Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки Ремонт роз’єднувачів Дніпровської ЕС Лот №1 Ремонт роз’єднувачів Дніпропетровського РЕЦ Дніпровської ЕС (ДК 021:2015 - 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) Лот №2 Ремонт роз’єднувачів Криворізького РЕЦ Дніпровської ЕС (ДК 021:2015 - 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) Лот №3 Ремонт роз’єднувачів Маріупольського РЕЦ Дніпровської ЕС (ДК 021:2015 - 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)
Очікувана вартість
2 688 159,17 UAH
UA-2020-11-20-015177-c 4a660a91eea64990b45de3188de8811e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бенда Марія Пантелеевна

+380442383740 Benda.MP@ua.energy

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Бенда Марія Пантелеевна
+380442383740
Benda.MP@ua.energy
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 19:49
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 12:00
Очікувана вартість: 2 688 159,17 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, вказана у тендерній документації. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі: Лот №1 Ремонт роз’єднувачів, 50532400-7 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електророзподільного обладнання; Лот №2 Ремонт роз’єднувачів, 50532400-7 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електророзподільного обладнання; Лот №3 Ремонт роз’єднувачів, 50532400-7 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електророзподільного обладнання
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

20 листопада 2020 19:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 19:46
ТД_Ремонт роз'єднувачів_Лоти.doc
20 листопада 2020 19:46
Титульний аркуш_ТД_Ремонт роз'єднувачів_Лоти.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про типи та маркування
Дата подання: 26 листопада 2020 14:47
Дата відповіді: 30 листопада 2020 15:41
Доброго дня! Просимо надати інформацію про типи та маркування придбаних для монтажу роз"єднувачів, приводів та ізоляторів на 110, 150 та 330кВ.
Відповідь: Повідомляємо, що монтаж приводів не планується, згідно ТЗ необхідно виконати ремонт роз’єднувачів з заміною (монтажем) опорно-стрижневої ізоляції. Інформація стосовно типів та маркування придбаних для монтажу ізоляторів наступна:
- Ізолятори ІОС-35/1000 УХЛ1;
- Ізолятори ІОС-110/400 І-М УХЛ1;
- Ізолятори ІОС-110/600 І-М УХЛ1;
- Ізолятори ІОС-110/1250 І-М УХЛ1;
- Ізолятори ІОС-110/2000 І-М УХЛ1.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки Ремонт роз’єднувачів Дніпровської ЕС Лот №1 Ремонт роз’єднувачів Дніпропетровського РЕЦ Дніпровської ЕС (ДК 021:2015 - 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)
Опис предмету закупівлі:
Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, вказана у тендерній документації. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі: Ремонт роз’єднувачів, 50532400-7 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електророзподільного обладнання
Розгорнути Згорнути
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 719 719,17 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 197,19 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17273.26 UAH

Аукціон

Початок: 08 грудня 2020 12:15
Закінчення: 08 грудня 2020 12:42
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Ремонт роз’єднувачів Дніпропетровського РЕЦ Дніпровської ЕС (ДК 021:2015 - 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 17 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Часткова попередня оплата за Роботи (Аванс) становить не більше 20% (двадцяти відсотків) від ціни Договору. Аванс сплачується Виконавцю протягом двадцяти п’яти банківських днів з дати надання ним рахунку (після набрання Договором чинності), за умови наявності фінансування в Замовника. У разі ненадання Виконавцем рахунку протягом 7 (семи) банківських днів (після набрання Договором чинності) для здійснення Замовником попередньої оплати (Авансу) у визначений в Договорі строк, визнається що Виконавець відмовився від порядку розрахунків на умовах попередньої оплати. У такому разі, відповідні положення цього Договору щодо сплати попередньої оплати не застосовуються до взаємовідносин між Сторонами, а розрахунки за Договором здійснюються на умовах після оплати з відстрочкою платежу до 25 банківських днів. Аванс 25 Банківські 20
Iнша подія Подальша оплата здійснюється Замовником протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання ним акту виконаних робіт (далі – Акт) та за наданим Виконавцем (після підписання Замовником Акту) Рахунком, а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, вказана у тендерній документації. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі: Лот №1 Ремонт роз’єднувачів, 50532400-7 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електророзподільного обладнання; Лот №2 Ремонт роз’єднувачів, 50532400-7 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електророзподільного обладнання; Лот №3 Ремонт роз’єднувачів, 50532400-7 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електророзподільного обладнання Пiсляоплата 25 Банківські 80

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2020 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКОРА ХОЛДІНГ ЛІМІТЕД" 560 000,00
UAH
560 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЕНЕРГО ГРУП" 666 666,67
UAH
666 666,67
UAH
Документи
ТОВ "ХАЕР" 697 673,71
UAH
697 673,71
UAH
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 06:52
Електронний підпис
07 грудня 2020 11:23
Електронний підпис
07 грудня 2020 11:22
Пропозиція Л1.rar
07 грудня 2020 11:22
oledata.mso
07 грудня 2020 11:22
Протокол Н1.7Z
07 грудня 2020 11:22
Наказ Фролова Ю.1.7Z
07 грудня 2020 11:22
Лист для клієнті1.7z
07 грудня 2020 11:22
Гарантія 11823-20.7z
07 грудня 2020 11:22
Витяг із Статут1.7z
07 грудня 2020 11:22
Банківська ліцензі1.7z
07 грудня 2020 11:22
Технічна частина.rar
04 грудня 2020 10:13
Електронний підпис
04 грудня 2020 10:13
Електронний підпис

Публічні документи

07 грудня 2020 11:49
Електронний підпис
07 грудня 2020 11:42
Електронний підпис
07 грудня 2020 11:18
Електронний підпис
07 грудня 2020 11:16
Електронний підпис
07 грудня 2020 10:23
Електронний підпис
07 грудня 2020 10:22
Електронний підпис
07 грудня 2020 10:20
БГ Лот №1.zip.p7s
07 грудня 2020 10:20
БГ Лот №1.zip
07 грудня 2020 10:20
ТП Лот №1 -2020гdoc.doc.p7s
07 грудня 2020 10:20
ТП Лот №1 -2020гdoc.doc
07 грудня 2020 10:20
Кваліфікація.zip.p7s
07 грудня 2020 10:20
Кваліфікація.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКОРА ХОЛДІНГ ЛІМІТЕД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЕНЕРГО ГРУП"

ТОВ "ХАЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКОРА ХОЛДІНГ ЛІМІТЕД"
#43736368
Відхилено 560 000,00
UAH
14 грудня 2020 15:38
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 грудня 2020 13:08
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЕНЕРГО ГРУП"
#40074990
Відхилено 666 666,67
UAH
24 грудня 2020 14:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 грудня 2020 13:51
ТОВ "ХАЕР"
#32832085
Відхилено 697 673,71
UAH
30 грудня 2020 15:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 грудня 2020 20:45

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Перелік виявлених невідповідностей: 1) Умовами пп. 2.1. Розділу І. Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку (складену за Формою №1 цього додатку) про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід і будуть задіяні при виконанні договору за предметом закупівлі. У складі тендерної пропозиції учасника надано Довідку за вих.№ 3 від 07.12.2020, в якій не зазначений керівник робіт. 2) Умовами пп. 3.1. та п.п. 3.2. Розділу І. Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку (складену в довільній формі), про наявність в учасника досвіду виконання договору, аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі, виконаного(их) у період за останні 3 (три) роки (із зазначенням предмету договору, суми(ціни) договору, його № та дати, найменування, адреси та контактних даних замовника) та Договір(и) або витяг(и) з договору(ів)* (з додатком (ами)**), на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог пп. 3.1. Розділу І цього Додатку. * Витяг з договору повинен містити в собі істотні умови договору (предмет договору, суму договору, строк його дії), його преамбулу (якщо вона є) та підписи сторін. ** Додаток(ки) (достатньо - надання додатку(-ів) на послуги/роботи, що є аналогічними предмету закупівлі. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі не є обов’язковим). У складі тендерної пропозиції учасника надано: витяг з договору № 123В/К1911 від 05.10.2020 з предметом договору: «роботи з відновлення ресурсу працездатності роз’єднувачів із заміною ізоляторів», в якому відсутні підписи сторін. Крім того, зазначений строк дії договору 31.12.2019. В наданій учасником Довідці (складеній в довільній формі), про наявність в учасника досвіду виконання договору, аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі, виконаного(их) у період за останні 3 (три) роки зазначено підтвердження наявності досвіду виконання договору за предметом: «Капітальний ремонт роз’єднувача 110 кВ», що не відповідає предмету договору, зазначеному у витягу з договору. Крім того, предметом закупівлі є послуги з ремонту роз’єднувачів 110 кВ, 150 кВ, 330 кВ в діючих електроустановках напругою вище 1000 В на підстанціях 330 кВ Дніпровської ЕС на виведеному в ремонт обладнанні. А в наданих учасником витягу з договору та відповідній Довідці – лише ремонт роз’єднувача 110 кВ, без зазначення умов виконання ремонту (безпосередньо на підстанції або з перевезенням на ремонтну площадку). 3) Умовами пп. 3.3. Розділу І. Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Документ(и), підтверджуючий(і) повне виконання договору аналогічного предмету закупівлі, наданого згідно пп. 3.2. Розділу І цього Додатку та на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 3.1. Розділу І цього Додатку, а саме: лист-відгук* чи інший документ (акт, акт приймання-передачі, або інший фінансовий документ). * Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації (контрагента учасника) за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету виконаного договору/переліку наданих послуг/виконаних робіт, та по можливості: номеру та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані. У складі тендерної пропозиції учасника надано: Лист-відгук на фірмовому бланку ТОВ «Актив Плюс» (код ЄДРПОУ: 32814464, місце знаходження: м. Запоріжжя, вул. Рекордна, б. 20-А),) від 02.11.2020 за підписом директора ТОВ «Актив Плюс» Войцеховича Р.Й. Згідно з відомостями Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань код ЄДРПОУ 32814464 присвоєний Товариству з обмеженою відповідальністю «Абрамсон», що знаходиться в м. Києві та директором якого є Тютюннік Ірина Володимирівна. Статтею 10 Закону України «Про Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань» встановлено, що якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою. З інформації, розміщеної в мережі Інтернет (https://opendatabot.ua/c/32814464) встановлено, що 19.10.2020 ТОВ «Актив Плюс» змінило назву на ТОВ «Абрамсон», змінився також керівник з Войцеховича Р.Й. на Тютюннік І.В. Таким чином, лист-відгук від 02.11.2020 складений від імені юридичної особи ТОВ «Актив Плюс», яка на дату складання такого відгуку мала іншу назву – ТОВ «Абрамсон». Крім того, лист підписаний особою, яка не є керівником товариства згідно з відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Посилання на вимоги тендерної документації щодо яких виявлені невідповідності: 1) Вимога пп. 2.1. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації; 2) Вимоги п.п.3.1. та пп. 3.2. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації; 3) Вимога пп. 3.3. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Учасник на виконання вимог пп. 2.1. Розділу І. Додатку 2 до тендерної документації, повинен надати Довідку (складену за Формою №1 цього додатку) про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід і будуть задіяні при виконанні договору за предметом закупівлі, із зазначенням керівника робіт. 2) Учасник на виконання вимог пп. 3.2. Розділу І. Додатку 2 до тендерної документації, повинен надати договір(и) або витяг(и) з договору(ів), що містить(ять) в собі істотні умови договору (предмет договору, суму договору, строк його дії), його преамбулу (якщо вона є) та підписи сторін. На виконання вимог п.п. 3.1. повинен надати Довідку (складену в довільній формі), про наявність в учасника досвіду виконання договору, аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі, виконаного(их) у період за останні 3 (три) роки (із зазначенням предмету договору, суми(ціни) договору, його № та дати, найменування, адреси та контактних даних замовника). Предмет договору повинен співпадати з предметом договору, зазначеному у наданому(их) за п.п.3.2. договору(ах) або витягу(ах) з договору(ів). 3) Учасник на виконання вимог пп. 3.3. Розділу І. Додатку 2 до тендерної документації, повинен надати Документ(и), підтверджуючий(і) повне виконання договору аналогічного предмету закупівлі, наданого згідно пп. 3.2. Розділу І цього Додатку та на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 3.1. Розділу І цього Додатку, а саме: лист-відгук* чи інший документ (акт, акт приймання-передачі, або інший фінансовий документ). * Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації (контрагента учасника) за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету виконаного договору/переліку наданих послуг/виконаних робіт, та по можливості: номеру та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані.

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Перелік виявлених невідповідностей: 1) Умовами пп. 2.1. Розділу І. Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку (складену за Формою №1 цього додатку) про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід і будуть задіяні при виконанні договору за предметом закупівлі. У складі тендерної пропозиції учасника надано Довідку за вих.№ 2 від 25.11.2020, в якій не зазначений керівник робіт. Посилання на вимоги тендерної документації щодо яких виявлені невідповідності: 1) Вимога пп. 2.1. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Учасник на виконання вимог пп. 2.1. Розділу І. Додатку 2 до тендерної документації, повинен надати Довідку (складену за Формою №1 цього додатку) про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід і будуть задіяні при виконанні договору за предметом закупівлі.

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Перелік виявлених невідповідностей: 1) Умовами пп. 2.1. Розділу І. Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку (складену за Формою №1 цього додатку) про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід і будуть задіяні при виконанні договору за предметом закупівлі. У складі тендерної пропозиції учасника надано Довідку за вих. № 090-03/12-6 від 03.12.2020, в якій не зазначений керівник робіт. 2) Умовами пп. 3.1. та пп. 3.3. Розділу І. Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку (складену в довільній формі), про наявність в учасника досвіду виконання договору, аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі, виконаного(их) у період за останні 3 (три) роки (із зазначенням предмету договору, суми(ціни) договору, його № та дати, найменування, адреси та контактних даних замовника) та Документ(и), підтверджуючий(і) повне виконання договору аналогічного предмету закупівлі, наданого згідно пп. 3.2. Розділу І цього Додатку та на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 3.1. Розділу І цього Додатку, а саме: лист-відгук* чи інший документ (акт, акт приймання-передачі, або інший фінансовий документ). В наданій учасником Довідці про досвід виконання аналогічного договору (складеній в довільній формі) за вих. № 090-03/12-7 від 03.12.2020 не зазначено суму (ціну) за вказаним договором № 20-6/1127-19 від 21.05.2019р. «Капітальный ремонт раз’єднувачів на ПС 330кВ «Рудна», «Феросплавна», «Українка», «Побузька», «Молочанська» Дніпровської енергетичної системи». Крім того, в наданій учасником Довідці про досвід виконання аналогічного договору за вих. № 090-03/12-7 від 03.12.2020 вказано період виконання (рік, місяць) «Травень-грудень 2019р.», що не відповідає інформації, зазначеної у Листі-відгуку Дніпровської ЕС НЕК «Укренерго» за вих. № 02/9972 від 13.03.2020р. стосовно виконання робіт з ремонту роз’єднувачів згідно договору від 21.05.2019р. № 20-6/1127-19 в період з червня по грудень 2019р. 3) Умовами пп. 5.2. Розділу І. Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Документ на підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції (протокол та/або виписка та/або витяг з протоколу зборів (засідань тощо) засновників та/або довіреність (доручення) та/або наказ тощо). У складі тендерної пропозиції учасника надано Протокол № 1411-18/1 загальних зборів учасників ТОВ «Харківенергоремонт» від 14.11.2018р. із зазначенням рішення призначити на посаду директора Товариства Бендуса Олександра Олександровича з 15.11.2018р. Проте, в наданому у складі тендерної пропозиції учасника Наказі (розпорядженні) № 175-к від 27.11.2018р. про прийняття на роботу Бендуса Олександра Олександровича директором - з 28.11.2018р. Посилання на вимоги тендерної документації щодо яких виявлені невідповідності: 1) Вимога пп. 2.1. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації; 2) Вимоги пп.3.1. та пп. 3.3. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації; 3) Вимога пп. 5.2. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Учасник на виконання вимог пп. 2.1. Розділу І. Додатку 2 до тендерної документації, повинен надати Довідку (складену за Формою №1 цього додатку) про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід і будуть задіяні при виконанні договору за предметом закупівлі, із зазначенням керівника робіт. 2) Учасник на виконання вимог п.п. 3.1. Розділу І. Додатку 2 до тендерної документації повинен надати Довідку (складену в довільній формі), про наявність в учасника досвіду виконання договору, аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі, виконаного(их) у період за останні 3 (три) роки (із зазначенням предмету договору, суми(ціни) договору, його № та дати, найменування, адреси та контактних даних замовника). На виконання вимог пп. 3.3. Розділу І. Додатку 2 до тендерної документації, повинен надати Документ(и), підтверджуючий(і) повне виконання договору аналогічного предмету закупівлі, наданого згідно пп. 3.2. Розділу І цього Додатку та на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 3.1. Розділу І цього Додатку, а саме: лист-відгук* чи інший документ (акт, акт приймання-передачі, або інший фінансовий документ). Інформація за договором, що вказана в Довідці про наявність в учасника досвіду виконання договору, аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі, наданій на виконання вимог п.п. 3.1. Розділу І. Додатку 2 до тендерної документації, повинна співпадати з інформацією, вказаною у Листі-відгуку до відповідного договору, наданому на виконання вимог п.п. 3.3. Розділу І. Додатку 2 до тендерної документації. 3) Учасник на виконання вимог пп. 5.2. Розділу І. Додатку 2 до тендерної документації, повинен надати Документ на підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції (протокол та/або виписка та/або витяг з протоколу зборів (засідань тощо) засновників та/або довіреність (доручення) та/або наказ тощо). При наявності розбіжностей інформації у документах надається роз’яснення щодо причин їх виникнення.

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі