Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби
Очікувана вартість
39 195,00 UAH
UA-2020-11-23-003571-c eb0fb891500e406fb102c6df02b7a1e2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Москаленко Олена Леонідівна

+380432507909 vokpl.zakupivli3@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної Ради"
Код ЄДРПОУ: 01982264
Місцезнаходження: 21037, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вул. Пирогова, 109
Контактна особа: Москаленко Олена Леонідівна
+380432507909
vokpl.zakupivli3@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 11:13
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 11:13
Початок аукціону: 03 грудня 2020 12:24
Очікувана вартість: 39 195,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 флакон
Meropenem
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, 109
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Meropenem

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА на підставі виставлених видаткових накладних Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 11:09
Документац на закуп Ліки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 27 листопада 2020 09:38
Дата відповіді: 27 листопада 2020 10:43
Добрий день, чи можливо замініти цей пункт у тендерній документації про: - копію договору з виробником або його офіційним представником/філією виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), який діє на момент оголошення процедури закупівлі термін дії якого є достатнім для завершення відповідної процедури закупівлі в повному обсязі, з відповідними додатками (специфікаціями до зазначених договорів, з відповідним переліком найменувань, що вказані в предметі закупівлі), що підтверджує наявність/можливість постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, визначеній документацією, та предоставити гарантійний лист від виробника та документи про повноваженя цього виробника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Комунальне некомерційне підприємство «ВОКПЛ ім..акад.О.І.Ющенка ВОР» дякує Вам за участь у обговоренні процедури та повідомляє слідуюче:
при проведенні процедур закупівель, ми як Замовники, в розумінні Закону керуємося у роботі виключно Законом України "Про публічні закупівлі", яким передбачено, зокрема, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи те, що у зв’язку з неодноразово розповсюдженою інформацією в засобах масової інформації про те, що в Україні є вірогідність постачання лікарських засобів, які є неоригінальними, неякісними, а також, які можуть потрапити на територію України незаконними шляхами, тим самим призвести до незворотних наслідків під час лікувального процесу, тобто з метою запобігання закупівлі фальсифікатів, лікарських засобів сумнівного походження, Замовником у тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції
- копію договору з виробником або його офіційним представником/філією виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), який діє на момент оголошення процедури закупівлі та термін його дії є достатнім для завершення відповідної процедури закупівлі в повному обсязі, з відповідними додатками (специфікаціями до зазначених договорів, з відповідним переліком найменувань, що вказані в предметі закупівлі), що підтверджує наявність/можливість постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, визначеній тендерною документацією.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 17 900,00
UAH з ПДВ
17 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС" 31 996,00
UAH з ПДВ
31 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 10:33
Електронний підпис
02 грудня 2020 09:59
Проект договору.pdf
02 грудня 2020 09:59
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 12:38
Електронний підпис
27 листопада 2020 12:36
Проект договору.pdf
27 листопада 2020 12:36
Паспорт аптечного закладу.pdf
27 листопада 2020 12:36
Ліцензія.pdf
27 листопада 2020 12:36
Документи на транспорт.pdf
27 листопада 2020 12:36
Договір найму приміщення.pdf
27 листопада 2020 12:36
Договір з виробником.pdf
27 листопада 2020 12:36
Довіреність на підпис.pdf
27 листопада 2020 12:36
Довідка про транспорт.pdf
27 листопада 2020 12:36
Довідка про працівників.pdf
27 листопада 2020 12:36
Довідка по ст.17.pdf
27 листопада 2020 12:36
Довідка з сайту МОЗ.pdf
27 листопада 2020 12:36
Відомості про учасника.pdf
27 листопада 2020 12:36
Витяг з ЄДР.pdf
27 листопада 2020 12:36
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
Переможець 17 900,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 11:10

Документи

07 грудня 2020 11:10
Електронний підпис
07 грудня 2020 11:08
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2020 11:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
17 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2020 11:10
Електронний підпис
07 грудня 2020 11:08
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 15:58
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 13:02
Договір укладений
17 грудня 2020 12:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 17 900,00
UAH