Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивна панель з вбудованим комп’ютером, з необхідним програмним забезпеченням
Очікувана вартість
199 980,00 UAH
UA-2020-11-20-015272-c 695eed513c3142af8b024a51bab9c2b5
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Миколаївна Замула

+380662412369 nwo4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЮЖНЕНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС ІМЕНІ В’ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА (ГІМНАЗІЯ-ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І СТУПЕНЯ) ЮЖНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 40736061
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., м. Южне, проспект Григорівського Десанту, буд. 24-А
Контактна особа: Надія Миколаївна Замула
+380662412369
nwo4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 20:26
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 грудня 2020 15:30
Очікувана вартість: 199 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Інтерактивна панель з вбудованим комп’ютером, з необхідним програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, м. Южне, пр. Григорівського десанту, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі, протягом 15 банківських днів з моменту поставки товару.Технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі, перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію зазначаються в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (завантажується окремим файлом). Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (питома вага цінового критерію – 100%).Вид закупівлі передбачений абзацем 3 п.5.част.2 ст.4 Закону. Категорія замовника - передбачена п.3 част.4 ст.2 Закону.Код номенклатурних позицій згідноДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник"32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання.Місцезнаходження Замовника: 65481, Україна, Одеська область, м. Южне, пр. Григорівського десанту, 24-А. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 20:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 20:34
Проект договору_1605812595.docx
20 листопада 2020 20:34
Оголошення_-_интер.доски.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 24 листопада 2020 22:05
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-20-015272-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 23 листопада 2020 10:10
Вимога
Шановний замовник. Вимагаємо вилучити пункт з технічного завдання "Єдиний програмний комплекс для моніторингу швидкості інтернету та моніторингу використання ПЗ групованного по його типу. Доступ до статистики моніторингу через власний кабінет користувача в on-line режимі з операційних систем Windows, MacOS та Linux. Статистика використання ПЗ відображається груповано по його типу та з погодинною, поденною, потижневою та помісячною розбивкою. Статистика швидкості інтернету відображається поденно. У користувача має бути доступ до необробленого логу, який відправляє комп'ютер на сервер статистики для контролю зібраної інформації. Україномовна локалізація. підписка (ліцензія) – не менше 2-х років." або надати назви мінімум 2-х виробників та програмних продуктів які б відповідали даним вимогам. На даний момент цим вимогам відповідає лише програмний засіб "EdPro Monitoring Service, Виробник ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН», версія 2.0.832 https://edpro.ua/monitoring". Ми вивчили ринок, тому якщо замовник не знає виробника або назву програмного засобу який би відповідав вимогам крім наведеного вище, то даний пункт являється дискримінаційною вимогою та порушує принципи недискримінації учасників під час публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 листопада 2020 16:19
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить окремих вимог щодо виробників або назви додаткового програмного забезпечення, а лише його мінімальні технічні специфікації. Учасник може запропонувати, будь яке інше ПЗ яке буде відповідати мінімальним вимогам Замовника. Замовником було досліджено відповідний ринок, та встановлено, що на ринку України є, щонайменше 3 непов’язаних між собою виробника, товар яких мають перелічені характеристики. Таким чином принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" не порушені. . Закупівля проводиться відповідно до ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі". Вимоги до предмета закупівлі відповідають п.4 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер вимоги: UA-2020-11-20-015272-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 23 листопада 2020 10:13
Вимога
Шановний замовник. Ви вимагаєте: Інтерфейси USB 2.0 – 3 шт., USB 3.0 – 9 шт., USBType-C – 1 шт., Ethernet – 2 шт., Bluetooth 4.2, HDMI – 5 шт., VGA – 2 шт., DisplayPort – 1 шт., SPDIF– 1 шт.
Дана кількість портів відповідає лише одному виробнику Інтерактивна панель EdPro Touch 65’’ Запропонувати еквівалент просто НЕМОЖЛИВО. Тож враховуючи все вище зазначене Вимагаємо змінити технічні вимоги щоб не менше 2-х виробників змогло взяти участь у даній закупівлі та прибрати дискримінаційні вимоги прописані під одного виробника. В разі відхилення нашої вимоги Вимагаємо навести приклади аналогів інтерактивних панелей, в випадку ігнорування наших вимог ми будемо змушені написати відгук на Dozorro, а також висвітлити інформацію про дану ситуацію у громадські організації, для того щоб вони почали перевірку даної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 листопада 2020 16:20
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить окремих вимог щодо виробників інтерактивних панелей. Замовником було досліджено відповідний ринок, та встановлено, що на ринку України є, щонайменше 3 непов’язаних між собою виробника, товар яких мають перелічені характеристики. Таким чином принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" не порушені. У вашій вимозі ви не вказуєте які саме кількісні характеристики інтерфейсів є, на вашу думку, дискримінаційними, а лише перелічуєте всі інтерфейси інтерактивної панелі та їх кількість. Закупівля проводиться відповідно до ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі". Вимоги до предмета закупівлі відповідають п.4 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер вимоги: UA-2020-11-20-015272-c.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 25 листопада 2020 15:54
Видалення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику!
У Додатку 2 до тендерної документації в описі технічних характеристик Інтерактивної панелі Ви вказуєте про наявність:
USB 2.0 – 3 шт., USB 3.0 – 9 шт., USB Type-C – 1 шт., Ethernet – 2 шт., Bluetooth 4.2, HDMI – 5 шт., VGA – 2 шт., DisplayPort – 1 шт., SPDIF – 1 шт.
Проте звертаємо Вашу увагу, що вказані характеристики має лише 1 модель Інтерактивної панелі від 1 виробника. Підібрати їй аналоги неможливо, тому це є порушенням принципів здійснення держаних закупівель та звуженням кола учасників.
Таким чином, наполягаємо на видаленні зазначених дискримінаційних характеристик або заміні їх відповідно до рекомендацій МОН України задля забезпечення добросовісної конкуренції та раціонального витрачання бюджетних коштів.
В іншому разі Ви закупите прописане обладнання, яке не є найкращої якості на території України.
Якщо Ви відмовитесь внести зміни, то надайте вичерпну розгорнуту відповідь щодо обгрунтування такої великої кількості портів та роз'ємів, щодо мети їх використання та призначення.
Поясніть, наприклад, як Ви плануєте одночасно використовувати USB 2.0 у кількості 3 шт. та USB 3.0 у кількості 9 шт. або, наприклад, HDMI у кількості 5 шт. Тому, що розумного пояснення від технічних експертів не знайшлося. Рекомендуємо Вам проаналізувати свої вимоги та спеціальну літературу з даного питання і прийти правильного висновку. Оскільки дана вимога носить прямо дискримінаційний характер!
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-11-20-015272-c.c4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 25 листопада 2020 16:04
Видалення дискримінаційної вимоги
Шановний Замовнику, у своїх вимогах ВИ вказуєте наступне:
" У якості таких гарантій Учасник надає сканкопію оригіналу(ів) гарантійного(их)/ авторизаційного(их) листа(ів) виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника(ів), дистриб'ютора(ів), яким підтверджується можливість поставки вказаних складових предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними гарантійними строками, строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією Учасника."

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Отже, наполягаємо на видаленні вказаної дискримінаційної вимоги.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 листопада 2020 23:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Замовником не надано відповідь у передбачений Законом строк – протягом 1 робочого дня з дня оприлюднення звернення
Документи:
26 листопада 2020 23:02
Електронний підпис
26 листопада 2020 23:01
Протокольне рішення УО про відміну торгів_1601621948.docx