Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Зернові культури та картопля згідно коду CPV за ДК 021:2015 03210000-6 (Картопля).
Очікувана вартість
352 500,00 UAH
UA-2020-11-23-000441-a 50d927a7afef454cbc65273db587a2b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яригіна Енга Сергіївна

+380660512991 dnz.sonechko17@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дошкільний навчальній заклад №17 "Сонечко" м.Курахове комунальної форми власності загального розвитку Курахівської міської ради Мар`їнського району Донецької області
Код ЄДРПОУ: 26127075
Місцезнаходження: 85612, Україна , Донецька обл., місто Курахове, проспект Запорізький, 12Б
Контактна особа: Яригіна Енга Сергіївна
+380660512991
dnz.sonechko17@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 10:12
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2020 13:00
Початок аукціону: 17 грудня 2020 12:22
Очікувана вартість: 352 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Детальний опис предмета закупівлі - у додатку №2; кваліфікаційні критерії до учасників - у додатках №3 та 4; проект договору - у додатку №5.Тендерну пропозицію повинно бути складено українською мовою. У разі, якщо документи, надання яких передбачено цією ТД, складені іноземною мовою, то учасник повинен надати цей документ мовою оригіналу та автентичний переклад українською мовою, завірений підписом і печаткою учасника (у разі її використання). Визначальним є текст українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7500 кг
Картопля врожаю 2020 року (Строк постачання з січня по травень 2021 року)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, м.Курахове, дошкільні навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
6000 кг
Картопля молода врожаю 2021 року (Строк постачання з травня по серпень 2021 року)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, м.Курахове, дошкільні навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
7500 кг
Картопля врожаю 2021 року (Строк постачання з серпня по грудень 2021 року)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, м.Курахове, дошкільні навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 10 календарних днів з моменту отримання товару за накладними. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 грудня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2020 16:31
Перелік змін 08.12.2020.docx
08 грудня 2020 16:31
Додаток 4(Вимоги статті 17 Закону) редакція 08.12.20.docx
23 листопада 2020 10:12
Додаток 5 (Проект договору ПХ).doc
23 листопада 2020 10:12
Додаток 3(Кваліфікаційні критерії).docx
23 листопада 2020 10:12
Додаток 2 (Вимоги до предмету закупівлі).docx
23 листопада 2020 10:12
Додаток 1 (Форма пропозиції).docx
23 листопада 2020 10:12
Тендерна документація.doc
23 листопада 2020 10:12
Оголошення ВТ.docx
08 грудня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2020 16:31
Перелік змін 08.12.2020.docx
08 грудня 2020 16:31
Додаток 4(Вимоги статті 17 Закону) редакція 08.12.20.docx
23 листопада 2020 10:12
Додаток 4(Вимоги статті 17 Закону).docx
23 листопада 2020 10:12
Додаток 5 (Проект договору ПХ).doc
23 листопада 2020 10:12
Додаток 3(Кваліфікаційні критерії).docx
23 листопада 2020 10:12
Додаток 2 (Вимоги до предмету закупівлі).docx
23 листопада 2020 10:12
Додаток 1 (Форма пропозиції).docx
23 листопада 2020 10:12
Тендерна документація.doc
23 листопада 2020 10:12
Оголошення ВТ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2020 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "МАКСИМУМ" 217 425,00
UAH з ПДВ
217 425,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОДИНФО" 310 500,00
UAH з ПДВ
310 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 15:47
Електронний підпис
28 грудня 2020 15:47
СТ.17 П.12 Ч.1.pdf
28 грудня 2020 15:46
СТ.17 П.12 Ч.1 (1).pdf
28 грудня 2020 15:46
протокол тендер.pdf
28 грудня 2020 15:46
Налоговая.pdf
28 грудня 2020 15:46
Наказ директор.pdf
28 грудня 2020 15:46
експл. дозвіл.pdf
28 грудня 2020 15:46
Dovidka_20336308410580355855.pdf.p7s
28 грудня 2020 15:46
Dovidka_20336308410580355855.pdf
22 грудня 2020 17:10
Електронний підпис
22 грудня 2020 17:09
ТП.pdf
22 грудня 2020 11:08
Електронний підпис
22 грудня 2020 11:05
Погодження ДПСС.pdf
22 грудня 2020 11:05
Наказ директор.pdf
08 грудня 2020 15:48
Електронний підпис
08 грудня 2020 15:47
10.ТЯК.pdf
08 грудня 2020 15:47
9.ТП.pdf
08 грудня 2020 15:47
8.Проект Договору.pdf
08 грудня 2020 15:47
6. Уставні.pdf
08 грудня 2020 15:47
5. ГЛ ТЯК.pdf
08 грудня 2020 15:47
4. Довідка з банку ПБ.pdf
08 грудня 2020 15:47
3. Дозвільні.pdf
08 грудня 2020 15:47
2. Ст 17.pdf

Публічні документи

15 грудня 2020 16:47
Електронний підпис
15 грудня 2020 16:42
Довідка.pdf
09 грудня 2020 15:40
Електронний підпис
09 грудня 2020 15:26
Документи 2.7z
09 грудня 2020 15:26
Документи.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "МАКСИМУМ"

ТОВ "ПРОДИНФО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "МАКСИМУМ"
#23768657
Переможець 217 425,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2020 10:38
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 грудня 2020 09:08

Вимога про усунення невідповідностей

1. У відповідності до п.1.3 Додатка №3 ТД надайте скановані копії з ОРИГІНАЛІВ наказу та протоколу про призначення на посаду директораю 2. У відповідності до п. 3.1 Додатка №3 ТД надайте скановану копію з ОРИГІНАЛУ Погодження на постачання продуктів харчування у ДНЗ, видане ГУ ДПСС у Донецькій області.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2020 10:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "МАКСИМУМ"
#23768657
217 425,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 січня 2022 13:04
Електронний підпис укладений
12 листопада 2021 08:38
ДУ 5 до Д 6.PDF зміни до договору
12 листопада 2021 08:37
Електронний підпис укладений
23 червня 2021 16:33
ДУ 4 до Д 6.PDF зміни до договору
23 червня 2021 16:30
Електронний підпис укладений
13 травня 2021 11:15
ДУ 3 до Д 6.PDF зміни до договору
13 травня 2021 11:14
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 08:51
ДУ 2 до 6.PDF зміни до договору
30 березня 2021 08:49
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 08:32
ДУ 1 до Д 6.pdf зміни до договору
26 січня 2021 08:31
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 14:25
Договір укладений
11 січня 2021 14:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів та розширення маршруту постачання
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розширення маршруту постачання у зв'язку з приєднанням до ДНЗ №17 "Сонечко" нових ДНЗ
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до пункту 7 частини 5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі», у зв’язку з різким зростанням цін на деякі продукти харчування за даними ГУ Статистики у Донецькій області за адресою :http://donetskstat.gov.ua/ збільшено ціну за одиницю товару пропорційно збільшенню індексу інфляції споживчих цін на 6,5%.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви Замовника
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до пункту 8.2 Договору № 6 від 11.01.2021 року згідно пункту 2 частини 5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі», у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, зменшується сума договору на 47,11 грн
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 217 377,89
UAH (в тому числі ПДВ 36 229,65 UAH)