Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бухгалтерські та аудиторські послуги (аудит річної фінансової звітності за 2020 рік ДП "Артемсіль")
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-11-23-001748-b d65e2b33d0d44c6eb8f1130ea17c7bd5
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Касьяненко Антон Володимирович

+380627486431 TENDER@ARTYOMSALT.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМСІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 00379790
Вебсайт: http://www.artyomsalt.com
Місцезнаходження: 84545, Україна , Донецька обл., Соледар, 84545, Донецька обл., Бахмутський район, місто Соледар, ВУЛИЦЯ ЧКАЛОВА, будинок 1-А
Контактна особа: Касьяненко Антон Володимирович
+380627486431
TENDER@ARTYOMSALT.COM
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 грудня 2020 12:09
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги


Аудит річної фінансової звітності за 2020 рік ДП "Артемсіль"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Аудит річної фінансової звітності за 2020 рік ДП "Артемсіль"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Оплата за Договором здійснюється Замовником на поточний банківський рахунок Виконавця у вигляді попередньої оплати розміром 50% від загальної ціни Договору на розрахунковий рахунок Виконавця не пізніше 3-х банківських днів з дати початку дії договору Аванс 3 Банківські 50
Надання послуг Остаточний розрахунок за Договором буде здійснюватися Сторонами на підставі Акта приймання-передачі результатів аудиту, в якому буде вказана фактична трудомісткість аудиторської перевірки та загальна вартість, що підлягатиме сплаті Замовником з урахуванням раніше отриманих Виконавцем під час виконання аудиторської перевірки платежів. Замовник зобов'язаний здійснити остаточний розрахунок (платіж) Виконавцю впродовж 5 (п'яти) календарних днів від дати підписання Акта приймання-передачі результатів аудиту. Пiсляоплата 5 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 13:26
7921 аудит.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікації Учасників
Дата подання: 26 листопада 2020 22:34
Відповідно до абз. 4 п. 2 Вимог до конкурсних пропозицій учасників необхідно надати підтвердження фінансової спроможності Учасника, а саме: "Щорічний дохід аудиторської фірми протягом останніх трьох років становить не менш як 3 млн. гривень (із наданням копії відповідної фінансової звітності)". При цьому очікувальна вартість закупівлі складає 400 тис. грн. Замовники з 19 квітня цього року відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ, обов’язково здійснюють спрощені закупівлі в порядку, визначеному Законом України "Про публічні закупівлі". Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). З огляду на вищевказане просимо надати пояснення та конкретну нормативну підставу для визначення рівня фінансової спроможності Учасників на рівні 3 млн. протягом 3 років.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аудиторська фірма "Капітал груп" 289 000,00
UAH з ПДВ
289 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА" 320 911,00
UAH з ПДВ
320 911,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Аудиторська фірма "Де Візу"" 380 000,00
UAH з ПДВ
380 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Крестон Джі Сі Джі Аудит" 400 000,00
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 10:26
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:25
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:25
7 №1749_Т_Досвід.pdf.p7s
02 грудня 2020 10:25
31 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf.p7s
02 грудня 2020 10:25
27 Виписка ЄДР_11.01.18.pdf.p7s
02 грудня 2020 10:25
25 Опис документів copy.pdf.p7s
02 грудня 2020 10:25
24 Статут 2019 new copy.pdf.p7s
02 грудня 2020 10:25
12 №1752_Т_довідка КРУ.pdf.p7s
02 грудня 2020 10:24
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:23
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:23
7 №1749_Т_Досвід.pdf
02 грудня 2020 10:23
33 Протокол учасників.pdf
02 грудня 2020 10:23
31 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
02 грудня 2020 10:23
27 Виписка ЄДР_11.01.18.pdf
02 грудня 2020 10:23
25 Опис документів copy.pdf
02 грудня 2020 10:23
24 Статут 2019 new copy.pdf
02 грудня 2020 10:23
19 №1754_Т_довідка про 15.pdf
02 грудня 2020 10:23
12 №1752_Т_довідка КРУ.pdf

Публічні документи

02 грудня 2020 17:49
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:48
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:47
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:47
9.2. С-во АПУ.pdf
02 грудня 2020 17:47
7. Страхові договори.pdf
02 грудня 2020 17:47
6. Фін. звітність 2017-2019.pdf
02 грудня 2020 17:47
5. Довідка дохід.pdf
02 грудня 2020 17:47
15. Звіт 1-ПВ (жовтень 2020).pdf
02 грудня 2020 17:47
14. Статут.pdf

Публічні документи

01 грудня 2020 17:23
Електронний підпис
01 грудня 2020 17:22
13 Форма 1 ПВ.pdf
01 грудня 2020 17:22
12 Статут.PDF
01 грудня 2020 17:22
8 Довідка винагорода.pdf
01 грудня 2020 17:22
4 Довідка працівники.pdf
01 грудня 2020 17:22
3 Довідка досвід.pdf
01 грудня 2020 17:22
2 Довідка АПУ.pdf

Публічні документи

02 грудня 2020 18:30
Цінова_пропозиція.pdf
02 грудня 2020 18:30
4.2. Kreston_FS_2019.pdf
02 грудня 2020 18:30
4.1. Kreston_FS_2018.pdf
02 грудня 2020 18:30
4. Kreston_FS_2017.pdf
02 грудня 2020 18:30
3. Довідка_працівники.pdf
02 грудня 2020 18:30
2. Довідка_досвід.pdf
02 грудня 2020 18:30
1.2. Довідка АПУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Аудиторська фірма "Капітал груп"

ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"

ПрАТ "Аудиторська фірма "Де Візу""

ТОВ "Крестон Джі Сі Джі Аудит"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аудиторська фірма "Капітал груп"
#33236268
Переможець 289 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 16:01

Документи

16 грудня 2020 16:01
2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2020 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аудиторська фірма "Капітал груп"
#33236268
289 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2020 16:01
2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
2.pdf укладений
09 грудня 2021 11:08