Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Закупівля додаткових будівельних робіт по об’єкту: "Капітальний ремонт з утеплення фасаду та заміною фасадних вікон Київської міської клінічної лікарні №7, вул. Котельникова, буд. 95"
Очікувана вартість
6 125 563,55 UAH
UA-2020-11-23-011790-c ● 5fcea451f37744809d1d98e750a445cd
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №7" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 05494840 |
Місцезнаходження: | 03179, Україна , Київська обл., Київ, вул. Котельникова,95 |
Контактна особа: |
Сорокіна Олександра Валеріївна 380444241868 kmkl7kmkl7@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
26.08.2020 було оголошено відкриті торги на закупівлю будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт з утеплення фасаду та заміною фасадних вікон Київської міської клінічної лікарні №7, вул. Котельникова, буд. 95» (UA-2020-08-26-004262-c).
З переможцем процедури Товариством з обмеженою відповідальністю «НІДКОМ» (Надалі – ТОВ «НІДКОМ»), був укладений Договір Підряду № 239 від 06.11.2020 на суму 23 006 218,64 грн. з ПДВ.
Строк дії договору до 31 грудня 2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань Сторін за цим Договором.
За результатами проходження державної експертизи проектної документації на будівництво за робочим проектом по об’єкту: «Капітальний ремонт з утеплення фасаду та заміною фасадних вікон Київської міської клінічної лікарні №7, вул. Котельникова, буд. 95» отримано позитивний експертний звіт ТОВ «Інститут експертно-технічних рішень у будівництві» №328/10/20 від 26.10.2020.
Відповідно до результатів експертизи передбачено виконання додаткових обсягів робіт, що не були передбачені раніше затвердженою проєктною документацією та попереднім договором, а саме:
- Приведено у відповідність об’єми по розбиранню алюмінієвих вітражів – 505,12 м2;
- Приведено у відповідність об’єми виконання робіт з монтажем віконних зливів – 284м/п;
- Приведено у відповідність об’єми по монтажу дверей – 19,93 м2;
- Враховано зміни та доповнення в монтажні роботи по вхідної групи №1 та вхідної групи №4, а саме: виготовлення каркасу та колон і облицювання вхідних груп касетами Алполік – 227 м2;
- Враховано зміни та доповнення у монтаж назви лікарні та гербів- 3 назви та 6 гербів;
- Враховано освітлення вхідних груп, монтаж світильників -30шт;
- Враховані доповнення у монтаж алюмінієвих вітражів -83м2;
- Враховані роботи по монтажу огородження -36,015м/п.
Враховуючи, що додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором, укладеним з ТОВ «НІДКОМ», тому, доцільно в якості виконавця додаткових робіт, обрати саме ТОВ «НІДКОМ», що дозволить:
- Забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт);
- Дотриматись якості виконаних робіт в цілому;
- Підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт.
Враховуючи вищезазначене, є правові підстави для застосування переговорної процедури закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт з утеплення фасаду та заміною фасадних вікон Київської міської клінічної лікарні №7, вул. Котельникова, буд. 95» з ТОВ «НІДКОМ» у відповідності до пункту 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто у разі необхідності проведення додаткових аналогічних робіт чи послуг, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
Необхідність проведення закупівлі додаткових робіт підтверджується наступними документами:
1. Зведений кошторисний розрахунок.
Копія позитивного експертного висновку ТОВ «Інститут експертно-технічних рішень у будівництві» №328/10/20 від 26.10.2020.
2. Договір Підряду № 239 від 06.11.2020 по об’єкту: «Капітальний ремонт з утеплення фасаду та заміною фасадних вікон Київської міської клінічної лікарні №7, вул. Котельникова, буд. 95».
3. Службова записка заступника директора з АГЧ Єрьоменко Т.Ю.
З огляду на викладені обставини, голова тендерного комітету Шевченко О.В. запропонував застосувати переговорну процедуру закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт з утеплення фасаду та заміною фасадних вікон Київської міської клінічної лікарні №7, вул. Котельникова, буд. 95».
З переможцем процедури Товариством з обмеженою відповідальністю «НІДКОМ» (Надалі – ТОВ «НІДКОМ»), був укладений Договір Підряду № 239 від 06.11.2020 на суму 23 006 218,64 грн. з ПДВ.
Строк дії договору до 31 грудня 2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань Сторін за цим Договором.
За результатами проходження державної експертизи проектної документації на будівництво за робочим проектом по об’єкту: «Капітальний ремонт з утеплення фасаду та заміною фасадних вікон Київської міської клінічної лікарні №7, вул. Котельникова, буд. 95» отримано позитивний експертний звіт ТОВ «Інститут експертно-технічних рішень у будівництві» №328/10/20 від 26.10.2020.
Відповідно до результатів експертизи передбачено виконання додаткових обсягів робіт, що не були передбачені раніше затвердженою проєктною документацією та попереднім договором, а саме:
- Приведено у відповідність об’єми по розбиранню алюмінієвих вітражів – 505,12 м2;
- Приведено у відповідність об’єми виконання робіт з монтажем віконних зливів – 284м/п;
- Приведено у відповідність об’єми по монтажу дверей – 19,93 м2;
- Враховано зміни та доповнення в монтажні роботи по вхідної групи №1 та вхідної групи №4, а саме: виготовлення каркасу та колон і облицювання вхідних груп касетами Алполік – 227 м2;
- Враховано зміни та доповнення у монтаж назви лікарні та гербів- 3 назви та 6 гербів;
- Враховано освітлення вхідних груп, монтаж світильників -30шт;
- Враховані доповнення у монтаж алюмінієвих вітражів -83м2;
- Враховані роботи по монтажу огородження -36,015м/п.
Враховуючи, що додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором, укладеним з ТОВ «НІДКОМ», тому, доцільно в якості виконавця додаткових робіт, обрати саме ТОВ «НІДКОМ», що дозволить:
- Забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт);
- Дотриматись якості виконаних робіт в цілому;
- Підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт.
Враховуючи вищезазначене, є правові підстави для застосування переговорної процедури закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт з утеплення фасаду та заміною фасадних вікон Київської міської клінічної лікарні №7, вул. Котельникова, буд. 95» з ТОВ «НІДКОМ» у відповідності до пункту 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто у разі необхідності проведення додаткових аналогічних робіт чи послуг, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
Необхідність проведення закупівлі додаткових робіт підтверджується наступними документами:
1. Зведений кошторисний розрахунок.
Копія позитивного експертного висновку ТОВ «Інститут експертно-технічних рішень у будівництві» №328/10/20 від 26.10.2020.
2. Договір Підряду № 239 від 06.11.2020 по об’єкту: «Капітальний ремонт з утеплення фасаду та заміною фасадних вікон Київської міської клінічної лікарні №7, вул. Котельникова, буд. 95».
3. Службова записка заступника директора з АГЧ Єрьоменко Т.Ю.
З огляду на викладені обставини, голова тендерного комітету Шевченко О.В. запропонував застосувати переговорну процедуру закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт з утеплення фасаду та заміною фасадних вікон Київської міської клінічної лікарні №7, вул. Котельникова, буд. 95».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2020 11:16 |
Оскарження наміру укласти договір: | 05 грудня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Закупівля додаткових будівельних робіт по об’єкту: "Капітальний ремонт з утеплення фасаду та заміною фасадних вікон Київської міської клінічної лікарні №7, вул. Котельникова, буд. 95"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03179, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Котельникова,95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету (розпорядження КМДА від 05.02.2020 №235, у редакції розпорядження від 06.11.2020 №1783) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
23 листопада 2020 15:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2020 15:53 |
Протокол 1 Котельникова, 95 переговорна процедура (розгляд)) (1).doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІДКОМ" #41564138 |
Переможець |
6 125 563,55
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2020 11:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 22:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2020 15:39
|
д у 1 дог 261.PDF | зміни до договору |
18 грудня 2020 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2020 11:12
|
дог 261.pdf | укладений |
07 грудня 2020 11:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із коригуванням кошторисної вартості робіт |
Номер договору про закупівлю: | 261 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |