Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення, перевезення, захоронення твердих побутових відходів)
Очікувана вартість
492 518,00 UAH
UA-2020-11-23-002693-a ● 028b84874aa648e9b3e45d0fc8a9f36b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Харківський національний університет міського господарства імені О.М.Бекетова |
Код ЄДРПОУ: | 02071151 |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., м. Харків, Вул. Маршала Бажанова, 17, Харківська обл., м. Харків, Київський р-н, 61002 |
Контактна особа: |
Товстокорий Євген Володимирович +380577073282 tender@kname.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2020 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2020 16:20 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2020 14:57 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2020 14:57 |
Очікувана вартість: | 492 518,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 462,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення, перевезення, захоронення твердих побутових відходів)
Відповідно до вимог тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3788.6 метри кубічні
Послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення, перевезення, захоронення твердих побутових відходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2020 16:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2020 16:26 |
Проект Договору (Побутове сміття) 2021.doc | |
23 листопада 2020 16:26 |
ТД ( Побутове сміття) 2021).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 24 листопада 2020 11:09
Дата відповіді: 24 листопада 2020 16:23
А якщо я фізична особа і маю такий як треба новий спеціалізований сміттєвоз для вивозу контейнерів 1.1 м3 але це перший рік моєі праці о договорів поки що нема то я не маю права брати участь у закупівлі ?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику.
Статтею 16 (Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі) Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922 – VIІІ в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 (зі змінами), (далі - Закон) передбачено, що замовник вправі самостійно визначати спосіб документального підтвердження, в тому числі і такого критерію як наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Досвід виконання аналогічних договорів підтверджує спроможність належного виконання договору, що буде укладений за результатами закупівлі. Вказана вимога також зумовлена значними кількісними показниками вивезення побутових відходів (3 788,60 м3) та необхідністю забезпечення потреб замовника протягом року по 12-ти об’єктах, де навчаються та проживають студенти. Це гарантує замовнику захист від недобросовісних учасників та учасників, які не спроможні будуть виконувати зобов’язання за договором належним чином та у належні строки. Позитивний відгук від контрагента за попередніми договорами дає підстави вважати учасника надійним та таким, що може належним чином надавати вказані у договорі послуги.
Умова щодо надання аналогічних договорів з встановленими в Технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) значними кількісними показниками (3 788,60 м3 побутових відходів) та можливістю надання послуг в будь-яку пору року цілий рік за заявою (можливо цілодобово) по 12-ти об’єктах, де навчаються та проживають особи у тому числі у віці до досягнення повноліття, надає можливості Замовнику захисту від недобросовісних учасників, які неспроможні виконати на об’єктах Замовника цю послугу належної якості та в обумовлені терміни.
Таким чином, умова щодо надання аналогічних договорів з встановленими кількісними обсягами виконання послуг та можливістю їх надання в будь-яку пору року дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які вже мали досвід виконання аналогічних послуг з належною якістю для забезпечення діяльності Замовника по наданню освітніх послуг та проживанню певної категорії осіб у гуртожитках Замовника.
Статтею 16 (Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі) Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922 – VIІІ в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 (зі змінами), (далі - Закон) передбачено, що замовник вправі самостійно визначати спосіб документального підтвердження, в тому числі і такого критерію як наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Досвід виконання аналогічних договорів підтверджує спроможність належного виконання договору, що буде укладений за результатами закупівлі. Вказана вимога також зумовлена значними кількісними показниками вивезення побутових відходів (3 788,60 м3) та необхідністю забезпечення потреб замовника протягом року по 12-ти об’єктах, де навчаються та проживають студенти. Це гарантує замовнику захист від недобросовісних учасників та учасників, які не спроможні будуть виконувати зобов’язання за договором належним чином та у належні строки. Позитивний відгук від контрагента за попередніми договорами дає підстави вважати учасника надійним та таким, що може належним чином надавати вказані у договорі послуги.
Умова щодо надання аналогічних договорів з встановленими в Технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) значними кількісними показниками (3 788,60 м3 побутових відходів) та можливістю надання послуг в будь-яку пору року цілий рік за заявою (можливо цілодобово) по 12-ти об’єктах, де навчаються та проживають особи у тому числі у віці до досягнення повноліття, надає можливості Замовнику захисту від недобросовісних учасників, які неспроможні виконати на об’єктах Замовника цю послугу належної якості та в обумовлені терміни.
Таким чином, умова щодо надання аналогічних договорів з встановленими кількісними обсягами виконання послуг та можливістю їх надання в будь-яку пору року дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які вже мали досвід виконання аналогічних послуг з належною якістю для забезпечення діяльності Замовника по наданню освітніх послуг та проживанню певної категорії осіб у гуртожитках Замовника.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕГАТРАНС ІНВЕСТ" #40442258 |
Переможець |
477 363,60
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2020 16:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2022 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2021 12:00
|
Протокол № 1 від 18.01.2021 р..PDF | зміни до договору |
19 січня 2021 11:57
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 09:55
|
Договір № 975 від 28.12.2020 р..pdf | укладений |
28 грудня 2020 09:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Усунути технічну помилку в закупівлі Послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення, перевезення, захоронення твердих побутових відходів) UA-P-2020-11-23-005347-a UA-2020-11-23-002693-a, яка була допущена при плануванні: скорегувати кінцеву дату дії плану цих закупівель з «2020 року» на «2021 рік». |
Номер договору про закупівлю: | 975 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |