Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 39220000-0 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування»
Очікувана вартість
21 000,00 UAH
UA-2020-11-23-006168-c 707942bc300741dca53bcbf0e9de1c1e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарія Ілько

+380982024121 mishkagummi20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №1" Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01110972
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, 226
Контактна особа: Дарія Ілько
+380982024121
mishkagummi20@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 12:46
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 21 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 105,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Відповідно до умов договору. Місцезнаходження замовника: 58013, Україна м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 226. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (в редакції Закону 15.08.2020). Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Кошти отримані за договорами НСЗУ про медичне обслуговування. У кількості 5 найменувань.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 штуки
Швабра з мотузковою насадкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул.Героїв Майдану, 226
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
80 штуки
Набір для прибирання – щітка для підмітання з довгою ручкою і совок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул.Героїв Майдану, 226
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
80 штуки
Відро пластикове для миття підлоги (10-12 л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Героїв Майдану, 226
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
20 штуки
Відро кругле, харчове (21 л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Героїв Майдану, 226
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
10 штуки
Кухонний черпак (ополоник)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Героїв Майдану, 226
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Кошти отримані за договорами НСЗУ про медичне обслуговування Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Осташевський Я.I. 18 090,00
UAH з ПДВ
18 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 12:32
Електронний підпис
30 листопада 2020 12:31
щодо санкцій.pdf
30 листопада 2020 12:31
Щодо ПДВ.pdf
30 листопада 2020 12:31
Цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2020 12:31
Технічні вимоги.pdf
30 листопада 2020 12:31
ст 17.pdf
30 листопада 2020 12:31
право підпису.pdf
30 листопада 2020 12:31
Паспорт Инн Завірені Осташ.pdf
30 листопада 2020 12:31
нержавейка.pdf
30 листопада 2020 12:31
наказ про призначення.pdf
30 листопада 2020 12:31
Лсит-згода договір.pdf
30 листопада 2020 12:31
Лист згода обробка данних.pdf
30 листопада 2020 12:31
Довідка.pdf
30 листопада 2020 12:31
Горизонт.pdf
30 листопада 2020 12:31
Гарантійний лист Якісні.pdf
30 листопада 2020 12:31
Гарантійний лист.pdf
30 листопада 2020 12:31
відомості.pdf
30 листопада 2020 12:31
Витяг новий.pdf
30 листопада 2020 12:31
Виписка.pdf
30 листопада 2020 12:31
Ведра пластмасовые.pdf
30 листопада 2020 12:31
Алеана.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Осташевський Я.I.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Осташевський Я.I.
#3323603353
Переможець 18 090,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 09:29

Документи

03 грудня 2020 09:29
Електронний підпис
03 грудня 2020 09:27
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2020 09:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Осташевський Я.I.
#3323603353
18 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2020 09:29
Електронний підпис
03 грудня 2020 09:27
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 13:18
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 10:19
Договір 9034_2020 від 10.12.2020.pdf укладений
10 грудня 2020 10:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 18 090,00
UAH