Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Давидівська сільська рада об'єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04372313 |
Місцезнаходження: | 81151, Україна , Львівська обл., Пустомитівський район, с. Давидів, вул. Незалежності, буд. 1 А |
Контактна особа: |
Павло Томич +380980002316 davudiv.sr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2020 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 грудня 2020 22:00 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2020 15:18 |
Очікувана вартість: | 3 724 703,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 623,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 35 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2020 16:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2020 15:34 |
додаток № 3 Технічна специфікація.pdf | |
14 грудня 2020 15:34 |
рішення про внесення змін.docx | |
14 грудня 2020 15:34 |
Тендерна документація.docx | |
04 грудня 2020 16:58 |
рішення про внесення змін.docx | |
27 листопада 2020 15:20 |
рішення про внесення змін.docx | |
27 листопада 2020 15:20 |
Додаток № 2 Кваліфікаційні критерії.doc | |
20 листопада 2020 16:36 |
Додаток № 4 Вимоги на виконання ст.17.docx | |
20 листопада 2020 16:36 |
Додаток № 5 Проект договору.docx | |
20 листопада 2020 16:36 |
Додаток № 1 Тендерна пропозиція.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-16-000019 ● 60721049bbc4413abc5be7bd4e131594
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 січня 2021 15:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.01.2021 № 10
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.01.2021 № 10.
.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-11-20-013894-c, 20.11.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок моніторингу № UA-M-2021-01-16-000019 повідомляємо наступне: Щодо підстав для відмови участі в процедурі закупівлі Відповідно до вимоги ч.6 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.» Враховуючи вищевикладене, тендерна документація складена відповідно до вимог ст. 17 ЗУ «Про Публічні закупівлі». Відповідно, в даній частині замовником не вчинено порушення в частині складанні тендерної документації Щодо невчасно наданої відповіді Замовником дійсно порушено терміни надання відповіді на запитання, що задані в електронній системі закупівель 21.11.2020 та 23.11.2020р. Однак, відповідно до ч. 2 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» «У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів.». Замовником 27. 11. 2020р внесено зміни до тендерної документації в частині кінцевого терміну подання пропозиції, а саме даний термін продовжено не менше як на 7 календарних днів (станом на 27.11.2020 р кінцевий термін подання пропозицій визначено 08.12.2020р , після внесення змін – 15.12.2020р), а також надано відповіді на запитання до процедури. Враховуючи вищевикладене , замовником усунуті будь-які порушення законодавства про публічні закупівлі. Також, варто зазначити, що в зв’язку з дискваліфікацією усіх учасників торгів, дану закупівлі буде автоматично відмінено електронною системою закупівель по завершенню періоду оскарження рішень замовника.
2021-01-25 11:52:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2020 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БК "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ |
3 319 241,38
UAH з ПДВ
|
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Львів" |
3 528 583,18
UAH з ПДВ
|
2 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД |
3 260 470,26
UAH з ПДВ
|
2 699 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТзОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "ГАЛИЦЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИК" |
3 483 167,30
UAH з ПДВ
|
2 899 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БМП ЄВРОБУД" |
3 558 400,00
UAH з ПДВ
|
3 527 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК "ТЕРОН ДЕВЕЛОПМЕНТ #41490407 |
Відхилено |
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2021 09:41
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Львів" #40417284 |
Відхилено |
2 450 000,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2021 09:44
|
|
ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД #30703862 |
Відхилено |
2 699 999,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2021 09:51
|
|
ТзОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "ГАЛИЦЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИК" #40247315 |
Відхилено |
2 899 000,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2021 10:14
|
|
ТОВ "БМП ЄВРОБУД" #43463914 |
Відхилено |
3 527 400,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2021 10:34
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |