Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку А-4
Очікувана вартість
4 300,00 UAH
UA-2020-11-23-000506-c 7e2a474d66d24489a8e1de42c4307d11
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Чемерис

+380973639925 snrc_@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Саксаганський навчально-реабілітаційний центр" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 23067136
Місцезнаходження: 52173, Україна , Дніпропетровська обл., П'ятихатський район, село Саксагань, вул. Центральна, будинок 8
Контактна особа: Наталія Чемерис
+380973639925
snrc_@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 09:02
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 13:00
Очікувана вартість: 4 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Папір для друку А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52173, Україна, Дніпропетровська область, село Саксагань, вул. Центральна ,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після пред'явлення Постачальником виаткової накладної на товар , але не пізніше ніж через 30 днів з дня отримання товару Замовником.Оплата товару здійснюється замовником в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Згідно зст.23 Бюджетного кодексу україни бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Фінансування здійснюється за кошти місцевого (обласного) бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 09:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 09:02
проект договору.doc
23 листопада 2020 09:02
оголошення.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій