Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання витратних матеріалів
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2020-11-23-010814-c 5a19cff62c294d1eb4660d3c110cbab1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любивий Олександр Миколайович

2303@ckocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Уманський міський центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 21368520
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Горького, 35
Контактна особа: Любивий Олександр Миколайович
2303@ckocz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Придбання витратних матеріалів: картридж Canon 719H
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, Умань, Горького, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30237300-2 — Комп’ютерне приладдя
2 штуки
Придбання витратних матеріалів: картридж Canon 728
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, Умань, Горького, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30237300-2 — Комп’ютерне приладдя
1 штуки
Придбання витратних матеріалів: картридж тонер Canon C118
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, Умань, Горького, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30237300-2 — Комп’ютерне приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець сплачує Продавцю вартість товару не пізніше 10 банківських днів з дати підписання накладних. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

23 листопада 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Угольков Володимир Олександрович
#2719611516
Переможець 6 000,00
UAH
23 листопада 2020 15:53

Документи

23 листопада 2020 15:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 16:00
Договір.pdf укладений
23 листопада 2020 15:56

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Придбання витратних матеріалів: картридж Canon 719H 2 штуки 1 450,00
UAH
Придбання витратних матеріалів: картридж Canon 728 2 штуки 1 050,00
UAH
Придбання витратних матеріалів: картридж тонер Canon C118 1 штуки 1 000,00
UAH