Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за кодом ДК 021:2015: 66516100-1 Послуги зі страхування цивільної відповідальності власників автомобільного транспорту
Очікувана вартість
10 200,00 UAH
UA-2020-11-23-003419-c 69e4e6dbd38f4269a3463a67888a2d5b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Терехов Денис Сергійович

380577143475 KH.ZAKUPKI@TAX.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43143704
Місцезнаходження: 61057, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Пушкінська, буд. 46
Контактна особа: Терехов Денис Сергійович
380577143475
KH.ZAKUPKI@TAX.GOV.UA
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 11:05
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 11:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 11:20
Очікувана вартість: 10 200,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за кодом ДК 021:2015: 66516100-1 Послуги зі страхування цивільної відповідальності власників автомобільного транспорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61057, Україна, Харківська область, Харків, вул. Пушкінська. буд. 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Послуги здійснюються у безготівковій формі протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання асигнувань від головного розпорядника бюджетних коштів на цілі, визначені цим Договором, з урахуванням наявності фінансового ресурсу на Єдиному казначейському рахунку та за умови відсутності блокування рахунку органом державної казначейської служби, на підставі підписаного Сторонами Акту наданих Послуг. У випадку блокування реєстраційного рахунку Страхувальника в ДКСУ відповідно до виконавчих листів, наданих за рішенням суду, що підтверджується відповідним документом органу Державної казначейської служби України, пеня за затримку оплати отриманих Послуг не нараховується. Вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1 - 3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Застосовані критерії оцінки: ціна, питома вага критерію – 100%. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 11:04
ПРОЄКТ Договору_ дод.3.doc
23 листопада 2020 11:04
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення типу транспортного засобу
Дата подання: 26 листопада 2020 14:50
Дата відповіді: 26 листопада 2020 17:32
Доброго дня, для розрахунку страхового платежу уточніть будь-ласка дані щодо ТЗ VW Transporter 2008 р. (додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Необхідні дані згідно зі свідоцтвом про реєстрацію ТЗ: тип ТЗ, повна масса та масса без навантаження.
Відповідь: Шановний учаснику! Згідно даних свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу VOLKSWAGEN TRANSPORTER 2008 р.: тип - легковий В, повна маса 2850 кг, маса без навантаження -2020 кг. Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 11:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТДВ Міжнародна страхова компанія 8 682,00
UAH
8 682,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 10:18
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:09
Додаток 2.pdf
02 грудня 2020 10:09
Довідка 3 в 1.pdf
02 грудня 2020 10:09
опис від 31.08.2020р.pdf
02 грудня 2020 10:09
свідоцтво члена МТСБУ.pdf
02 грудня 2020 10:09
паспорт Кірічко В.І..pdf
02 грудня 2020 10:09
наказ 1878к від 19.05.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТДВ Міжнародна страхова компанія

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТДВ Міжнародна страхова компанія
#31236795
Переможець 8 682,00
UAH
04 грудня 2020 09:35

Документи

04 грудня 2020 09:35
Електронний підпис
04 грудня 2020 09:34
Протокол 114.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 09:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТДВ Міжнародна страхова компанія
#31236795
8 682,00
UAH
Документи

Документи

04 грудня 2020 09:35
Електронний підпис
04 грудня 2020 09:34
Протокол 114.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 11:30
протокол 125 _16.12.2020 (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2020 11:29
дод.угода 16_12_1 від 16.12.2020 (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2020 11:29
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 13:48
Договір №ОВТ201058.pdf укладений
10 грудня 2020 13:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ДУ 16/12/1 від 16.12.2020 згідно п.5 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" після внесених змін ціна договору складає 8681,00 грн.
Номер договору про закупівлю: ОВТ201058
Договір:
Номер додаткової угоди: 16/12/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML