 2020 16:36
11 Наказ на Директора.pdf.p7s
08 грудня 2020 16:36
11 Наказ на Директора.pdf
08 грудня 2020 16:36
11 ІПН Зубаль М.В..pdf.p7s
08 грудня 2020 16:36
11 ІПН Зубаль М.В..pdf
08 грудня 2020 16:36
11 Виписка з ЄДР.pdf.p7s
08 грудня 2020 16:36
11 Виписка з ЄДР.pdf
08 грудня 2020 16:36
07.4 Штатний розпис.pdf.p7s
08 грудня 2020 16:36
07.4 Штатний розпис.pdf
08 грудня 2020 16:36
00 ОБ`ЄКТНИЙ КОШТОРИС.pdf.p7s
08 грудня 2020 16:36
00 ОБ`ЄКТНИЙ КОШТОРИС.pdf
08 грудня 2020 16:36
00 Локальний кошторис.pdf
08 грудня 2020 16:36
00 Дефектний акт.pdf.p7s
08 грудня 2020 16:36
00 Дефектний акт.pdf

Публічні документи

04 грудня 2020 15:15
Електронний підпис
04 грудня 2020 15:12
23. Виписка з ЄДР юр. ос.pdf
04 грудня 2020 15:12
23. Виписка з ЄДР юр. ос.pdf
03 грудня 2020 14:53
Електронний підпис
03 грудня 2020 14:38
Електронний підпис
03 грудня 2020 14:34
16. Ліцензія з додатком.pdf
03 грудня 2020 14:34
18. Сертифікати.pdf
03 грудня 2020 14:34
17. Гарантійний лист.pdf
03 грудня 2020 14:34
15. Гарантійна довідка.pdf
03 грудня 2020 14:34
11. Фінансова звітність.pdf
03 грудня 2020 14:34
10.1. Договір ЗОШ №13.pdf
03 грудня 2020 14:34
9.11. Штатний розпис.pdf
03 грудня 2020 14:34
9.6. 1ДФ.pdf
03 грудня 2020 14:34
8.5. Договір оренди ТЗ.pdf
03 грудня 2020 14:34
8.1. Видаткові накладні.pdf
03 грудня 2020 14:34
5.1. Довідка про ПДВ.pdf
03 грудня 2020 14:34
2. Модельний статут.pdf
03 грудня 2020 14:34
1. Рішення №1.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 17:01
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:41
Кошторис.PDF
08 грудня 2020 16:41
Протоколи з ОП.pdf
08 грудня 2020 16:41
Охорона праці.pdf
08 грудня 2020 16:41
Звіт ДФ-1.PDF
08 грудня 2020 16:41
Накази на ІТР.pdf
08 грудня 2020 16:41
Договір склад.pdf
08 грудня 2020 16:40
Аналогічний договір.pdf
08 грудня 2020 16:40
Статут.pdf
08 грудня 2020 16:40
Витяг з ЄДР.pdf
08 грудня 2020 16:40
пропозиція.PDF
08 грудня 2020 16:40
Фін. звітність 1 кв. 2020.pdf
08 грудня 2020 16:40
Штатний розпис.PDF
08 грудня 2020 16:40
Фін.звітність 2 кв. 2020.pdf
08 грудня 2020 16:40
фін звітність 2019.pdf
08 грудня 2020 16:40
Посвідчення ОП.pdf
08 грудня 2020 16:40
Фін.звітність 3 кв. 2020.PDF
08 грудня 2020 16:40
Оренда офіс.pdf
08 грудня 2020 16:40
Довідка по ст. 17 (3).PDF
08 грудня 2020 16:40
Проект договору.pdf
08 грудня 2020 16:40
Технічна специфікація.pdf
08 грудня 2020 16:40
Рішення Модена.pdf
08 грудня 2020 16:40
Наказ на директора.pdf
08 грудня 2020 16:40
Ліцензія.pdf
08 грудня 2020 16:39
Дозвіл Держпраці.pdf
08 грудня 2020 16:39
Декларація МТБ.pdf
08 грудня 2020 16:39
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА"

ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020"

Приватне підприємство Модена

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА"
#39957071
Очікує рішення 705 998,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 12:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 грудня 2020 21:11

Вимога про усунення невідповідностей

1)На вимогу додатку 2 тендерної документації , розділу 1 ч.2, а саме: кваліфікація спеціаліст(а)ів, що відповідатиме(уть) за охорону праці підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідченнь та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціалістів із загального курсу з охорони праці» Учасником не подано протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці. 2) На усунення невідповідностей учаснику протягом 24 год.потрібно довантажити в електронній системі закупівель протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці на відповідних працівників (не менше 1), копії посвідчень яких надані у складі пропозиції.

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 16 грудня 2020 14:20
Кінець періоду оскарження: 27 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 27 грудня 2020 00:03
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність потреби
Документи:
16 грудня 2020 14:20
Електронний підпис
16 грудня 2020 14:18
протокол відміна пот.рем.покрівель.pdf