Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт приміщень їдальні Давидівського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів ім. Т.Г. Шевченка Давидівської сільської ради с. Давидів Пустомитівського району Львівської області»
Очікувана вартість
3 724 703,60 UAH
UA-2020-11-20-013894-c fd420bf941914dca9900489ec3631249
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павло Томич

+380980002316 davudiv.sr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Давидівська сільська рада об'єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04372313
Місцезнаходження: 81151, Україна , Львівська обл., Пустомитівський район, с. Давидів, вул. Незалежності, буд. 1 А
Контактна особа: Павло Томич
+380980002316
davudiv.sr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2020 22:00
Початок аукціону: 23 грудня 2020 15:18
Очікувана вартість: 3 724 703,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 623,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова підготовки тендерних пропозицій - українська.Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії . Умови надання передбачені ч.2 та ч.3 розділу 3 тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт приміщень їдальні Давидівського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів ім. Т.Г. Шевченка Давидівської сільської ради с. Давидів Пустомитівського району Львівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 35 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 грудня 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2020 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2020 15:34
додаток № 3 Технічна специфікація.pdf
04 грудня 2020 16:58
Додаток № 3 Технічна специфікація.docx
20 листопада 2020 16:36
Додаток № 3 Технічна специфікація.docx
14 грудня 2020 15:34
рішення про внесення змін.docx
14 грудня 2020 15:34
Тендерна документація.docx
27 листопада 2020 15:20
Тендерна документація.docx
20 листопада 2020 16:36
Тендерна документація.docx
04 грудня 2020 16:58
рішення про внесення змін.docx
27 листопада 2020 15:20
рішення про внесення змін.docx
27 листопада 2020 15:20
Додаток № 2 Кваліфікаційні критерії.doc
20 листопада 2020 16:36
Додаток № 2 Кваліфікаційні критерії.doc
20 листопада 2020 16:36
Додаток № 4 Вимоги на виконання ст.17.docx
20 листопада 2020 16:36
Додаток № 5 Проект договору.docx
20 листопада 2020 16:36
Додаток № 1 Тендерна пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічні
Дата подання: 21 листопада 2020 17:21
Дата відповіді: 27 листопада 2020 15:23
Просимо надати роз'янення щодо аналогічного договору, а саме назав аналогічного договору має так і звучати "Капітальний ремонт будівлі" чи можливо надати аналогічний із назвою "Капітальний ремонт приміщень " куди входить весь комплекс робіт???
Відповідь: Доброго дня. аналогічним договором в рамках даної закупівлі вважається договір предметом якого є капітальний ремонт/будівництво будівель. Договір з предметом "Капітальний ремонт приміщень" буде вважатись аналогічним.
Уточнення щодо вимог
Дата подання: 23 листопада 2020 10:13
Дата відповіді: 27 листопада 2020 15:23
Шановний Замовнику! Прохання вказати чи можна для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надати договір з "Реконструкції" ?
Відповідь: Доброго дня. аналогічним договором в рамках даної закупівлі вважається договір предметом якого є капітальний ремонт/будівництво будівель.
Банківська гарантія
Дата подання: 26 листопада 2020 10:19
Дата відповіді: 27 листопада 2020 15:23
в п. 2.5 Зазначено не ту закупівлю, внесіть будь ласка зміни, аби банк зміг правильно оформити банківську гарантію
Відповідь: Замовником внесено зміни в даній частині
Щодо довідки з відповідного органу про відсутність відкритих проти учасника виконавчих проваджень станом на дату подання документа.
Дата подання: 27 листопада 2020 09:44
Дата відповіді: 27 листопада 2020 15:24
Відповідно до ст. 24 Закону України «Про виконавче провадження» виконавчі дії провадяться державним виконавцем за місцем проживання, перебування, роботи боржника або за місцезнаходженням його майна. Право вибору місця відкриття виконавчого провадження між кількома органами державної виконавчої служби, що можуть вчиняти виконавчі дії щодо виконання рішення на території, на яку поширюються їхні функції, належить стягувачу. Приватний виконавець приймає до виконання виконавчі документи за місцем проживання, перебування боржника - фізичної особи, за місцезнаходженням боржника - юридичної особи або за місцезнаходженням майна боржника. 1. Просимо уточнити, який саме «відповідний орган» повинен надати довідку про відсутність відкритих виконавчих проваджень? 2. Що означає термін «на дату подання документа»? Пропонуємо скасувати цю вимогу як дискримінаційну, оскільки, вказану інформацію можна отримати із загальнодоступних ресурсів, як то: Автоматизована система виконавчих проваджень; Єдиний реєстр боржників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації, шляхом вилучення даної вимоги.
ПОМИЛКА В ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ?!!
Дата подання: 04 грудня 2020 13:32
Дата відповіді: 04 грудня 2020 16:48
4 РН7-2-8 Розбирання цементних покриттiв пiдлог 100м2 31,71 Просимо уточнити, чи справді в їдальні необіхдно розібрати таку КІЛЬКІСТЬ цементних покриттiв пiдлог, а саме 3171 кв.метри??!!! ВИ впевнені, це цілий стадіон, а не їдальня!)
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до технічної специфікації
ВИ ВНЕСЛИ ЗМІНИ, ПРОТЕ КІЛЬКІСТЬ НЕ ЗМІНИЛАСЬ???!!
Дата подання: 04 грудня 2020 17:14
Дата відповіді: 09 грудня 2020 14:25
4 РН7-2-8 Розбирання цементних покриттiв пiдлог 3171 кв.метри??!!! Просимо уточнити, чи справді в їдальні необіхдно розібрати таку КІЛЬКІСТЬ цементних покриттiв пiдлог, а саме 3171 кв.метри??!!! ВИ впевнені, що в їдальні скільки квадратних метрів підлоги????
Відповідь: Дяукуємо за Ваше звернення. Замовником буде усунуто дану невідповідність
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-16-000019 ● 60721049bbc4413abc5be7bd4e131594
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 січня 2021 15:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.01.2021 № 10

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.01.2021 № 10.
.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-11-20-013894-c, 20.11.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок моніторингу № UA-M-2021-01-16-000019 повідомляємо наступне: Щодо підстав для відмови участі в процедурі закупівлі Відповідно до вимоги ч.6 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.» Враховуючи вищевикладене, тендерна документація складена відповідно до вимог ст. 17 ЗУ «Про Публічні закупівлі». Відповідно, в даній частині замовником не вчинено порушення в частині складанні тендерної документації Щодо невчасно наданої відповіді Замовником дійсно порушено терміни надання відповіді на запитання, що задані в електронній системі закупівель 21.11.2020 та 23.11.2020р. Однак, відповідно до ч. 2 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» «У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів.». Замовником 27. 11. 2020р внесено зміни до тендерної документації в частині кінцевого терміну подання пропозиції, а саме даний термін продовжено не менше як на 7 календарних днів (станом на 27.11.2020 р кінцевий термін подання пропозицій визначено 08.12.2020р , після внесення змін – 15.12.2020р), а також надано відповіді на запитання до процедури. Враховуючи вищевикладене , замовником усунуті будь-які порушення законодавства про публічні закупівлі. Також, варто зазначити, що в зв’язку з дискваліфікацією усіх учасників торгів, дану закупівлі буде автоматично відмінено електронною системою закупівель по завершенню періоду оскарження рішень замовника.

2021-01-25 11:52:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 02 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2020 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ 3 319 241,38
UAH з ПДВ
2 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Львів" 3 528 583,18
UAH з ПДВ
2 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД 3 260 470,26
UAH з ПДВ
2 699 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "ГАЛИЦЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИК" 3 483 167,30
UAH з ПДВ
2 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БМП ЄВРОБУД" 3 558 400,00
UAH з ПДВ
3 527 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 20:35
Електронний підпис
22 грудня 2020 20:35
Проект договору.rar
22 грудня 2020 19:53
Електронний підпис
22 грудня 2020 19:53
Технічна частина.rar.p7s
22 грудня 2020 19:53
Проект договору.rar.p7s
22 грудня 2020 19:53
Інші документи.rar.p7s
22 грудня 2020 19:53
Банківська гарантія.rar.p7s
22 грудня 2020 19:53
Аналогічний договір.rar.p7s
22 грудня 2020 19:51
Технічна частина.rar
22 грудня 2020 19:51
Проект договору.rar
22 грудня 2020 19:51
Інші документи.rar
22 грудня 2020 19:51
Документи працівників.rar
22 грудня 2020 19:51
Банківська гарантія.rar
22 грудня 2020 19:51
Аналогічний договір.rar

Публічні документи

22 грудня 2020 19:40
Електронний підпис
22 грудня 2020 18:50
10-02 Проект договору.pdf
22 грудня 2020 18:50
r_114_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.xls
22 грудня 2020 18:50
Технічна специфікація.pdf
22 грудня 2020 18:50
07-05 Досвід РЕМБУД.pdf
22 грудня 2020 18:50
r_114_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.xls
22 грудня 2020 18:50
r_114_ДЦ_ЛС1_2-1-5.xls
22 грудня 2020 18:50
r_114_ДЦ_ЛС1_2-1-2.xls
22 грудня 2020 18:50
r_114_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
22 грудня 2020 18:50
r_114_ДЦ_ИВРЛС_2-1-4.xls
22 грудня 2020 18:50
r_114_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.xls
22 грудня 2020 18:50
r_114_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.xls
22 грудня 2020 18:50
r_114_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.xls
22 грудня 2020 18:49
r_114_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.xls
22 грудня 2020 18:49
203676_90_13_15 000.ZIP
22 грудня 2020 18:49
203676_90_13_15 000.pdf.p7s
22 грудня 2020 18:49
r_114_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.xls
22 грудня 2020 18:49
r_114_ДЦ_ДЦкр.xls
22 грудня 2020 18:49
Свидетельство Сич.ZIP
22 грудня 2020 18:49
Платіжне доручення.pdf
22 грудня 2020 18:49
Свидетельство Сич.PDF.p7s
22 грудня 2020 18:49
Графік.pdf
22 грудня 2020 18:49
r_114_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.xls
22 грудня 2020 18:49
Довідка банк 2.pdf
22 грудня 2020 18:49
r_114_ДЦ_ДЦ.xls
22 грудня 2020 18:49
Nakaz_Davydchuk.pdf.p7s
22 грудня 2020 18:49
Dovidka_13.ZIP
22 грудня 2020 18:49
Nakaz_Davydchuk.pdf (1).p7s
22 грудня 2020 18:49
Платіжка .pdf
22 грудня 2020 18:49
Dovirenist_Davydchuk.pdf (1).p7s
22 грудня 2020 18:49
Підтвердження.pdf.p7s
22 грудня 2020 18:49
r_114_СД_ССР.xls
22 грудня 2020 18:49
Графік.xlsx
22 грудня 2020 18:49
Довідка Банк.pdf
22 грудня 2020 18:49
Dovidka_13.pdf (1).p7s
22 грудня 2020 18:49
Dovidka_13.pdf.p7s
22 грудня 2020 18:49
r_114_ДЦ_ОС_2-1.xls
22 грудня 2020 18:49
r_114_ДЦ_ОС_2-10.xls
22 грудня 2020 18:49
Кошторис.pdf
22 грудня 2020 18:49
Dovirenist_Davydchuk.pdf
22 грудня 2020 18:49
Свидетельство Сич.PDF
22 грудня 2020 18:49
Nakaz_Davydchuk.zip
22 грудня 2020 18:49
r_114_ДЦ_ДЦ-п.xls
22 грудня 2020 18:49
Bank_licenzia.pdf (1).p7s
22 грудня 2020 18:49
Dovirenist_Davydchuk.zip
22 грудня 2020 18:49
Свидетельство Сич.PDF (1).p7s
22 грудня 2020 18:49
r_114_ДЦ_ЛС1_2-1-4.xls
22 грудня 2020 18:49
Bank_licenzia.pdf
22 грудня 2020 18:49
08-02 Повноваження.pdf
22 грудня 2020 18:49
07-01 Довідка досвід.pdf
22 грудня 2020 18:49
09-01 Пропозиція.pdf
22 грудня 2020 18:49
Bank_licenzia.zip
22 грудня 2020 18:49
06-07 Ппрацівники.pdf
22 грудня 2020 18:49
01-08 Статут.pdf
22 грудня 2020 18:49
203676_90_13_15 000.pdf
22 грудня 2020 18:48
Підтвердження.ZIP
22 грудня 2020 18:48
02-01 Стаття 17.pdf
22 грудня 2020 18:48
01-07 Витяг ПДВ.pdf
22 грудня 2020 18:48
06-04 1 дф 3 кв 2020 р. звіт.pdf
22 грудня 2020 18:48
05-01 Обладнання.pdf
22 грудня 2020 18:48
06-02 Довідка Робітники.pdf
22 грудня 2020 18:48
01-10 Довкілля.pdf
22 грудня 2020 18:48
06-01 Довідка ІТР.pdf
22 грудня 2020 18:48
01-06 Достовірність.pdf
22 грудня 2020 18:48
06-05 1ПВ 31_07.pdf
22 грудня 2020 18:48
r_114_ДЦ_ИВРЛС_2-1-5.xls
22 грудня 2020 18:48
r_114_ДЦ_ЛС1_2-1-3.xls
22 грудня 2020 18:48
r_114_ДЦ_ИВР.xls
22 грудня 2020 18:48
r_114_ДЦ_ДЦ-р.xls
22 грудня 2020 18:48
Підтвердження.pdf
22 грудня 2020 18:48
Dovirenist_Davydchuk.pdf.p7s
22 грудня 2020 18:48
Підтвердження.pdf (1).p7s
22 грудня 2020 18:48
Bank_licenzia.pdf.p7s
22 грудня 2020 18:48
Nakaz_Davydchuk.pdf
22 грудня 2020 18:48
Dovidka_13.pdf
22 грудня 2020 18:48
203676_90_13_15 000.pdf (1).p7s
22 грудня 2020 18:48
08-01 Лист Повноваження.pdf

Публічні документи

22 грудня 2020 17:53
Електронний підпис
22 грудня 2020 17:51
Цінова пропозиція.pdf
22 грудня 2020 17:51
Фінансова звітність.pdf
22 грудня 2020 17:51
Технічне завдання.pdf
22 грудня 2020 17:51
Технічна частина.pdf
22 грудня 2020 17:51
Проект договору.pdf
22 грудня 2020 17:51
Працівники.pdf
22 грудня 2020 17:51
платіжка.pdf
22 грудня 2020 17:51
МТБ.pdf
22 грудня 2020 17:51
календарний графік.pdf
22 грудня 2020 17:51
ІД.pdf
22 грудня 2020 17:51
Досвід.pdf
22 грудня 2020 17:51
Довідка.pdf
22 грудня 2020 17:51
Довідка по ст.17.pdf
22 грудня 2020 17:51
банківська гарантія.zip
22 грудня 2020 17:51
64049981078890.pdf
22 грудня 2020 17:51
64049978311845.pdf
22 грудня 2020 17:51
15.imd

Публічні документи

22 грудня 2020 21:28
Електронний підпис
22 грудня 2020 21:26
59 аналогічний договір.pdf
22 грудня 2020 21:26
53 трудові.pdf
22 грудня 2020 21:26
52 Драла.pdf
22 грудня 2020 21:26
Статут.pdf
22 грудня 2020 21:26
IMG_0005.jpg
22 грудня 2020 21:26
IMG_0003.jpg
22 грудня 2020 21:26
ліцензія.zip
22 грудня 2020 21:26
24 паспорт оригінал.pdf
22 грудня 2020 21:26
S1499201 Квитанція №2.pdf
22 грудня 2020 21:26
64 Штатний.jpg
22 грудня 2020 21:26
52 Думич.jpg
22 грудня 2020 21:26
52 Гусманов 2.jpg
22 грудня 2020 21:26
52 Гусманов 1.jpg
22 грудня 2020 21:26
52 Гапич 2.jpg
22 грудня 2020 21:26
52 Гапич 1.jpg
22 грудня 2020 21:26
57 накази.pdf
22 грудня 2020 21:26
техпаспорт камаз.pdf
22 грудня 2020 21:26
47 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
22 грудня 2020 21:25
43,44 КРЕДО.pdf
22 грудня 2020 21:25
44 приват заборгов.pdf
22 грудня 2020 21:25
6.imd
22 грудня 2020 21:25
ДЦ_3 483 167 30 v354.rar
22 грудня 2020 21:25
14 СТАТТЯ 17 ЗУ ПЗ.pdf
22 грудня 2020 21:25
Підписаний_dovidka.pdf
22 грудня 2020 21:25
Підписаний_plat (1).pdf
22 грудня 2020 21:25
64117053545529.pdf
22 грудня 2020 21:25
13 платіжне доручення.pdf
22 грудня 2020 21:25
Рейтинг.pdf
22 грудня 2020 21:25
Витяг_ПриватБанк.pdf
22 грудня 2020 21:25
Dovidka_PrivatBank_Sankcii.pdf
22 грудня 2020 21:25
Dovirenist_Kovalenko_Zavirena (1).pdf
22 грудня 2020 21:25
Licenziya_PrivatBank_Zavirena (1).pdf
22 грудня 2020 21:25
Підписаний_gar7815.pdf
22 грудня 2020 21:25
IMG_0007.jpg
22 грудня 2020 21:25
IMG_0006.jpg
22 грудня 2020 21:25
IMG_0004.jpg
22 грудня 2020 21:25
IMG_0002.jpg
22 грудня 2020 21:25
IMG_0001.jpg

Публічні документи

21 грудня 2020 20:44
Електронний підпис
21 грудня 2020 20:42
Кошторис.PDF
21 грудня 2020 20:42
Цінова пропозиція.PDF
21 грудня 2020 14:26
Електронний підпис
21 грудня 2020 13:47
Таблиця Г.7z
21 грудня 2020 13:47
Таблиця Б.7z
21 грудня 2020 13:47
Таблиця А.7z
21 грудня 2020 13:47
Штатний розпис.PDF
21 грудня 2020 13:47
Цінова пропозиція.PDF
21 грудня 2020 13:47
Форма 1 ДФ.PDF
21 грудня 2020 13:47
Статут БМП Євробуд.PDF
21 грудня 2020 13:47
Рішення засновника.PDF
21 грудня 2020 13:47
Проект Договору.PDF
21 грудня 2020 13:47
Платіжне доручення.PDF
21 грудня 2020 13:47
Паспорт _ІПН.PDF
21 грудня 2020 13:47
Охорона праці Євробуд.PDF
21 грудня 2020 13:47
Опис.PDF
21 грудня 2020 13:47
Ліцензія БМП Євробуд.PDF
21 грудня 2020 13:47
Календарний графік.PDF
21 грудня 2020 13:47
Згода обробка даних.PDF
21 грудня 2020 13:47
Д-ка ст. 17.PDF
21 грудня 2020 13:47
Д-ка захист довкілля.PDF
21 грудня 2020 13:47
Гарантія 10 років.PDF
21 грудня 2020 13:47
Витяг ПДВ.pdf
21 грудня 2020 13:47
ВИПИСКА з ЄДРПОУ.PDF
21 грудня 2020 13:47
Банк довідки.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Львів"

ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД

ТзОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "ГАЛИЦЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИК"

ТОВ "БМП ЄВРОБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БК "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ
#41490407
Відхилено 2 300 000,00
UAH з ПДВ
16 січня 2021 09:41
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Львів"
#40417284
Відхилено 2 450 000,00
UAH з ПДВ
16 січня 2021 09:44
ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД
#30703862
Відхилено 2 699 999,00
UAH з ПДВ
16 січня 2021 09:51
ТзОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "ГАЛИЦЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИК"
#40247315
Відхилено 2 899 000,00
UAH з ПДВ
16 січня 2021 10:14
ТОВ "БМП ЄВРОБУД"
#43463914
Відхилено 3 527 400,00
UAH з ПДВ
16 січня 2021 10:34
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

16 січня 2021 09:44
Електронний підпис
16 січня 2021 09:43
протокол розгляду.pdf

Документи

16 січня 2021 09:51
Електронний підпис
16 січня 2021 09:47
протокол розгляду.pdf

Документи

16 січня 2021 10:14
Електронний підпис
16 січня 2021 09:57
протокол розгляду.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "БМП ЄВРОБУД" #43463914

№ рішення у справі

63/60-р/к

Дата рішення у справі

14.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

16 січня 2021 10:34
Електронний підпис
16 січня 2021 10:23
протокол розгляду.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
16 січня 2021 10:34
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі