Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту об'єктів благоустрою зеленого господарства (видалення засохлих чи фаутних дерев)
Очікувана вартість
2 163 985,28 UAH
UA-2020-11-23-002182-c 069099c99b20401faa83f76ee602b3ef
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Мороз

+380663456876 tender_magrvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ПАРКІВ ТА РЕКРЕАЦІЇ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43037107
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Олексій Мороз
+380663456876
tender_magrvo@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Нормативні документи: роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо переговорної процедури закупівлі» від 03.10.2020 №3304-04/60124-06 (додається).
Договір про закупівлю від 30.06.2020 № 17 (додається) укладено на підставі проведеного тендеру за номером ID: UA-2020-04-17-008039-b.
Кінцева сума договору, з урахуванням усіх змін становить 6 131 295,28 грн. з ПДВ, отже узгоджена вартість пропозиції учасника не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю.
За даною процедурою закуповуються послуги, які є аналогічними та надавалися за договором від 30.06.2020 № 17.
Це перша переговорна процедура закупівлі послуг, що надавалися за основним договором від 30.06.2020 № 17.
Учасник підтвердив свою спроможність надати додаткові аналогічні послуги, в частині наявності матеріально-технічної бази та працівників відповідної кваліфікації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 10:26
Оскарження наміру укласти договір: 04 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту об'єктів благоустрою зеленого господарства (видалення засохлих чи фаутних дерев)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг протягом 30 календарних днів безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

23 листопада 2020 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 10:20
Договір_17.pdf
23 листопада 2020 10:20
Розяснення_МЕРТ.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОУСТРІЙ 2018"
#42649710
Переможець 2 163 985,28
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 10:26

Документи

23 листопада 2020 10:26
Електронний підпис
23 листопада 2020 10:25
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2020 10:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОУСТРІЙ 2018"
#42649710
2 163 985,28
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 листопада 2020 10:26
Електронний підпис
23 листопада 2020 10:25
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 10:23
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:43
ДУ2_38.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:39
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:38
ДУ1_38.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:37
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 15:33
Дог_38.pdf укладений
07 грудня 2020 15:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку.
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 029 861,80
UAH (в тому числі ПДВ 338 310,30 UAH)