Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Зошити
Очікувана вартість
3 208,50 UAH
UA-2020-11-23-000971-c 746abd2759ac4caab010805d904d7977
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бозняк Алла Ростиславівна

0432554453 zakup3@vinocz.in.vn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 05392714
Місцезнаходження: 21009, Україна , Вінницька обл., ВІННИЦЯ, вул. Стрілецька, буд.3а
Контактна особа: Бозняк Алла Ростиславівна
0432554453
zakup3@vinocz.in.vn.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22830000-7: Зошити


Джерело фінансування: Кошти фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Місцезнаходження замовника: м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а. ЄДРПОУ 05392714. Категорія: цільові фонди страхування на випадок безробіття. Закупівля зошитів, а саме:
- зошит А5 12 аркушів 60 штук;
- зошит А5 18 аркушів 30 штук;
- зошит А5 48 аркушів 50 штук;
- зошит А4 96 аркушів (скоба) 20 штук;
- зошит А4 96 аркушів (тверда обкладинка) Buromax 50 штук.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
210 штуки
Зошити
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22830000-7 — Зошити

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату загальної вартості товару протягом 10 (десяти) банківських днів після отримання його від постачальника на основі видаткової накладної. Розрахунки за товар здійснюються Покупцем шляхом перерахування відповідної суми на поточний рахунок Постачальника. Оплата вважається здійсненою з дати зарахування відповідної суми грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання покупцем фінансування. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

23 листопада 2020 09:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Переможець 3 208,50
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 09:30

Документи

23 листопада 2020 09:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 09:34
420.pdf укладений
23 листопада 2020 09:33