Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інтерактивні дошки, мультимедійні проектори, ноутбуки, ламінатори з витратним матеріалом, МФУ з витратним матеріалом
Очікувана вартість
394 700,00 UAH
UA-2020-11-23-003067-b ● 6205063baa4d446da9605781612e3411
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41761455 |
Місцезнаходження: | 41300, Україна , Сумська обл., Кролевець, вулиця Франка,8 |
Контактна особа: |
Діброва Наталія Володимирівна +380984953313 otgkrolosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2020 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2020 16:28 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2020 11:03 |
Очікувана вартість: | 394 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 973,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи та інформація, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції мовою іншою, ніж українська, та не готуються учасником безпосередньо (довідки, висновки, сертифікати тощо), повинні мати автентичний переклад на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Франка, 8 (згідно дислокації закладів освіти управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
2 шт
Проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Франка, 8 (згідно дислокації закладів освіти управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
11 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Франка, 8 (згідно дислокації закладів освіти управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
11 шт
Ламінатор з витратним матеріалом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Франка, 8 (згідно дислокації закладів освіти управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
11 шт
МФУ з витратним матеріалом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Франка, 8 (згідно дислокації закладів освіти управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Видаткова накладна | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2020 18:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2020 18:29 |
ТД інтерактив 23.11..doc |
25 листопада 2020 18:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 листопада 2020 18:29 |
ТД інтерактив 23.11..doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо викласти тендерну документацію
Дата подання: 25 листопада 2020 14:02
Дата відповіді: 25 листопада 2020 18:30
Шановний Замовнику! Просимо викласти тендерну документацію. Час уточнень впливає та потенційні Учасники втрачають можливість задати питання, якщо вони виникнуть. Дякуємо.
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за питання! Тендерна документація викладена!! Дякую
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-23-003067-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 26 листопада 2020 08:21
Сервісний центр
Доброго дня!
Згідно Додатку 1 тендерної документації вимога до учасника:
15. Обов’язкова наявність сервісного центру в м. Кролевець Сумської області, та при настанні гарантійного випадку можливість надання замінного обладнання на період гарантійного обслуговування. Підрядник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про наявність матеріально-технічної бази та можливість надання замінного обладнання на період гарантійного обслуговування та можливості усунення неполадок у роботі обладнання. Учасник повинен надати інформацію про наявність підмінного фонду на період гарантійного обслуговування та ремонту з характеристиками не гіршими від технічним вимог тендерного обладнання та мати його при приїзді по зверненню. Вирішення гарантійних випадків повинно бути за місцем знаходження навчального закладу.
Шановний Замовник, вимога замовника про наявність сервісного центру в м. Кролевець суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в п.п. 6.2. п. 6 Порядку здійснення допорогових закупівель та ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», а саме веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник торгів повинен мати сервісний центр або договір з сервісним центром з гарантійного та після гарантійного у місті де знаходиться Замовник, а саме у м. Кролевець.
Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Окремо прошу звернути Вашу увагу, що крім зазначених правових підстав, доречно продивитись та взяти до уваги сформований перелік рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, зокрема: Рішення Антимонопольного комітету № 1238 від 29.07.2013, № 730 від 20.05.2015, рішення № 810 від 29.05.2015, рішення № 1167 від 24.09.2014, рішення № 1606 від 20.07.2016, яка вже дала оцінку не правомірності подібних вимог, які неправомірно застосовуються Замовником в державних закупівлях.
Враховуючи викладене вважаємо, що вимога Замовника викладена в Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, порушує п.п. 6.2. п. 6 Порядку здійснення допорогових закупівель та ч.1. ст. 3, ч.3. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу про наявність сервісного центру в м. Кролевець.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Додатку 1 тендерної документації вимога до учасника:
15. Обов’язкова наявність сервісного центру в м. Кролевець Сумської області, та при настанні гарантійного випадку можливість надання замінного обладнання на період гарантійного обслуговування. Підрядник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про наявність матеріально-технічної бази та можливість надання замінного обладнання на період гарантійного обслуговування та можливості усунення неполадок у роботі обладнання. Учасник повинен надати інформацію про наявність підмінного фонду на період гарантійного обслуговування та ремонту з характеристиками не гіршими від технічним вимог тендерного обладнання та мати його при приїзді по зверненню. Вирішення гарантійних випадків повинно бути за місцем знаходження навчального закладу.
Шановний Замовник, вимога замовника про наявність сервісного центру в м. Кролевець суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в п.п. 6.2. п. 6 Порядку здійснення допорогових закупівель та ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», а саме веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник торгів повинен мати сервісний центр або договір з сервісним центром з гарантійного та після гарантійного у місті де знаходиться Замовник, а саме у м. Кролевець.
Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Окремо прошу звернути Вашу увагу, що крім зазначених правових підстав, доречно продивитись та взяти до уваги сформований перелік рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, зокрема: Рішення Антимонопольного комітету № 1238 від 29.07.2013, № 730 від 20.05.2015, рішення № 810 від 29.05.2015, рішення № 1167 від 24.09.2014, рішення № 1606 від 20.07.2016, яка вже дала оцінку не правомірності подібних вимог, які неправомірно застосовуються Замовником в державних закупівлях.
Враховуючи викладене вважаємо, що вимога Замовника викладена в Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, порушує п.п. 6.2. п. 6 Порядку здійснення допорогових закупівель та ч.1. ст. 3, ч.3. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу про наявність сервісного центру в м. Кролевець.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 листопада 2020 17:18
Шановний учаснику!
Що стосується самої вимоги у формі наявності сервісного центру в м. Кролевець, то це є обов’язковою і цілком обґрунтованою умовою, яка була встановлена у чіткій відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», користуючись, зокрема, положенням п. 3 ст. 22, яка дозволяє Замовнику включити в тендерну документацію іншу інформацію, яку він вважає за необхідне. Існують реальні ризики, які підтверджуються попереднім досвідом, що Постачальники, які знаходяться в інших містах не забезпечать належного рівня виконання гарантійних зобов’язань (час реагування на гарантійну заявку не відповідав вимогам, не була надана тимчасова заміна на час перебування обладнання у сервісному центрі постачальника та ін.), або виконання таких зобов’язань потребувало додаткових витрат часу та оплати транспортних витрат зі сторони Замовника (відправка обладнання у інші міста). Слід також зазначити, що в рамках реформи освіти робота вчителя стає неможливою без наявності працюючого ноутбука (комп’ютера, планшета), інтерактивної дошки, проектора, тому – саме час реакції та якість надання гарантійного та післягарантійного обслуговування має для нас, як Замовника, вирішальне значення. Крім того, як показує досвід, після оплати поставлених товарів стає вкрай важко впливати на Постачальника при невиконанні ним, або несвоєчасному, неякісному виконанні своїх гарантійних зобов’язань особливо дистанційно. Враховуючи необхідність забезпечення безперервного навчального процесу, Замовнику необхідно своєчасно і якісно отримувати послуги з сервісного обслуговування обладнання, що закуповується. Саме тому – наявність сервісного центру Учасника (Постачальника) саме в м. Кролевець, який буде в повній мірі нести відповідальність за поставлений товар з дотриманням необхідних строків реагування на гарантійну заявку, на нашу думку, є запорукою безперебійної роботи обладнання, і як наслідок – навчального процесу. У зв’язку з вищевикладеним, тендерним комітетом будуть відхилені пропозиції Учасників, які не матимуть сервісного центру в м.Кролевець. На думку Замовника, ця вимога не носить дискримінаційного характеру, оскільки будь-який учасник, незалежно від місцезнаходження, має змогу укласти відповідну угоду з будь-яким центром гарантійного та післягарантійного обслуговування, який розташований у межах міста Кролевець і додати ці документи до своєї тендерної пропозиції. Тендерний комітет буде розглядати пропозиції всіх учасників почергово на предмет їх відповідності всім вимогам тендерної документації з сервісним центром в м.Кролевець (у тому числі технічними та кваліфікаційними), починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом проведення аукціону буде визначена електронною системою як найбільш економічно вигідна.
Що стосується самої вимоги у формі наявності сервісного центру в м. Кролевець, то це є обов’язковою і цілком обґрунтованою умовою, яка була встановлена у чіткій відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», користуючись, зокрема, положенням п. 3 ст. 22, яка дозволяє Замовнику включити в тендерну документацію іншу інформацію, яку він вважає за необхідне. Існують реальні ризики, які підтверджуються попереднім досвідом, що Постачальники, які знаходяться в інших містах не забезпечать належного рівня виконання гарантійних зобов’язань (час реагування на гарантійну заявку не відповідав вимогам, не була надана тимчасова заміна на час перебування обладнання у сервісному центрі постачальника та ін.), або виконання таких зобов’язань потребувало додаткових витрат часу та оплати транспортних витрат зі сторони Замовника (відправка обладнання у інші міста). Слід також зазначити, що в рамках реформи освіти робота вчителя стає неможливою без наявності працюючого ноутбука (комп’ютера, планшета), інтерактивної дошки, проектора, тому – саме час реакції та якість надання гарантійного та післягарантійного обслуговування має для нас, як Замовника, вирішальне значення. Крім того, як показує досвід, після оплати поставлених товарів стає вкрай важко впливати на Постачальника при невиконанні ним, або несвоєчасному, неякісному виконанні своїх гарантійних зобов’язань особливо дистанційно. Враховуючи необхідність забезпечення безперервного навчального процесу, Замовнику необхідно своєчасно і якісно отримувати послуги з сервісного обслуговування обладнання, що закуповується. Саме тому – наявність сервісного центру Учасника (Постачальника) саме в м. Кролевець, який буде в повній мірі нести відповідальність за поставлений товар з дотриманням необхідних строків реагування на гарантійну заявку, на нашу думку, є запорукою безперебійної роботи обладнання, і як наслідок – навчального процесу. У зв’язку з вищевикладеним, тендерним комітетом будуть відхилені пропозиції Учасників, які не матимуть сервісного центру в м.Кролевець. На думку Замовника, ця вимога не носить дискримінаційного характеру, оскільки будь-який учасник, незалежно від місцезнаходження, має змогу укласти відповідну угоду з будь-яким центром гарантійного та післягарантійного обслуговування, який розташований у межах міста Кролевець і додати ці документи до своєї тендерної пропозиції. Тендерний комітет буде розглядати пропозиції всіх учасників почергово на предмет їх відповідності всім вимогам тендерної документації з сервісним центром в м.Кролевець (у тому числі технічними та кваліфікаційними), починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом проведення аукціону буде визначена електронною системою як найбільш економічно вигідна.
Номер вимоги: UA-2020-11-23-003067-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 26 листопада 2020 08:24
Вимога щодо Microsoft
Шановний Замовник!
Вітаємо!
Розглянувши тендерну пропозицію, виявили дискримінуючі вимоги для учасників.
Згідно з технічною документацію учасник повинен надати:
19. 5. У разі постачання програмної продукції Microsoft, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень Учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системі Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Повідомляємо наступне:
обов’язкове надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Доводимо до Вашого відома, що згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та встановити ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора.
Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо не порушувати принципи закупівель викладені в ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами) та видалити вимогу щодо надання у складі пропозиції Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень Учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системі Прозоро.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Вітаємо!
Розглянувши тендерну пропозицію, виявили дискримінуючі вимоги для учасників.
Згідно з технічною документацію учасник повинен надати:
19. 5. У разі постачання програмної продукції Microsoft, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень Учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системі Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Повідомляємо наступне:
обов’язкове надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Доводимо до Вашого відома, що згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та встановити ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора.
Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо не порушувати принципи закупівель викладені в ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами) та видалити вимогу щодо надання у складі пропозиції Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень Учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системі Прозоро.
Дякуємо!
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 листопада 2020 17:21
Шановний учаснику!У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції та Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тож Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам. Суттєві вимоги до предмета закупівлі складені для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару та програмного забезпечення — як підтвердження права учасника торгів на постачання товару та програмного забезпечення у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладення договору про їх постачання. Документи, що визначені в суттєвих вимогах нам, як державній установі, необхідні для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції. Відповідно до
практики Антимонопольного комітету України (далі-АМКУ) у разі, якщо
замовником вимається надання авторизаційного листа підтвердження від
офіційного дистриб’ютора в Україні, то учасник має надати саме
авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора
(Детальніше дивитись рішення АМКУ у справі №14805-р/пк-пз від
16.10.2019). Окрім того, вказана вимога не є дискримінаційною, адже за
допомогою вказаного авторизаційного листа учасник підтверджує
ліцензійність запропонованого товару. Стосовно посилання учасника на те, що встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання, зазначаємо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до закону. Статтею 10 вказаного вище закону зазначено, що доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розроблялась та затверджувалась замовником та оприлюднювалась для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua та на авторизованих електронних майданчиках. Отже ніяких дій по дискримінації учасників немає. Виходячи з вище вказаного, встановлені у тендерній документації вимоги не можна вважати дискримінаційними та такими, що значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у процедурі закупівлі. Підстави для задоволення вимоги відсутні. Дякуємо за звернення.
практики Антимонопольного комітету України (далі-АМКУ) у разі, якщо
замовником вимається надання авторизаційного листа підтвердження від
офіційного дистриб’ютора в Україні, то учасник має надати саме
авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора
(Детальніше дивитись рішення АМКУ у справі №14805-р/пк-пз від
16.10.2019). Окрім того, вказана вимога не є дискримінаційною, адже за
допомогою вказаного авторизаційного листа учасник підтверджує
ліцензійність запропонованого товару. Стосовно посилання учасника на те, що встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання, зазначаємо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до закону. Статтею 10 вказаного вище закону зазначено, що доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розроблялась та затверджувалась замовником та оприлюднювалась для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua та на авторизованих електронних майданчиках. Отже ніяких дій по дискримінації учасників немає. Виходячи з вище вказаного, встановлені у тендерній документації вимоги не можна вважати дискримінаційними та такими, що значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у процедурі закупівлі. Підстави для задоволення вимоги відсутні. Дякуємо за звернення.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Захарченко Денис Михайлович #3261708872 |
Переможець |
392 526,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2020 15:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 10:16
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 10:02
|
Договір на закупівлю | укладений |
23 грудня 2020 10:00
|