Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля додаткових будівельних робіт по об’єкту: "Капітальний ремонт з утеплення фасаду та заміною фасадних вікон Київської міської клінічної лікарні №7, вул. Котельникова, буд. 95"
Очікувана вартість
6 125 563,55 UAH
UA-2020-11-23-011790-c 5fcea451f37744809d1d98e750a445cd
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорокіна Олександра Валеріївна

380444241868 kmkl7kmkl7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №7" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 05494840
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Київ, вул. Котельникова,95
Контактна особа: Сорокіна Олександра Валеріївна
380444241868
kmkl7kmkl7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
26.08.2020 було оголошено відкриті торги на закупівлю будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт з утеплення фасаду та заміною фасадних вікон Київської міської клінічної лікарні №7, вул. Котельникова, буд. 95» (UA-2020-08-26-004262-c).
З переможцем процедури Товариством з обмеженою відповідальністю «НІДКОМ» (Надалі – ТОВ «НІДКОМ»), був укладений Договір Підряду № 239 від 06.11.2020 на суму 23 006 218,64 грн. з ПДВ.
Строк дії договору до 31 грудня 2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань Сторін за цим Договором.
За результатами проходження державної експертизи проектної документації на будівництво за робочим проектом по об’єкту: «Капітальний ремонт з утеплення фасаду та заміною фасадних вікон Київської міської клінічної лікарні №7, вул. Котельникова, буд. 95» отримано позитивний експертний звіт ТОВ «Інститут експертно-технічних рішень у будівництві» №328/10/20 від 26.10.2020.
Відповідно до результатів експертизи передбачено виконання додаткових обсягів робіт, що не були передбачені раніше затвердженою проєктною документацією та попереднім договором, а саме:
- Приведено у відповідність об’єми по розбиранню алюмінієвих вітражів – 505,12 м2;
- Приведено у відповідність об’єми виконання робіт з монтажем віконних зливів – 284м/п;
- Приведено у відповідність об’єми по монтажу дверей – 19,93 м2;
- Враховано зміни та доповнення в монтажні роботи по вхідної групи №1 та вхідної групи №4, а саме: виготовлення каркасу та колон і облицювання вхідних груп касетами Алполік – 227 м2;
- Враховано зміни та доповнення у монтаж назви лікарні та гербів- 3 назви та 6 гербів;
- Враховано освітлення вхідних груп, монтаж світильників -30шт;
- Враховані доповнення у монтаж алюмінієвих вітражів -83м2;
- Враховані роботи по монтажу огородження -36,015м/п.

Враховуючи, що додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором, укладеним з ТОВ «НІДКОМ», тому, доцільно в якості виконавця додаткових робіт, обрати саме ТОВ «НІДКОМ», що дозволить:
- Забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт);
- Дотриматись якості виконаних робіт в цілому;
- Підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт.
Враховуючи вищезазначене, є правові підстави для застосування переговорної процедури закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт з утеплення фасаду та заміною фасадних вікон Київської міської клінічної лікарні №7, вул. Котельникова, буд. 95» з ТОВ «НІДКОМ» у відповідності до пункту 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто у разі необхідності проведення додаткових аналогічних робіт чи послуг, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
Необхідність проведення закупівлі додаткових робіт підтверджується наступними документами:
1. Зведений кошторисний розрахунок.
Копія позитивного експертного висновку ТОВ «Інститут експертно-технічних рішень у будівництві» №328/10/20 від 26.10.2020.
2. Договір Підряду № 239 від 06.11.2020 по об’єкту: «Капітальний ремонт з утеплення фасаду та заміною фасадних вікон Київської міської клінічної лікарні №7, вул. Котельникова, буд. 95».
3. Службова записка заступника директора з АГЧ Єрьоменко Т.Ю.
З огляду на викладені обставини, голова тендерного комітету Шевченко О.В. запропонував застосувати переговорну процедуру закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт з утеплення фасаду та заміною фасадних вікон Київської міської клінічної лікарні №7, вул. Котельникова, буд. 95».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 листопада 2020 11:16
Оскарження наміру укласти договір: 05 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Закупівля додаткових будівельних робіт по об’єкту: "Капітальний ремонт з утеплення фасаду та заміною фасадних вікон Київської міської клінічної лікарні №7, вул. Котельникова, буд. 95"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Котельникова,95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету (розпорядження КМДА від 05.02.2020 №235, у редакції розпорядження від 06.11.2020 №1783) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

23 листопада 2020 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 15:53
Протокол 1 Котельникова, 95 переговорна процедура (розгляд)) (1).doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІДКОМ"
#41564138
Переможець 6 125 563,55
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 11:16

Документи

24 листопада 2020 11:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2020 11:16

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІДКОМ"
#41564138
6 125 563,55
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 листопада 2020 11:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 22:42
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 15:39
д у 1 дог 261.PDF зміни до договору
18 грудня 2020 15:39
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 11:12
дог 261.pdf укладений
07 грудня 2020 11:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із коригуванням кошторисної вартості робіт
Номер договору про закупівлю: 261
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2020 — 20 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 125 414,98
UAH (в тому числі ПДВ 1 020 902,50 UAH)