Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

офісні крісла та стільці
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2020-11-23-011022-c 431fb03217de423bbcec75d983a13c4d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

БУДЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

+380975705178 minstrategprom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МІНІСТЕРСТВО З ПИТАНЬ СТРАТЕГІЧНИХ ГАЛУЗЕЙ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 43733545
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО МИХАЙЛА, будинок 12, корпус 2
Контактна особа: БУДЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
+380975705178
minstrategprom@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 03 грудня 2020 13:19
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 шт
офісні крісла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Лисенка, будинок 6 літера М
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла
30 шт
стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Лисенка, будинок 6 літера М
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату вартості поставленого Товару шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту передачі Товару за кінцевим місцем призначення та на підставі видаткової накладної. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 25 листопада 2020 13:06
В тендерній документації Замовника міститься дискримінаційна та незаконна вимога, а саме: Учасник, пропозиція якого, за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною та перебуває на етапі «розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника», зобов’язаний на вимогу замовника протягом 3 (трьох) робочих днів з дати проведення електронного аукціону надати замовнику на його адресу зразки запропонованого товару (всі позиції), які є предметом закупівлі. Зразки повинні цілком відповідати технічній специфікації, мати товарний вигляд. Учасник зобов’язаний надати зразки саме того товару, що зазначений у його пропозиції. Зразки товару повинні надаватись з прикріпленою етикеткою, на якому вказуються: реквізити учасника торгів та виробника товару, що постачатиметься. Після випробування зразків товару, якщо такі/такий не відповідають технічним і якісним вимогам замовника, пропозиція може бути відхилена як така, що не відповідає вимогам до предмета закупівлі. У разі відхилення пропозиції учасника – зразки Товару повертаються такому учаснику на письмове звернення (за власний рахунок учасника). Зразки товару учасника, якого визначено переможцем спрощеної закупівлі зараховуються під час загальної поставки товару за договором про закупівлю. З цього приводу зауважимо наступне. Вказана вимога Замовника про надання зразків товарів є дискримінаційною та незаконною, так як: - Чинне законодавство України у сфері публічних закупівель не містить норм, що запроваджують та регламентують дану вимогу; - Наявність даної вимоги дискримінує учасників та обмежує їх коло тільки тими компаніями, котрі виробляють меблі серійно, мають ці меблі готовими на складі та здатні поставити Замовнику зразок у вказаний строк. Виробники, що виробляють меблі на замовлення згідно умов тендерної документації та технічного завдання – не мають можливості виконати цю дискримінаційну вимогу; - Фактично Замовник вимагає поставки товара до моменту укладання між сторонами відповідного договору закупівлі / поставки / купівлі-продажу, що також є незаконним; - Замовник в тендерній документації ніяк не описав регламент та оформлення надання такого зразка, строків повернення зразку тощо. На якій підставі товарно-матеріальні цінності мають бути передані від Учасника до Замовника? В який момент відбувається перехід права власності? Якими документами оформлюється факт прийому-передачі зразка, хто саме зі сторони Замовника уповноважений здійснити прийом товару, оцінку його цілісності та комплектації тощо? - У тендерній документації відсутній опис процедури контролю факту надання зразка. Що має бути підтвердженням факту надання зразку Учасником або Переможцем? Хто контролює це? Хто і за якою методикою має проводити оцінку зразка, за якими критеріями? Чи буде оприлюднено протокол оцінки зразка членами тендерного комітету, так як кожен Учасник має законне право на оскарження любого рішення Замовника та тендерного комітета. Згідно рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8941-р/пк-пз від 19.12.2017 року №11938-р/пк-пз від 28.08.2019 року № 16392- р/пк-пз від 11.11.2019 року зразки товару не є складовою тендерної пропозиції, а тому їх відсутність чи невідповідність умовам Документації не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Вважаємо, що умова тендерної документації порушує принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, оскільки Замовник повинен здійснювати оцінку виключно тендерних пропозицій, а не будь-яких інших обставин. Зазначена умова тендерної документації порушує наше право на участь у закупівлі, порядок проведення якої відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо Вам, що відмова від поставки зразків товару не є відмовою від поставки товару. На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства, а саме виключити вимогу надання учасником зразків товару. У разі невиконання ми змушені будемо звернутися зі скаргою на умови закупівлі до Антимонопольного Комітету України з метою відновити порушені права.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОВС плюс" 153 000,00
UAH з ПДВ
139 245,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОСТИЛЬ-ПРО" 154 800,00
UAH з ПДВ
139 392,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРТ - ПРОМ" 175 050,00
UAH з ПДВ
152 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОСАРЕНКО МАРІЯ ВАСИЛІВНА" 184 500,00
UAH з ПДВ
184 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2020 19:06
Електронний підпис
01 грудня 2020 19:05
Статья 17.PDF
01 грудня 2020 19:05
статут ОВС.PDF
01 грудня 2020 19:05
статистика.PDF
01 грудня 2020 19:05
Сертифікат 14001 АМФ.pdf
01 грудня 2020 19:05
Сертифікат 9001 АМФ.pdf
01 грудня 2020 19:05
свід ОВС.PDF
01 грудня 2020 19:05
Свид ОВС.PDF
01 грудня 2020 19:05
реквиз.PDF
01 грудня 2020 19:05
Реквиз.2.PDF
01 грудня 2020 19:05
ЦП Файл0001 (14).PDF
01 грудня 2020 19:05
Файл.PDF
01 грудня 2020 19:05
Рекв.Замена р счета.PDF
01 грудня 2020 19:05
прац.PDF
01 грудня 2020 19:05
овс дир.PDF
01 грудня 2020 19:05
обладн.PDF
01 грудня 2020 19:05
ліц.дозв.PDF
01 грудня 2020 19:05
Лист погодж.PDF
01 грудня 2020 19:05
Гарант пост в термін.PDF
01 грудня 2020 19:05
Гарант на товар.PDF
01 грудня 2020 19:05
гарант (1).PDF
01 грудня 2020 19:05
Витяг ПДВ.PDF
01 грудня 2020 19:05
Витяг овс.PDF
01 грудня 2020 19:05
Витяг 2020.rtf
01 грудня 2020 19:05
виписка овс.PDF
01 грудня 2020 19:05
анал дог ОВС 3.PDF
01 грудня 2020 19:05
zakljuchenie_sjes_stul_ja_i_kresla.pdf
01 грудня 2020 19:05
zakljuchenie_sjes_korpusnaja_mebel.pdf
01 грудня 2020 19:05
ISO cв.pdf
01 грудня 2020 19:05
ISO 14001.pdf
01 грудня 2020 19:05
cт.17.PDF
01 грудня 2020 19:05
4 опп.PDF

Публічні документи

01 грудня 2020 22:48
Електронний підпис
01 грудня 2020 18:16
Статут New.pdf
01 грудня 2020 18:16
протокол №2.pdf
01 грудня 2020 18:16
Відомості.pdf
01 грудня 2020 18:16
Витяг ПДВ.pdf
01 грудня 2020 18:16
Виписка.pdf
01 грудня 2020 18:16
Цінова.pdf
01 грудня 2020 18:16
Тех х-ки.pdf
01 грудня 2020 18:16
Гантійний лист.pdf

Публічні документи

02 грудня 2020 09:49
Електронний підпис
02 грудня 2020 09:48
Паспорт (ОРИГІНАЛ).pdf
02 грудня 2020 09:48
08 Довідка про ліцензію.pdf
02 грудня 2020 09:48
02 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОВС плюс"

ТОВ "ТЕХНОСТИЛЬ-ПРО"

ТОВ "АРТ - ПРОМ"

ФОП "КОСАРЕНКО МАРІЯ ВАСИЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОВС плюс"
#30988274
Переможець 139 245,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 18:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 18:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОВС плюс"
#30988274
139 245,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 22:00
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 21:43
Договір про закупівлю укладений
23 грудня 2020 21:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 139 245,00
UAH (в тому числі ПДВ 23 207,50 UAH)